XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

hier ben ik weer, heb 3weken met nolva nagekuurd na 9weken test e 500mg
2 dagen gestopt met nolva en ik merk een kleine vergroting in mn tepel,
't doet geen pijn en is niet zichtbaar maar het hoeft niet groter te worden ook.
nog een weekje 10mg ed slikken?

Ja kan nog 10 dagen doorslikken, maar kans is er dat het terugkomt door oestrogeenrebound (hoger tov androgeen door mogelijk verhoogde aromatase en/of gevoeligere oestrogeenreceptoren). Dit gaat zelf wel weg als je hormonen genormaliseerd zijn.
 
Cools: welke pompoenpitolie adviseerde jij? (Waar te bestellen)

Ik heb 3 weken geleden de epi verruilt voor primo en merk nu dat ik snachts weer wakker wordt om te pissen. Dit duidt weer op prostaatklachten.

Ik wil eens kijken of pompoenpitolie een positief effect heeft

Van akrocaps bij deonlinedrogist, maar je kan ook een fles olie kopen (wel wat moeilijker doseren).

Voor prostaat raad ik eerder Red maca aan.
 
Van akrocaps bij deonlinedrogist, maar je kan ook een fles olie kopen (wel wat moeilijker doseren).

Voor prostaat raad ik eerder Red maca aan.

Pompoenpitolie zou toch ook goed voor prostaat zijn? En ook voor mogelijk acne?


Red Maca: welke raad je aan om te bestellen (waar?) ?
 
Epistane is slecht onderzocht en effecten op lever zijn onbekend. Bij anavar heb je meer zekerheid dat het voor een oral zacht is voor je lever, maar blijft een oral en voorkeur gaat daarom naar injects.

Nolvadex was ook niet nodig.
Hmm ja nolva twijfelde ik over, ik was van plan 6 weken te doen maar voelde me zo beroerd en depri na 4 weken dat ik dacht dat t een test probleem oid was dus er maar mee stopte en dacht dat nakuren wel het herstel zou versnellen. Maar bedankt voor je antwoord. Ga nog even voor de zekerheid een bloedtest te doen ergens. Prikken wil ik na de zomer gaan doen :)
 
Pompoenpitolie zou toch ook goed voor prostaat zijn? En ook voor mogelijk acne?


Red Maca: welke raad je aan om te bestellen (waar?) ?

Klopt.

Maar Red maca is zeer goed voor je prostaat. Bij ebay kan je het bestellen.
 
Een vraagje betreft Zink en D3 supplementatie; 30mg /ed en 5000IU /eod is prima toch?
 
Pompoenpitolie zou toch ook goed voor prostaat zijn? En ook voor mogelijk acne?


Red Maca: welke raad je aan om te bestellen (waar?) ?

Oke de primo is dus real! Primo bezorgd bij mij hetzelfde. Met masteron nergens problemen mee. Makkelijk om te bepalen of de primo real is dus.
 
Oke de primo is dus real! Primo bezorgd bij mij hetzelfde. Met masteron nergens problemen mee. Makkelijk om te bepalen of de primo real is dus.


Yes, vorige keer had ik dat met primo ook. Toen wel op 600mg Nederlands ug. Nu op 300mg mts
 
Yes, vorige keer had ik dat met primo ook. Toen wel op 600mg Nederlands ug. Nu op 300mg mts


Kan je je bedenken dat je op 1gram primo per week zou zitten van dat spul...
 
Kan je je bedenken dat je op 1gram primo per week zou zitten van dat spul...

Ik moet het iets nuanceren. Misschien had ik de prostaat "klachten" ook wel op 300mg Nederlands ug gehad. Maar dat weet ik niet want nooit getest
 
Op 300 heb je die ook. Been there done that.

maar soms durven ze masteron erin kletsen en zelfs op een hoge dosis mast heb ik geen prostaatklachten. Met primo is het direct bingo.
 
Cools: welke pompoenpitolie adviseerde jij? (Waar te bestellen)

Ik heb 3 weken geleden de epi verruilt voor primo en merk nu dat ik snachts weer wakker wordt om te pissen. Dit duidt weer op prostaatklachten.

Ik wil eens kijken of pompoenpitolie een positief effect heeft

Is 's nachts plassen direct gelinkt aan prostaatklachten? Ik heb namelijk vrijwel elke nacht dat ik er één keer uit moet om te gaan plassen. Dacht dat het pas bij meerdere keren per nacht het aan je prostaat lag?
 
500 of 1500 is nogal een verschil... Wat is de aanbevolen doses?

500-1500mg raad ik aan omdat voor de ene 500mg al voldoende is en de ander 1000 of 1500mg beter is. Aanbevolen dosis op de verpakking moet je niets van aantrekken. Bij dit soort middelen raden ze altijd het dubbel of driedubbel aan ($$$).
 
Is 's nachts plassen direct gelinkt aan prostaatklachten? Ik heb namelijk vrijwel elke nacht dat ik er één keer uit moet om te gaan plassen. Dacht dat het pas bij meerdere keren per nacht het aan je prostaat lag?

Meestal wel, als je er eenmaal uit moet kan al aangeven dat deze iets vergroot is. Vooral als je uit een diepe slaap komt om te gaan plassen. Of kan ook zijn dat je met een halfvolle blaas gaat slapen.
 
Cools

Heb jouw kuur bijna afgerond, enige verschil is dat ik acht weken heb gedaan i.p.v. jouw zes weken. Heb de eerste 4 weken gebulkt en laatste 4 weken gecut.
Begonnen op 81 kg op 12%, net weer vet gemeten en zit nu op 84,2 kg met 8%. Zeer tevreden met resultaat! Verwacht dat er 2kg aan vocht afgaat en ik iets ga stijgen in vet tijdens nakuur. Volgende week beginnen met de nakuur, ik ga iets boven onderhoud zitten en extra vitamine B5 nemen tegen acne. Benieuwd of de B5 daadwerkelijk verschil gaat maken.

Qua sides: vrij weinig, op wat lichte acne na, en er 1x per nacht uit om te plassen.
Positief: Pomp, kracht, energie, drive, weinig sides, geen gekrompen ballen.

Edit: Dosering was Test e 360 mg (300 mg eerste drie weken ), Mast e 200mg.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven