Fitness Seller

Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bascobeatz

Novice
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m79
Allen,

Ik heb 4 dagen lang Anavar gebruikt (elke dag 1 pil, 10MG) gisteren was dag 4 en ben er toen mee gestopt en begin er ook niet meer aan. Dit omdat ik me down voel en het idee heb dat het door Anavar komt. Nu is de vraag: Kan ik alcohol drinken? Dus bijv. Whiskey?
 
Allen,

Ik heb 4 dagen lang Anavar gebruikt (elke dag 1 pil, 10MG) gisteren was dag 4 en ben er toen mee gestopt en begin er ook niet meer aan. Dit omdat ik me down voel en het idee heb dat het door Anavar komt. Nu is de vraag: Kan ik alcohol drinken? Dus bijv. Whiskey?

Dus je hebt elke dag, 4 dagen lang, 1 volledige pil genomen? En nu wil je alcohol gaan drinken?

Kleine waaghals, jij.
 
Testosteronbom ik ben serieus. Ik heb geen ervaring met anavar of andere soortgelijke producten. Ik weet dat de dosis van 10MG heel laag is. Maar alsnog de vraag; kan het kwaad om nu alcohol te gaan drinken?
 
Testosteronbom ik ben serieus. Ik heb geen ervaring met anavar of andere soortgelijke producten. Ik weet dat de dosis van 10MG heel laag is. Maar alsnog de vraag; kan het kwaad om nu alcohol te gaan drinken?

Als je vanavond op een terras zou zitten, geniet er dan van en drink gerust wat je wil ;)
 
Ik moet zeggen dat het mooie weer mij ook compleet overviel. Vorige week was nog hartstikke koud dus was met een kuur begonnen, gezien de temperatuur was ik nog ruim op tijd voor de zomer maar ben vandaag al naar het strand geweest, omdat al m'n vrienden gingen, nu heeft iedereen mij toch al zonder shirt gezien en stop ik met de kuur. Moet ik nu ook nakuren?
 
Anavar heeft de bijzondere eigenschap dat normaal gesproken als je alcohol nuttigt dan ligt je eiwitsynthese stil todat het alcohol gefilterd is uit je bloed.

Dat is natuurlijk niet bevordelijk voor spieren.