AndroidHealthClinic

Clenbuterol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Natty87 zegt hier voor mij al dat dat wat jij zegt niet bestaat... Niet om je dwars te zitten hoor.. Maar zoals ik al zei, aankomen en afvallen heeft alleen maar met de inname van kcal te maken. En natuurlijk zijn er hier en daar wel wat uitzonderingen.. maar de meeste mensen die hier zeggen dat ze niet veel eten en toch aankomen weten gewoon niet hoeveel ze binnenkrijgen.

Nu je in je herstelperiode zit en bijv. alleen maar smoothies drinkt en nog een stukje vlees.. kun je nog steeds teveel kcal binnenkrijgen ondanks dat het zo gezond klinkt en zo weinig. Wie weet zitten ze bomvol suiker enz.

Kortom, je doet het niet goed. Ondanks je lifestyle coach enzovoort. Je krijgt gewoon teveel kcal binnen.
Als jij stelt dat je bijvoorbeeld jaaaaaaaren te weinig hebt gegeten dan is je verbranding waarschijnlijk niet zo heel hoog, want je lichaam is er aan gewend dat het zo weinig binnenkrijgt. Dus is je onderhoud niet zo hoog, met als conclusie... ja daar gaan we weer.. dat je teveel kcal binnenkrijgt.
Ik ga hier zeker iets mee doen dankjewel voor de raad!
 
Wat betreft je lichaam in spaarstand zetten bij te weinig kcal, ik denk dat het vooral slecht is als je heel weinig kcal binnen krijgt en daarnaast niet beweegt. Dan vertraagt je stofwisseling, je lichaam maakt minder energie vrij, je krijgt het koud... Als je een beetje actief bezig blijft dan zal je stofwisseling minder snel omlaag gaan. Probeer af te bouwen met de smoothies wanneer dat kan, je kan beter vetten binnen krijgen dan suikers. Er zijn ook hele handige apps, waarbij je kan invoeren wat je eet. Dan kan je heel goed bijhouden of je te veel of te weinig binnen krijgt van verschillende voedingsstoffen :)
 
Wat betreft je lichaam in spaarstand zetten bij te weinig kcal, ik denk dat het vooral slecht is als je heel weinig kcal binnen krijgt en daarnaast niet beweegt. Dan vertraagt je stofwisseling, je lichaam maakt minder energie vrij, je krijgt het koud... Als je een beetje actief bezig blijft dan zal je stofwisseling minder snel omlaag gaan. Probeer af te bouwen met de smoothies wanneer dat kan, je kan beter vetten binnen krijgen dan suikers. Er zijn ook hele handige apps, waarbij je kan invoeren wat je eet. Dan kan je heel goed bijhouden of je te veel of te weinig binnen krijgt van verschillende voedingsstoffen :)
Jwdoetookmee
 
Wat betreft je lichaam in spaarstand zetten bij te weinig kcal, ik denk dat het vooral slecht is als je heel weinig kcal binnen krijgt en daarnaast niet beweegt. Dan vertraagt je stofwisseling, je lichaam maakt minder energie vrij, je krijgt het koud... Als je een beetje actief bezig blijft dan zal je stofwisseling minder snel omlaag gaan. Probeer af te bouwen met de smoothies wanneer dat kan, je kan beter vetten binnen krijgen dan suikers. Er zijn ook hele handige apps, waarbij je kan invoeren wat je eet. Dan kan je heel goed bijhouden of je te veel of te weinig binnen krijgt van verschillende voedingsstoffen :)
Hallo. Lees mijn topic eens door. Staat in m'n sig. Groetjes
 
Hoi! Ik ben een vrouw van 22, 174 en 64 kg, vp van 14-15. Zelf ben ik nu voor de derde keer aan het kuren; clen en bol. Ik ben gestart met 8 weken maar besloot deze door te trekken. Ik zit nu op week 14 ongeveer. Daarnaast houd ik mij al jaren aan een voedingsschema en train ik dagelijks.
Persoonlijk vind ik Clen echt zwaar, en vind ik dat het met name op het internet geidealiseerd wordt. Het voelt elke ochtend alsof ik mezelf vergiftig omdat ik weet dat ik me daarna (vooral de eerste vier uur) opgejaagd voel en mijn hart tekeer voel gaan. Soms heb ik er zo'n last van dat ik mij niet goed kan concentreren op mijn gesprekken op mijn werk. Desondanks heb ik het ervoor over omdat ik na deze kuur 'klaar' ben. Doel bereikt. Ik adviseer je daarom om dit pas als laatste in te zetten, als laatste zetje om je doel te bereiken. Clen doet zijn werk erg goed, maar uiteraard is voeding echt het allerbelangrijkste! Je kunt clen gebruiken maar als je voeding niet op orde is, is het niet de moeite waard je lichaam hieraan bloot te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Vp van 10 als vrouw?

Wedstrijd droog dus.
 
Ah excuus, fout. Dat gaat me iets te ver. Ik zit nu op ongeveer 15 denk ik.
 
okee mooi, welke dosis?
 
1 Ml per week. Nu ongeveer in week 14/15..

Ja okee, ik reken altijd in mg....vooral met bold. kan 200/250/300 mg zijn.
Zelf een vriendin nu in haar derde week op 60 mg, nog te vroeg met bold om echte ontwikkelingen te zien:)
 
Ja okee, ik reken altijd in mg....vooral met bold. kan 200/250/300 mg zijn.
Zelf een vriendin nu in haar derde week op 60 mg, nog te vroeg met bold om echte ontwikkelingen te zien:)

Bij mij begon echt wat te zien na week 7 ongeveer. Leuk om te horen dat er nog een vrouw is die ook Boldenone gebruikt. Hoe bevalt het haar :)?
 
Heb je carb cycling al geprobeerd voor je naar zware middeltjes gaat grijpen?
Google dat maar is.

Je zou ook een korte periode je calorieën kunnen verhogen gek genoeg helpt dat vaak ook. Ik heb met afvallen heel lang om 1200cal gezeten toen was ik 10kg kwijt. En ineens viel ik niet meer af terwijl ik nogsteeds ruim onder mijn dagelijkse behoefte zat. Wat in theorie zo is hoeft in de praktijk nog niet zo te zijn. Kortom ik moest gekke dingen gaan uithalen om verder af te vallen. Terwijl ik met 1800 cal net zo hard afval als met 1200.

Dus misschien is je lichaam beetje teveel gewend geraakt aan je inname en val je daardoor niet meer af. Ik zou de cal wat verhogen voor een tijdje en daarna weer terug gaan naar lage cal. En anders carb cycling proberen.

Succes!
 
Heb je carb cycling al geprobeerd voor je naar zware middeltjes gaat grijpen?
Google dat maar is.

Je zou ook een korte periode je calorieën kunnen verhogen gek genoeg helpt dat vaak ook. Ik heb met afvallen heel lang om 1200cal gezeten toen was ik 10kg kwijt. En ineens viel ik niet meer af terwijl ik nogsteeds ruim onder mijn dagelijkse behoefte zat. Wat in theorie zo is hoeft in de praktijk nog niet zo te zijn. Kortom ik moest gekke dingen gaan uithalen om verder af te vallen. Terwijl ik met 1800 cal net zo hard afval als met 1200.

Dus misschien is je lichaam beetje teveel gewend geraakt aan je inname en val je daardoor niet meer af. Ik zou de cal wat verhogen voor een tijdje en daarna weer terug gaan naar lage cal. En anders carb cycling proberen.

Succes!
Onderhoud opnieuw berekend? Eronder zitten=blijven afvallen namelijk.
 
Na 2 weken groene smoothies en 2 liter water zal er idd nog niet veel resultaat zijn.
 
Back
Naar boven