Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In b4 Galen spammed laatstgenomen foto topic vol.
Over paar weekjes/daagjes /uurtjes (doorhalen wat niet van toepassing is) weer een x doen?
Over paar weekjes :kiss: Kan ik snel nog wat kwalimassa pakken.
 
Staat er nu niet meer op.

Maar Willem jonkman can conform

Hij had zelfde probleem met alter

Heeft niemand dat van hier allemaal gelezen? Ben ik de enige?

Ook gelezen idd. Jury keurde zijn fysiek af
 
Als de jury een fysiek als dat van Wesley afkeurt neem ik deze sport niet meer serieus.

DE GROETEN
Dat was wat er in dat bericht stond. Of dat ook daadwerkelijk zo is geweest weet ik natuurlijk niet.
 
Dat was wat er in dat bericht stond. Of dat ook daadwerkelijk zo is geweest weet ik natuurlijk niet.
Wesley zegt zelf dat er iets tussen is gekomen. Lijkt me als hij echt reden tot klagen had gehad dat hij er zelf wel iets over had gezegd.
 
Wesley zegt zelf dat er iets tussen is gekomen. Lijkt me als hij echt reden tot klagen had gehad dat hij er zelf wel iets over had gezegd.
Ik zeg alleen wat ik gelezen heb. Niet meer niet minder. Maar dat het weer weg is gehaald zegt misschien al genoeg?
 
wtf is dat gezeik over gyno. Wanneer is iets gyno? Heb ik dan ook gyno? Echt wat een fucking onzin
 
Als ze daadwerkelijk gaan testen op gebruik houden ze geen deelnemers over.
 
wtf is dat gezeik over gyno. Wanneer is iets gyno? Heb ik dan ook gyno? Echt wat een fucking onzin
Gyno is als een man borsten heeft. Komt vaak door AAS. Of jij dat ook hebt zie je in de spiegel. Dat Wesley zegt dat 'er iets tussen is gekomen' zegt wel genoeg denk ik.
 
Gyno is als een man borsten heeft. Komt vaak door AAS. Of jij dat ook hebt zie je in de spiegel. Dat Wesley zegt dat 'er iets tussen is gekomen' zegt wel genoeg denk ik.

En wie beslist dat of jij gyno hebt? Zon beslissing is toch super dubieus?

Daarnaast is gyno niet altijd AAS gerelateerd en zo ook kan je AAS gebruiken en geen last van "gyno" hebben.
 
En wie beslist dat of jij gyno hebt? Zon beslissing is toch super dubieus?

Daarnaast is gyno niet altijd AAS gerelateerd en zo ook kan je AAS gebruiken en geen last van "gyno" hebben.

Met zo'n fysiek is er weinig twijfelachtig aan :roflol:
 
Back
Naar boven