XXL Nutrition

Naald ook vervangen als je ampullen gebruikt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.001
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Als je vials gebruikt met rubberdop word aangeraden om de naald te vervangen.
Met ampul hoeft dit niet of toch wel?
 
Als je niet tegen het glas aantikt zou de naald ook niet bot kunnen worden.
Ik begrijp alleen nog steeds niet dat men wil besparen op een doosje naalden van 3,25 EUR per 100 stuks..
 
Precies wat punjab zegt kost niks niet gierig doen als je infectie heb baal je
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Niet uit gierigheid maar als het niet nodig is doet ik het niet.
Maar wat Punjab zegt over het tikken tegen het glas dat klopt. Dat de naald dan botter word is voor mij reden genoeg de naald te vervangen....wat ik wel al deed.
 
Telkens dat bespaar idee of uit oogpunt van misschien is het niet nodig.

Mensen werk is zo steriel mogelijk als kan.
 
Ik zou hem persoonlijk gewoon vervangen. Ik heb zelf twee keer de gok genomen om hem niet te vervangen wegens omstandigheden. Yes, twee maal bot, en twee maal een pijnlijke injectie waarbij het niet bepaald als een mes door de boter ging
 
je trekt makkelijk de vloeistof op met een 0.8 naald. Als je die daarna in je borst wil duwen mag dit ja.

Maar ik zet er liever een wat fijnere naald op :p
 
je trekt makkelijk de vloeistof op met een 0.8 naald. Als je die daarna in je borst wil duwen mag dit ja.

Maar ik zet er liever een wat fijnere naald op :p
0.5x25 voor borst hierzo .. is wel wat drukken maar gaat prima
 
Klopt maar ik vind het niet erg om wat harder te duwen dan dat ik een 0.7 klootzak erin moet rammen :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Moet je wel wat massa hebben ik hou het mooi op glute en quads.

Maar jullie zijn beesten.
 
Zometeen me 9e prik heerlijk.

250 test e
600 tren e
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Moet je wel wat massa hebben ik hou het mooi op glute en quads.

Maar jullie zijn beesten.
me eerste x borst vond ik die 2,5 cm best wel veel om er helemaal in te drukken hoor het blijft een raar idee
 
Niet aan de hart zijde neem ik aan?
 
Maakt niet uit. ik zet zelf in de bovenkant + midden. 2 ml kan er makkelijk in.
 
Ik zet in bovenkant, midden & onderkant. Af en toe net zo'n synthol chest, helemaal opgevuld. Heb één keertje 4ml in me borst gezet, dat was ff minder prettig. 2ml gaat helemaal prima inderdaad
 
Ik ben vorig jaar naar het buitenland gegaan en heb daarvoor aardig wat vaccinaties gehad. Maar ik heb de dokter/zuster geen 1x een naald zien wisselen na het trekken. Ik mag toch aannemen dat medisch personeel toch wel weet hoe het moet.
 
Back
Naar boven