Fitness Seller

Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bascobeatz

Novice
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m79
Allen,

Ik heb 4 dagen lang Anavar gebruikt (elke dag 1 pil, 10MG) gisteren was dag 4 en ben er toen mee gestopt en begin er ook niet meer aan. Dit omdat ik me down voel en het idee heb dat het door Anavar komt. Nu is de vraag: Kan ik alcohol drinken? Dus bijv. Whiskey?
 
Allen,

Ik heb 4 dagen lang Anavar gebruikt (elke dag 1 pil, 10MG) gisteren was dag 4 en ben er toen mee gestopt en begin er ook niet meer aan. Dit omdat ik me down voel en het idee heb dat het door Anavar komt. Nu is de vraag: Kan ik alcohol drinken? Dus bijv. Whiskey?

Dus je hebt elke dag, 4 dagen lang, 1 volledige pil genomen? En nu wil je alcohol gaan drinken?

Kleine waaghals, jij.
 
Testosteronbom ik ben serieus. Ik heb geen ervaring met anavar of andere soortgelijke producten. Ik weet dat de dosis van 10MG heel laag is. Maar alsnog de vraag; kan het kwaad om nu alcohol te gaan drinken?
 
Testosteronbom ik ben serieus. Ik heb geen ervaring met anavar of andere soortgelijke producten. Ik weet dat de dosis van 10MG heel laag is. Maar alsnog de vraag; kan het kwaad om nu alcohol te gaan drinken?

Als je vanavond op een terras zou zitten, geniet er dan van en drink gerust wat je wil ;)
 
Ik moet zeggen dat het mooie weer mij ook compleet overviel. Vorige week was nog hartstikke koud dus was met een kuur begonnen, gezien de temperatuur was ik nog ruim op tijd voor de zomer maar ben vandaag al naar het strand geweest, omdat al m'n vrienden gingen, nu heeft iedereen mij toch al zonder shirt gezien en stop ik met de kuur. Moet ik nu ook nakuren?
 
Anavar heeft de bijzondere eigenschap dat normaal gesproken als je alcohol nuttigt dan ligt je eiwitsynthese stil todat het alcohol gefilterd is uit je bloed.

Dat is natuurlijk niet bevordelijk voor spieren.

Maar door de anavar kan die hele eiwitsynthese onmogelijk stil komen te staan, ook al drink je een hele fles whiskey. De anavar zorgt ervoor dat je eiwitsynthese gewoon door blijft gaan en dus is het eigenlijk DE beste AAS om verantwoord te kunnen kuren en te drinken at the same time.

Goeie keuze dus want dit kan onmogelijk met winstrol of dianabol.
 
Ik moet zeggen dat het mooie weer mij ook compleet overviel. Vorige week was nog hartstikke koud dus was met een kuur begonnen, gezien de temperatuur was ik nog ruim op tijd voor de zomer maar ben vandaag al naar het strand geweest, omdat al m'n vrienden gingen, nu heeft iedereen mij toch al zonder shirt gezien en stop ik met de kuur. Moet ik nu ook nakuren?
:roflol:
 
Heb je wel nagekuurd??

Raad je wel aan dit goed te doen om je gewonne massa beter vast te houden, en natuurlijk voor je herstel

Anavar is geen snoepgoed en legt je eigen test productie al op 1mg binnen een uur stil

Zou 4 weken nakuren met 20 nolva en 50 clomid, eventueel een hcg blast erbij.

Alcohol zou ik deze zomer even achterwege laten om je lever goed te laten herstellen
 
Living on the edge..
 
Gewoon drinken g #yolo
 
lol bro; sorry maar je balllen gaan er af vallen nu na 4 pillen :o
 
16472149-Frustrated-man-pulling-his-hair-out-Stock-Photo.jpg


5357589.jpg


pulling-hair-in-frustration.jpg
 
Back
Naar boven