AndroidHealthClinic

Wat voor kuur moet ik nemen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frankvdg

Novice
Lid geworden
18 mei 2016
Berichten
29
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
114kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,


Ik denk er al een tijdje over na om te beginnen met een kuur.
De laatste 5 jaar heel wat massa opgebouwd op een natuurlijke manier en een wedstrijd gedraaid.

Me huidige stats: 190 cm en 113-114 kg. Me bodyfat is 'normaal' te noemen. Omdat de meeste skin calipers niet helemaal accuraat zijn, heb ik me bodyfat niet gemeten. Indien ik het ga meten met een normale huidplooimeter zou ik 12% +/- zitten.


Me doel is om droge spiermassa aan te komen, zonder ook maar iets van vocht.
Nu heb ik de laatste tijd het een en ander opgezocht, maar ik kom er toch niet helemaal uit.
Ik hoop dan ook van harte dat jullie me wat tips of enig advies kunnen geven.

Na het inlezen heb ik gezien dat testosteron (enanthate) only teveel vocht geeft. Is het misschien handig om hier wat bij te nemen waardoor je het vocht goed afvoert? Of is 250 mg Test only wel goed, i.p.v. 500? Orale anabolen heb ik niet eerlijk gezegd niet zoveel mee.


Alvast bedankt voor het lezen!,
Frank


*offtopic: ik lees veel over HCG? Maar heb het idee dat weinig mensen hier daadwerkelijk gebruik van maken..
 
* Test- Mast
* Test -Primo

Veel anders zit er dan niet echt op.

Dat het ingewikkeld is als je voor het eerst in AAS duikt snap ik, daarom is het ook best dat je zelf eerst een hele lange tijd onderzoek ernaar doet. Elke persoon is anders, jij zult beter weten dan ons na verloop van tijd hoe je kuur er moet gaan uitzien. Aan de andere kant is het ook niet zo slim om gewoon maar te doen wat wij je zeggen te nemen.
 
1-12 375mg test
1-12 200mg mast
2x500iu hcg /week
 
* Test- Mast
* Test -Primo

Veel anders zit er dan niet echt op.

Dat het ingewikkeld is als je voor het eerst in AAS duikt snap ik, daarom is het ook best dat je zelf eerst een hele lange tijd onderzoek ernaar doet. Elke persoon is anders, jij zult beter weten dan ons na verloop van tijd hoe je kuur er moet gaan uitzien. Aan de andere kant is het ook niet zo slim om gewoon maar te doen wat wij je zeggen te nemen.


Thanks voor je comment :)
Hier kan ik wel wat mee! Welke dosis zou jij adviseren? ( i.v.m. beginner)
 
Thanks voor je comment :)
Hier kan ik wel wat mee! Welke dosis zou jij adviseren? ( i.v.m. beginner)
250 200 zou ik zeggen, maar aangezien je veel zwaarder en groter bent misschien 375 300.
 
Foto's van die naturel 114kg 12%? Als dat vet% per ongeluk veel hoger is heeft dat nog gevolgen voor je kuur keuze?
 
Foto's van die naturel 114kg 12%? Als dat vet% per ongeluk veel hoger is heeft dat nog gevolgen voor je kuur keuze?


Nee, dat niet, de spiegel is me meetpunt.

Wil graag nog wat droger worden en wat massa aanzetten. Jij nog advies?
 
Hou het op test only met evt wat proviron. Vocht heeft meer te maken met je voeding. Ik ken mensen die succesvol cutten op deca.
 
Hou het op test only met evt wat proviron. Vocht heeft meer te maken met je voeding. Ik ken mensen die succesvol cutten op deca.

Klopt, ik ken mensen die Oxy's in de cut gebruiken omdat ze dan voller staan terwijl ze in kcal deficit zitten, en moet zeggen die kerels zien er zo scherp uit als een mes. Ik heb weinig tot geen bloat van test 500mg, buiten de eerste 2 weken (maar dat ligt dan eerder aan de hormoonwisseling volgens mij) en daarna trekt dat zo goed als weg.

Ik zou lekker de eerste 5 weken test op 250 doen en als de gains stoppen of je hebt het gevoel dat het niet zo goed gaat opbouwen naar iets hoger. Less is more, kans is groot dat je op 250 niet minder gaint dan 500mg.
500mg test e werd 40 jaar geleden (toen de anabolen markt nog niet zo verzadigd was en alles zo goedkoop is) bekeken als een stevige kuur.. Just my 2cents
 
cut een beetje zodat je rond 10% zit en pak test 500 of evt mast erbij a 200-400.
Zelf ook als eerste test mast gedaan en na 6 weken dosis verhoogd. Met jouw stats is dat geen probleem, evt test 375 ipv 500.
nu terug bezig met test mast 600-400 en is net perfect voor mij :D
 
Als je werkelijk denkt dat je 114kg @ 190 cm @ 12% bent dan ben je of een genetisch monster of je bent nog lang niet klaar om te kuren.
 
Als je werkelijk denkt dat je 114kg @ 190 cm @ 12% bent dan ben je of een genetisch monster of je bent nog lang niet klaar om te kuren.


Genetisch kan ik wel zeggen dat het flink meezit ja, en krijg vaak genoeg te horen dat ze denken dat ik al gebruik. Ook me krachtstats liegen er niet om.
Natural stats momenteel

BP: 136,5 kg 5x
SQ: 230 2x
Stiffed leg DL: 220 kg 6x

Denk dat de meeste dit niet eens halen indien ze gebruiken.
 
Hou het op test only met evt wat proviron. Vocht heeft meer te maken met je voeding. Ik ken mensen die succesvol cutten op deca.

Thanks voor je comment, ik denk dat ik idd ga voor test only. Moet alleen even zien wat ik erbij ga nemen.. ( denk aan HCG, Nolvadex )
 
cut een beetje zodat je rond 10% zit en pak test 500 of evt mast erbij a 200-400.
Zelf ook als eerste test mast gedaan en na 6 weken dosis verhoogd. Met jouw stats is dat geen probleem, evt test 375 ipv 500.
nu terug bezig met test mast 600-400 en is net perfect voor mij :D

Thanks voor je info! Denk dat het toch wel test only wordt. ( + HCG, nolvadex) Hoop dat ik niet zo bloated wordt :D
 
Kracht voor iemand met jou aan gegeven status is redelijk tot normaal , er lopen er zat rond die met een korte lengte, in verhoudingen meer pakken kwa gewicht :P
 
Ga een paar weken beetje cardioen en je bent natty 106 kg 6% :o
 
Kracht voor iemand met jou aan gegeven status is redelijk tot normaal , er lopen er zat rond die met een korte lengte, in verhoudingen meer pakken kwa gewicht :P

Absoluut mee eens, maar de meeste met mijn stats gebruiken, dus vandaar de genen
 
Back
Naar boven