XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

De een is gewoon gevoeliger aan de bijwerkingen van hormonen dan de ander. Zelfde voor medicatie en andere stoffen.

Heb wel al gezien dat mensen gevoeliger worden door veel en zwaar kuren, maar dat is niet voor iedereen zo.

Het vreemde is dat ik met medicatie ehht extreem zwaar kan gaan maar met AAS niet.
 
Zolang je dosis niet te hoog is en het icm cardio doet vind ik het goed. Anders zou het wel eens een stuk zwaarder kunnen zijn voor je hart.

Heb er mast tussen gezet omdat het goedkoper is ;) Mast is androgener, maar minder anabool.

Thanks! t3 niet te hoog en sws met cardio. test primo zat ik op 150/300 uit eindelijk welke doseringen raad je dan aan voor test/mast ?
 
Cools

Een maand geleden 5 weekjes Anna /30 gdn, en meteen erna met zma gestart .
Ipv libido daling te verwachten na de kuur is deze zelfs hoger als te voren.
Is hier ergens een verklaring voor ?
 
Cools, zit nu 1 week na PCT nog op hetzelfde calorieniveau als in het einde van de kuur, 500 boven onderhoud. Ik wil mijn vp niet verder laten oplopen dan dat het nu is. Kan ik m'n calorieen nu al verlagen tot (nieuw) onderhoud op rustdagen en trainingsdagen +300 of is het aan te raden voorlopig in een groter surplus te blijven? Zit nog steeds op +8 overigens.
 
Thanks! t3 niet te hoog en sws met cardio. test primo zat ik op 150/300 uit eindelijk welke doseringen raad je dan aan voor test/mast ?

Test iets hoger dan, bv 200-250mg en mast 200.
 
Cools

Een maand geleden 5 weekjes Anna /30 gdn, en meteen erna met zma gestart .
Ipv libido daling te verwachten na de kuur is deze zelfs hoger als te voren.
Is hier ergens een verklaring voor ?

Een korte anavar kuur zorgt ervoor dat oestrogeen lager komt tijdens, heropstart gaat dan ook vrij snel en icm zma (zink en magnesium verhogen vrij testosteron) kan je een libidoboost krijgen,
 
Cools, zit nu 1 week na PCT nog op hetzelfde calorieniveau als in het einde van de kuur, 500 boven onderhoud. Ik wil mijn vp niet verder laten oplopen dan dat het nu is. Kan ik m'n calorieen nu al verlagen tot (nieuw) onderhoud op rustdagen en trainingsdagen +300 of is het aan te raden voorlopig in een groter surplus te blijven? Zit nog steeds op +8 overigens.

Als je vet% niet stijgt zou ik 500 erboven blijven. Anders zoals je voorstelt.
 
Mast p of e maakt niet uit. Letro of aromasin is niet nodig als je de verhouding aanpast icm mast.

Nooit meer dan 40mg nolva inderdaad, 20mg is voldoende, 10mg zelfs.

Je kan gewoon gelijk met test e en tren e stoppen en daarna pct.
Maw 19-nors eerder stoppen dan bijvoorbeeld Test is achterhaald?
 
Maw 19-nors eerder stoppen dan bijvoorbeeld Test is achterhaald?

Bij nandrolone is het een decaonaat ester meestal, dan kan je best een weekje doorstrekken afhankelijk hoe hoog de dosering is. Bij lage doseringen is het meestal niet nodig en begint je nakuur 14 dagen na laatste inject.
 
Cools,

Test 300 mast 200 tren 200 lijkt jou in orde? Met toegevoegde hcg?
 
Resultaten van 33 dagen anavar op 30mg.

Van 101kg bij 12 procent
naar 98,5kg bij 8 procent.
Metingen gedaan met een fat caliper.
Als ik het goed heb is dat 1,74kg spier erbij en 4,24kg vet minder.

Voordelen:
Hoog libido, betere erecties
Goede pomp
Veel aders

Nadelen -side effects
Apart gevoel bij de balen, lichte krimping maar door 3x500 iu hcg is dit beperkt gebleven.
Agressie, kort lontje, snel geprikkeld

Ik hoop minimaal 9 procent te kunnen blijven en de gain in massa te behouden. Over 3 weken zal ik laten weten of dit gelukt is.

Bedankt voor je advies Cools! Ik ben zeer tevreden met het resultaat.
 
Cools, ik heb alle spullen in huis om 6 weken te kuren met low test high tren, nu is het natuurlijk bijna vakantie en kom het precies kut uit, ik zou precies klaar zijn incl nakuren als ik op vakantie ga. Op vakantie kan ik wel wat trainen maar niet optimaal. Zou het een optie zijn om na die 6 weken 2-3 weken low test only te zetten (100-150mg) EW zodat ik na de vakantie de nakuur in ga? Of is dan toch beter om alles uitstellen tot na de vakantie en dan knallen?
 
Hoi Cools:

Even een update m.b.t.Test/Primo 250/200
Misschien leuk om het bij je overige resultaten te zetten:

Na 6 weken, toename lichaamsgewicht van 6 kg
Na 7 weken -1 kg afgevallen.
Totale toename = 5 kg


Je hebt dus gelijk dat na 6 weken de winsttoename nihil is. Had ik eerlijk gezegd toch niet verwacht omdat ik in week 6 nog flink ben aangekomen maar ik in week 7 wel 1 kg ben afgevallen.

Nu maar hopen dat ik 3 kg netto mag overhouden uiteindelijk...

Qua bijwerkingen heb ik totaal niks ondervonden, behalve soms het idee dat ik mijn aan mijn nieren had maar dat zal wel mentaal zijn geweest. Libido lijkt hetzelfde te zijn en mijn teelballen zijn nauwelijks gekrompen.
Wel heb ik een opgeblazen buik aan over gehouden maar dat zal wel weg trekken een keer.

Nu vrijdag begin ik met 12 dagen Clomid 50 mg.
In juni wil ik wel bloed laten prikken.
 
Cools, ik heb alle spullen in huis om 6 weken te kuren met low test high tren, nu is het natuurlijk bijna vakantie en kom het precies kut uit, ik zou precies klaar zijn incl nakuren als ik op vakantie ga. Op vakantie kan ik wel wat trainen maar niet optimaal. Zou het een optie zijn om na die 6 weken 2-3 weken low test only te zetten (100-150mg) EW zodat ik na de vakantie de nakuur in ga? Of is dan toch beter om alles uitstellen tot na de vakantie en dan knallen?

Test zou je altijd langer dan tren moeten laten doorlopen. Als je dus 6 weken tren zet zou je best 8 weken test zetten.
 
Test zou je altijd langer dan tren moeten laten doorlopen. Als je dus 6 weken tren zet zou je best 8 weken test zetten.
Dit dacht ik ook maar is blijkbaar alleen bij (high dose) Deca het geval. Test en Tren kan je tegelijkertijd stoppen. Lees een paar posts terug daar vraag ik het.
 
Omdat tren net zoals test enanthaat is, toch zou ik het langer doorzetten om het een beetje uit je bloedbaan te krijgen.. Tren is veel zwaarder voor je lichaam tegenover andere middelen en het herstel van tren is trager dan die van test
 
Maar de tijd dat het uit je systeem is blijft toch gelijk aan Test. Daar gaat het in principe om, niet dat het meer onderdrukt.
 
Back
Naar boven