XXL Nutrition

Iemand tips? 4 a better chest.

Bezoekers in dit topic

Ervaring en nadenken over wat ik iemand die hier op internet wat vraagt, zou willen adviseren, wat het veiligste en verstandigste advies is. Dat lijkt me een goede basis om een advies te geven.

Juist uitgevoerd kun je vrijwel elke oefening doen. Het gaat hier om iemand met weinig ervaring die niet begeleid wordt en die moeten wij nu op internet, op afstand, 'het beste' advies geven.

Red010 is fan van flyes.
Ik meldt dan dat ik een chest press in eerste instantie zou adviseren aan iemand waarbij ik niet kan controleren hoe hij een oefening uitvoert, omdat het net wat eenvoudiger is.
Ik vind dat niet een slechter advies dan jouw achterkant borst en Red010's "flyes flyes flyes".
Een beetje tegengeluid kan ook geen kwaad, anders denkt Mick straks dat flyes het enige is dat werkt.

Sowieso is het maar beperkt nuttig om op een forum te vragen hoe je een bepaald onderdeel van je lichaam het beste traint. Het is nog net niet de 'echt of nep' sectie.

Haha, gvd, wat is dat citeren hier lastig, klik klik en nu heb ik mijn oorspronkelijk bericht gewist en een citaat hier? Wilde een heel ander bericht citeren!

Zo kom ik natuurlijk ook niet erg snugger over :(
 
time under tension

Misschien is dit nog wel het beste (algemene) advies voor Mick.

Geldt voor alle spieren natuurlijk: goed spanning blijven houden, daarmee put je de vezels veel meer uit.
 
watzegtieeee? :o werkt prima voor mij anders, nosinglepresswasdonelastyears ik doe alleen flyes
Varieer je veel van flyes van bove na onder en onder na bove?
 
Oh gelukkig!
Dan is je vraag namelijk wel zinvol.
Ja dank je voor je intresse in mijn vraag ben aan het wachte als hij gaat springe of niet.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
mijn advies zou zijn om je borst beter te belasten dit doe je door je schouderbladen na elkaar toe te trekken en omlaag (hierdoor hol je de bovenkant rug onderkant hoeft niet) en borstbeen naar voren, door deze techniek belast je je schouders minder en je borst meer je voelt ook als je het zonder gewicht doet voel je dat de spiervezels in je borst al aangespand worden. ik zou deze strek oefening elke dag oefenen, want dit is niet voor iedereen zo makkelijk als het klinkt.
daarnaast 2x in de week bankdrukken ik zou kiezen voor flat bench, incline bench en flys( vooral voor de stretch gaan en ik doe hem ook paused)
veel succes.
 
mijn advies zou zijn om je borst beter te belasten dit doe je door je schouderbladen na elkaar toe te trekken en omlaag (hierdoor hol je de bovenkant rug onderkant hoeft niet) en borstbeen naar voren, door deze techniek belast je je schouders minder en je borst meer je voelt ook als je het zonder gewicht doet voel je dat de spiervezels in je borst al aangespand worden. ik zou deze strek oefening elke dag oefenen, want dit is niet voor iedereen zo makkelijk als het klinkt.
daarnaast 2x in de week bankdrukken ik zou kiezen voor flat bench, incline bench en flys( vooral voor de stretch gaan en ik doe hem ook paused)
veel succes.
Thanks voor de uitgebreide tip! Variatie inhouden is belangrijk. Cable flyes en decline flyes kan ik ook toepassen?
 
Back
Naar boven