MuscleMeat

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig topic Ratko!! :D

Ben zelf nog aan het twijfelen om T5 te kopen. Denk dat ik het voorlopig eerst even bij cafeine + groene thee capsules hou, dan kan ik later in de cut eventueel altijd nog overstappen naar T5 voor de laatste weken..

Door deze topic geleerd dat je T5 dus niet als een soort kuur hoeft te nemen, maar dat je het eventueel ook alleen op trainingsdagen kunt nemen. Maar als ik dan toch aan de T5 begin, dan denk ik ook gewoon op non-training days.. :)


Wel jammer dat je geen before/after pics hebt man! Ben echt benieuwd! :'(
 
Nice pr, zijn die preacher curls met barbell of machine?
Thx, en op machine.
Geen voor en na pics??;)

Ben wel benieuwd of het verschil goed zichtbaar is. Ben sinds afgelopen woensdag gestart met T5.
Heb kuur plannen, en volgens mij zijn er peeps van mijn gym hier actief. Wil graag anoniem blijven :p
Verschil is er degelijk. Aderen op mn onder armen en biceps komen er beter uit. Meerdere vains op me schouder en bovenste 2abs laten zich ook langzaam zien. Natuurlijk wel voeding op orde houden!
Stel je koopt T5 niet meer voor het burn effect, misschien wel voor de alpha feels en de goede trains? Of is het dat niet waard?
Train vaak savonds. Die t5 neem ik alleen als pwo als ik smiddags train en dat is eens in de zoveel tijd. Wil ook ff kijken hoe ik me voel als ik off ben. Schijnt een verslavend middel te zijn :p
Ik ben nog te kort bezig om er goed over te kunnen oordelen. Ik kan ze wel redelijk vergelijken met de Stacker 3 waar nog ephedra in zat (gele tabs).. alhoewel ik die toch wel wat heftiger vondt.

Ik ervaar geen alpha-feel. Neem mijn T5 een klein uurtje voor mijn training.. als een soort PWO. Trainingen gaan lekker maar voor het alpha-feel moet je toch iets anders zoeken denk ik..

ik heb wel beduidend meer energie tijdens mijn cardio sessie's en ben "vroeger" van stackers best wat sterker geworden.. verwacht dat dit met T5 ook wel gebeurt, alhoewel mijn doel voornamelijk bf droppen is.
Alpha feel was wel echt als ik 2caps tegelijk nam voor me pwo. Daardoor goede training neergezet wat dus weer alpha feel as fuark geeft.
 
Snap ik, maar ik denk dat dit per persoon ook heel erg verschilt.
Als Ratko een alpha gevoel krijgt wil niet per definitie zeggen dat jij er ook lekker op gaat.

Ik ervaar ephedra als een opgejaagd gevoel in plaats van een alpha gevoel..
Opgejaagd gevoel ook paar x gehad. Maar vaker alpha feel gelukkig :D
Geweldig topic Ratko!! :D

Ben zelf nog aan het twijfelen om T5 te kopen. Denk dat ik het voorlopig eerst even bij cafeine + groene thee capsules hou, dan kan ik later in de cut eventueel altijd nog overstappen naar T5 voor de laatste weken..

Door deze topic geleerd dat je T5 dus niet als een soort kuur hoeft te nemen, maar dat je het eventueel ook alleen op trainingsdagen kunt nemen. Maar als ik dan toch aan de T5 begin, dan denk ik ook gewoon op non-training days.. :)


Wel jammer dat je geen before/after pics hebt man! Ben echt benieuwd! :'(
Blij dat ik je een beeld heb kunnen geven. Fotos helaas niet mogelijk ivm kuur plannen. Ben al idioot geboeg om me echte naam te gebruiken. Rip
 
Beetje off gaan met t5 te lang gebruik is ook weer niet gezond.

Wat zou er kunnen gebeuren?
2 weken na dat je gestopt ben kan het zelfs zijn dat uit het niets je hart heel snel begint te kloppen en zit je met angst lol.

^ happend to me
 
Training van gister. Beetje laat, maar beter dan niet :p

Chest shoulder tricep powerday.
Incline bench press
8x50kg
6x80
4x90kg <- was vorige week me pr 2x90kg
4x90kg

Decline smith bench
Niet opgeschreven omdat vergeten, sorry boys :(

Flat dumbell chest press
12x15 opwarmen
8x25kg
6x35kg
6x42.5kg ging easier dan vorige week, volgende week zwaarder.
5x40kg chest was pumped up.

Cable flys
4 sets 23kg 4reps. Kon echt niet meer.

Iso laterall shoulder press
8x30kg
6x40kg
5x45kg new pr. Zwaar dit.
3x45kg rip

Side raises low weight puur om op te pompen, zwaar kon ik niet meer.
3sets 8kg 10reps.

Tricep pushdown laatste beetje krscht opgespaard en gaan!!1!11
8x40kg
6x50kg
6x55kg
5x59kg

Done eindelijk. Heerlijke training. Moet wel toegeven dat ik twijfel of ik door ga met powerliften. Ondanks dat je hiermee massa kan pakken en kan afvallen. Mijn doel is toch wel om een meer estetisch lichaam te krijgen. Powerliftrn is pure kracht. Kijk het nog even af aangezien ik in me cut zit.
wat denken jullie?

Heb vannochtend ff een tussen weging gedaan, afgelopen vrijdag of zaterdag herinner me het niet meer welke dag, was ik 0,5kg aangekomen (83,5). Ging er vanuit dat het vocht was. Vannochtend was het 82,7. Was dus idd niks aan de hand :D voeding blijft dus het zelfde. Vandaag geen cardio gedaan omdat dagje amsterdam geweest. Gister avond meal preps gedaan. Matties hadden respect dat ik me aan me dieet hield en niet me hun junk gun eten :p wel tof dat ze me steunen.

Vanavond legs op programma. Ik train solo vanavond omdat me powerlift brah maar 1x per week legs pakt op zaterdag. De dag dat ik werk.. Weeris me eigen schema aan houden.
 
Beetje off gaan met t5 te lang gebruik is ook weer niet gezond.

Wat zou er kunnen gebeuren?
2 weken na dat je gestopt ben kan het zelfs zijn dat uit het niets je hart heel snel begint te kloppen en zit je met angst lol.

^ happend to me
Too bad dat ik non stop door ben gegaan :o potje bijna op haha.
 
Wil er trouwens wel bij melden dat toen ik vandaag in adam liep, ik voor vertrek 1 t5 cap nam, ik een aardige dorst had en goede zweet handen. Vind het wel echt kut worden die zweet handen. Verder zweette ik zelf ook aardig goed, maar kan komen door zwart t shirt en zonnetje :p Verder was de dag wel chill.
 
Training van gister. Beetje laat, maar beter dan niet :p

Chest shoulder tricep powerday.
Incline bench press
8x50kg
6x80
4x90kg <- was vorige week me pr 2x90kg
4x90kg

Decline smith bench
Niet opgeschreven omdat vergeten, sorry boys :(

Flat dumbell chest press
12x15 opwarmen
8x25kg
6x35kg
6x42.5kg ging easier dan vorige week, volgende week zwaarder.
5x40kg chest was pumped up.

Cable flys
4 sets 23kg 4reps. Kon echt niet meer.

Iso laterall shoulder press
8x30kg
6x40kg
5x45kg new pr. Zwaar dit.
3x45kg rip

Side raises low weight puur om op te pompen, zwaar kon ik niet meer.
3sets 8kg 10reps.

Tricep pushdown laatste beetje krscht opgespaard en gaan!!1!11
8x40kg
6x50kg
6x55kg
5x59kg

Done eindelijk. Heerlijke training. Moet wel toegeven dat ik twijfel of ik door ga met powerliften. Ondanks dat je hiermee massa kan pakken en kan afvallen. Mijn doel is toch wel om een meer estetisch lichaam te krijgen. Powerliftrn is pure kracht. Kijk het nog even af aangezien ik in me cut zit.
wat denken jullie?

Heb vannochtend ff een tussen weging gedaan, afgelopen vrijdag of zaterdag herinner me het niet meer welke dag, was ik 0,5kg aangekomen (83,5). Ging er vanuit dat het vocht was. Vannochtend was het 82,7. Was dus idd niks aan de hand :D voeding blijft dus het zelfde. Vandaag geen cardio gedaan omdat dagje amsterdam geweest. Gister avond meal preps gedaan. Matties hadden respect dat ik me aan me dieet hield en niet me hun junk gun eten :p wel tof dat ze me steunen.

Vanavond legs op programma. Ik train solo vanavond omdat me powerlift brah maar 1x per week legs pakt op zaterdag. De dag dat ik werk.. Weeris me eigen schema aan houden.
Ik train sowieso meer 'kracht'gericht in cut. In cut gaat het mij vooral om krachtbehoud, geen 4 oefeningen per spiergroep met telkens 15 hh :p
 
Ik train sowieso meer 'kracht'gericht in cut. In cut gaat het mij vooral om krachtbehoud, geen 4 oefeningen per spiergroep met telkens 15 hh :p
Ye me too. Vind het zelf ook wel beetje bullshit om meer herhalingen te doen in je cut like wtf brah :p Maar ging er mij meer om van, met powerliften verbruik je meer energie. Aangezien ik nu in me cut zit, zal ik qua kracht gainz weinig tot niets omhoog gaan (al is het de eerste 2-3 weken wel echt goed gegaan) Zeker als ik over maand nog steeds aan het cutten ben.
 
Gister dus legday gehad. Ging kut. Geen idee waarom. Toen ik binnen kwam ook aardig benauwd. Beetje tempo er kn gehouden

Squats
8x50
6x70
6x100
6x100

Prone leg curl
6x86 4 sets

Leg extension
Weet niet meer welke gewichten. Werd vanaf hier ook afgeleid door 9/10 vrouwen die binnenkwam :o

Calfs op hsck squat
4x 50kg x failure

Leg press
6x100kg
5x max weight 3 sets. Max weight was volgens mij 132kg.

Zoals gezegd niet veel zin gehad en oefeningen waren best zwaar. Zwaarder dan normaal.

Vandaag sluit gym om 1400. Moet dus vroeg gaan. Vandaag dus ook T5 als pwo gebruiken. 2 caps tegelijk zal ik innemen.

Rug bicep op schema. Twijfel alleen of ik ga deadliften omdat gister legs gedaan.
 
Gewoon deadliften bruur krijg je anders spijt van als je thuis bent
 
Gewoon deadliften bruur krijg je anders spijt van als je thuis bent
Heb idd besloten toch te gaan dlen. Benieuwd hoe het gaat aangezien ik afgelopen 2-3 weken rackpulls heb gedaan.
 
Heb idd besloten toch te gaan dlen. Benieuwd hoe het gaat aangezien ik afgelopen 2-3 weken rackpulls heb gedaan.

Verstand op 0 en gewoon van de grond rippen. Gisteren heb ik ook eerst benen gedaan om vervolgens nog een 180kg dl pr te pakken.
Of bedoel je dat je nu misschien makkelijker deadlifts pakt?
 
Verstand op 0 en gewoon van de grond rippen. Gisteren heb ik ook eerst benen gedaan om vervolgens nog een 180kg dl pr te pakken.
Of bedoel je dat je nu misschien makkelijker deadlifts pakt?
ik bedoelde idd dat ik me af vroeg of ik makkelijker deads dead na 2-3 weken powerliften op rackpulls :p
 
rug biceps pomp day gisteren.

Deadlifts
60kg 10reps 2 sets warming up

6x100kg
6x140kg <- eerste x dat ik 140 6 reps deed, ging wel echt easy :D!!
6x140kg
2x 150kg. Eerste rep ging wel easy, bij 2e reps raakte ik afgeleid waardoor vorm foktop werd en ik hem fout voelde, liet hem gelijk vallen. Echt kut was dit. Denk dat ik de 150 wel 6x kan maar gister even dus een kut geval :( wel vooruit gegaan op deads. Ging easy omhoog.

Standing lat pulldown.
Was chaos bij gym want gym 1400closed. Standing lat pulldown moeten improviseren op een kut cable apparaat waar weight fout zijn afgesteld..
8x25kg
8x32kg
8x46kg
8x46kg

Seated lat pulldown
8x68kg
8x77kg
8x86kg
6x96kg

Layin bench dumbell row
8x15kg
8x20kg
8x22,5kg
8x25kg

Pump in rug was goed te voelen. Had zelfs imaginary lat syndrome :p

Standing cable bicep pose curl
8x18kg
8x23kg
8x25,7kg
8x25,7kg

Preacher curls machine plated
8x20kg
8x35kg
8x45kg
8x50kg

Bicep pump was ook wel huge. Aderen kwamen er wel echt goed uit.

Vandaag zometeen, ga ik ff cardioen. Vanavond chest shoulder tricep op programma. Moet wel toegeven dat deads van gister me rug aardig destroyed hebben. Wel lekker om weer is deads te doen :D zag gister ook wel paar peeps mij miren :rolleyes: Kreeg nog van zo een andere dude een compliment dat me vorm goed was bij de 140 waar de meeste het toch fout doen.

Heb nog 5 t5 caps over. Heb er een 20min geleden een ingenomen. Ik ga nu richting gym voor cardio.
 
Lekker hoor.
Zelf ook weer begonnen met deadliften(tijdje uit het schema geweest:( ) maar nu schiet ik er ook weer mee omhoog kwa gewicht.
ILS bruhh!
 
Hahah ILS! Geweldig

Mooie log weer Ratko, keep it up. Plezierig leesvoer!
 
Heb sinds vandaag ook mijn potje binnen, zelfde als de jouwe. Heb er vanmiddag eentje genomen maar niks noemenswaardig. Beetje zweethanden en dat is het eigenlijk.
Heb vroeger een andere gehad maar dat was enkel efedrine. Daarop ging ik als een speer :') Hoop dat bij de deze enkel het 'gevoel' minder is. Honger is ook nog niet minder, vanavond misschien eens wat cardio doen. Wat rondjes lopen in het zonnetje :D
 
Heb sinds vandaag ook mijn potje binnen, zelfde als de jouwe. Heb er vanmiddag eentje genomen maar niks noemenswaardig. Beetje zweethanden en dat is het eigenlijk.
Heb vroeger een andere gehad maar dat was enkel efedrine. Daarop ging ik als een speer :') Hoop dat bij de deze enkel het 'gevoel' minder is. Honger is ook nog niet minder, vanavond misschien eens wat cardio doen. Wat rondjes lopen in het zonnetje :D
Nog geen sides? misschien fake..
 
Ik heb nu al een week T5, sochtends eentje nemen. Heb ook geen sides, tenminste niet heel extreem of zeer merkbaar. Lichte zweethanden en hongerdrukking, pomp en meer kracht tijdens trainen uurtje na inname.

Twijfel beetje of ik wel de real deal heb idd. (Zion T5).

Kan het ook zijn dat je er gewoon goed tegen kan wellicht? Ik drink trouwens nooit koffie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven