MuscleMeat

Anavar only voor cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mcvk

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
302
Waardering
8
Lengte
1m96
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ik heb tot nu toe 2 kuren gedaan, test only 500mg ew met kickstart winstrol en proviron door kuur heen. 2e test only 900mg ew met aromasin. De laatste is nu 1,5 jaar geleden en daar tussen in niet gekuurd omdat dat op het moment niet mogelijk was. Wel gewoon normaal doorgetraind + voeding op orde enz.

Nu wil ik september beginnen met low test high tren, echter voor de vakantie nog even een keer goed droog staan zonder spiermassa te verliezen. Zit nu op 93kg bij 10% (volgens vetmeter 9)

Omdat ik eind juni al op vakantie ga zit ik te denken aan var only 50 mg (human grade) voor 5 weken + nolva nakuur. Bedoeling is om in de laatste weken echt flink onder onderhoud te gaan zitten 1000 kcal. Met een hoop cardio. Zou dit genoeg zijn voor spierbehoud? Doel is naar 6-7% voor eind juni.
 
Ben geen voorstander van oral only.
Wil je zo een korte kuur doen, raad ik aan om test-p te doen en lekker mee cutten.
 
Denk niet dat je een hoop cardio leuk gaat vinden op 1000kcal :o waarom niet gewoon op onderhoud zitten of iets daar onder, cardio tussendoor en naast 6 weken anavar ook nog eens 6 weken eca stack, 2 capsules per dag 1 in de ochtend 1 voor de training?
 
Niet op 1000 kcal inderdaad haha. Onderhoud is rond 3600 bij mij, dus zal daarop beginnen met cardio en dan langzaam afbouwen naar max 1000 tekort in laatste week. Eca stack is nog een optie maar ik heb geen moeite om het uit mijn voeding te halen gezien mijn onderhoud zo hoog ligt.
 
Ben geen voorstander van oral only.
Wil je zo een korte kuur doen, raad ik aan om test-p te doen en lekker mee cutten.

Aangezien ik in september een goede kuur wil beginnen wil ik mijn test productie nu niet teveel plat gooien.
 
Aangezien ik in september een goede kuur wil beginnen wil ik mijn test productie nu niet teveel plat gooien.
Anavar gooit je eigen test productie ook plat.
Misschien iets minder hard dan test, maar hoe dan ook moet je herstellen en het verschil zal niet extreem groot zijn.

Anavar only is voor vrouwen imo. Ben je een man; kuur niet of inject.
 
Back
Naar boven