MuscleMeat

Meneer Octo Summerproof (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat olijfolie door je shake, cashewnoten,avocado, pindakaas enz.Hou je je voeding in een app bij?
 
Wat olijfolie door je shake, cashewnoten,avocado, pindakaas enz.Hou je je voeding in een app bij?
Ik eet veel t zelfde eigenlijk, daardoor hoef ik het niet elke dag bij te houden. Ik zal wat noten halen en wat meer olie gebruiken. Dat van die app zal ik ook even proberen. Kan ik ook wat meer varieren. Bedankt
 
vrOiSNT.png

Vandaag dit gegeten, niet echt clean maar ging even m et mijn vriendin pizza eten. Qua calorien nog netjes gehouden. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen. :)
 
5LHQ7Wp.jpg
2xkU4jt.jpg
RQ2fsJg.jpg


Ik sta er nu zo voor. Ik probeer nog steeds te cutten met Intermittent Fasting. Iemand die een goede schatting van mijn VP kan maken? Ik zou graag wat minder willen eten op niet-trainingsdagen maar ik train bijna iedere dag. Is het misschien beter om niet te trainen en mn calorien dan richting 1600 kcal te brengen?
 
cf1FrVh.jpg
B2C1bJx.jpg


Nieuwe update!
Ik train nu ongeveer dagelijks. Nog steeds 3 day split (4-5x per week) en voeg 2x cardio toe, vaak 's ochtends voor werk.

Voeg nu wat meer vetten toe aan mijn dieet, (o.a. olijfolie door mn shake)dus mijn macro's zijn weer in verhouding. Krijg goede reacties van mensen! :)
Nu weer naar de gym ^^

Zojuist ook aangenomen voor mijn Master dus ga met een super gevoel de zomer in. Ik denk dat ik nog 2-3 weken cut en dan wat massa ga pakken!
 
elJ7d7a.png


Ik blijf gewoon lekker tegen mezelf praten!
Dit is een voorbeeldje van wat ik vandaag gegeten heb, eet normaal nooit pizza/chinees maar was toevallig bij mijn ouders die op vakantie gingen dus moest het met wat kant en klaar voer doen!
 
Wel weinig kcal en eiwit man.

Pic ziet er wel goed uit.
 
Wel weinig kcal en eiwit man.

Pic ziet er wel goed uit.
Probeer nog steeds te cutten, vandaar lage kcal. Heb wel een beet struggle om mn macro's (vet/eiwit) binnen te krijgen met deze hoeveelheid kcal.
 
kan je dan niet beter iets hoger in kcal gaan zitten en dan cardio toevoegen.
 
Staat er goed bij voor de zomer! Welke master ga je doen?
 
Vandaag voor de 6e keer deze week de gym gehit. Half uur gefietst en abs gepakt (4 oefeningen). Heb altijd wel het idee dat ik met abs trainen, vooral in de cut, geen hout opschiet, maar goed. :P

Overigens cut ik denk ik nog voor 2 weken hardcore en ga daarna langzaam kcal opbouwen, kijk er nu al naar uit om eens niet met honger naar bed te gaan. :)
 
cutten is gewoon kut, ik moet nog bijna 2maanden:(
 
cutten is gewoon kut, ik moet nog bijna 2maanden:(
Met jouw krachtstats gaat t wel snel hoor! Heb in je log gekeken en als je een beetje diep gaat ben je het denk ik snel kwijt. Heb je wel eens IF geprobeerd? Ik vind het echt top, lekker fasted trainen. ^^
 
Met jouw krachtstats gaat t wel snel hoor! Heb in je log gekeken en als je een beetje diep gaat ben je het denk ik snel kwijt. Heb je wel eens IF geprobeerd? Ik vind het echt top, lekker fasted trainen. ^^

nee if lijkt me nou echt niks, ik moet heel de dag eten, word echt chagrijnig als ik pas smiddags mn eerste maaltijd zou kunnen eten, doe nu sindskort carbcycling en dat werkt ook goed, vorige cuts te snel mn kcal gedropt en toen telkens teveel massa verloren, nu ik het wat rustiger aanpak gaat het een stuk beter.
 
nee if lijkt me nou echt niks, ik moet heel de dag eten, word echt chagrijnig als ik pas smiddags mn eerste maaltijd zou kunnen eten, doe nu sindskort carbcycling en dat werkt ook goed, vorige cuts te snel mn kcal gedropt en toen telkens teveel massa verloren, nu ik het wat rustiger aanpak gaat het een stuk beter.
Carb cycling is ook nice ja, ken mensen die hele goede resultaten behaald hebben! Ik verlies denk ik ook wel wat massa, maar qua kracht ben ik soms echt lekker bezig, zelfs zonder ontbijt. Loop na zo'n training wel helemaal leeg omdat alle glycogeen uit mijn spieren is. :P Daarna eten en dan blaas t weer een beetje op.

Ik zit nu op 1700-1800 kcal dus vandaar dat het wel lekker snel gaat. :)
 
Zo zeker wel droger geworden man kan misschien ook aan het licht liggen dat het zo lijkt maar ga zo lekker door zou ik zeggen!
 
Back
Naar boven