XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Lies blesseerde 2 weken geleden, kon alsnog deadliften [emoji16] heb ook gesquat even tho dat het pijn deed, stupid me
 
Trauma centrum op tv, nerdje had pijn in ze schouder of pols wegens bet bankdrukken, hij ziet er geneens uit dat die lift[emoji23], warming up en goeie form is prio, anders eindig je ook als downy op tv
 
Aangenomen bij de lidl, eerste werkdag zou om 5 uur beginnen omdat hij dacht dat ik school had. Zei dat ik tot 5 sept niks te doen heb rip 8 tot 4 nu:o.

Maar w/e, vanaf volgende maand wel geld voor een socialer leven<3.

Welkom bij de Lidl club, waar ze gooien met geld als het goed gaat :clown:

Wat ga je doen bij de Lidl? Winkel of distributie?
 
Trauma centrum op tv, nerdje had pijn in ze schouder of pols wegens bet bankdrukken, hij ziet er geneens uit dat die lift[emoji23], warming up en goeie form is prio, anders eindig je ook als downy op tv

Welke zender?
 
Trauma centrum op tv, nerdje had pijn in ze schouder of pols wegens bet bankdrukken, hij ziet er geneens uit dat die lift[emoji23], warming up en goeie form is prio, anders eindig je ook als downy op tv

emoji23.png


ik had vandaag ook last van mn schouder en zie er niet uit of ik lift :o
 
emoji23.png


ik had vandaag ook last van mn schouder en zie er niet uit of ik lift :o
Bbe jij ziet er uit alsof je lift sinds het moment dat je moeder zwanger was van jou[emoji4] , je bent nog groter dan craig golias[emoji4] [emoji6]
 
1,90mtr 100kg 10-11% vp, tijd om te kuren ja of nee?[emoji39]
 
Welkom bij de Lidl club, waar ze gooien met geld als het goed gaat :clown:

Wat ga je doen bij de Lidl? Winkel of distributie?
Gooien met geld klinkt goed:D Winkel
 
Back
Naar boven