MuscleMeat

fok

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, veel vrome bedweters hier die slechts wat roepen en tieren, maar de kennis missen om die gast verder te helpen.

Ik vind het al knap van hem dat hij zijn best probeert te doen om naar oplossingen te zoeken naar zijn gewichtsprobleem, ook al vind ik dat anabolen gebruiken in zijn geval overbodig is op zijn leeftijd. Geef die gast goede raad en ben ervan overtuigd dat hij het opvolgt.

Goede raad heeft hij gekregen...en had hij zelfs al gevonden zonder dit topic wanneer hij een paar beginner topics had doorgelezen; aankomen doe je alleen door voldoende te eten, als iemand niet aankomt gaat er simpelweg niet voldoende eten in.

Kuren is zinloos als je voeding niet op orde is, je winst zal je binnen no-time weer verliezen (of een groot deel er van). Beginners die niet alles op orde hebben gebruiken eerder geciteerde teksten met regelmaat, iemand die alles op orde heeft post deze informatie zonder problemen.
 
IG_Summer-Is-Coming-Meme2.jpg
 
Ik denk stiekem dat TS ook gewoon als een wijf traint.
 
Goede raad heeft hij gekregen...en had hij zelfs al gevonden zonder dit topic wanneer hij een paar beginner topics had doorgelezen; aankomen doe je alleen door voldoende te eten, als iemand niet aankomt gaat er simpelweg niet voldoende eten in.

Kuren is zinloos als je voeding niet op orde is, je winst zal je binnen no-time weer verliezen (of een groot deel er van). Beginners die niet alles op orde hebben gebruiken eerder geciteerde teksten met regelmaat, iemand die alles op orde heeft post deze informatie zonder problemen.


Niemand is perfect dus dat hij het beginners topic niet gelezen heeft kan ik nog ergens begrijpen. Hij was waarschijnlijk zo radeloos wat betreft de kuur dat hij die vraag direct hier gepost heeft.

Wat dat kuren betreft, zie veel jongens in de gym die kuren en waarvan de voeding in orde is, maar zodra ze stoppen met kuren bijna alles verliezen, hoewel ze toch nog goed blijven eten. Volgens mij is het beter als je dan toch groot wilt worden om gewoon niet off te gaan een hele tijd. Altijd off en on gaan is volgens mij veel slechter voor je lichaam dan een hele tijd on te blijven. Zoals ik al eerder zei zou ik nooit beginnen te kuren als beginneling tot je je natuurlijke potentie er volledig hebt uitgehaald na jaren van training. Het is pas als je merkt dat je langs geen kanten meer verder komt dat je kunt gaan overwegen om te kuren.
 
De topic titel zegt het al lees dit topic en:

Ik kom niet meer bij:haha::laugh::roflol:
 
Lol, er zitten hier precies ook enkele margie monkeys tussen die hun verstand in hun hol hebben steken! :D:D:D
 
Knuppeltje
Hee ik heet ook Monkey wat is er mis met Monkey. :D
 
Lol, er zitten hier precies ook enkele margie monkeys tussen die hun verstand in hun hol hebben steken! :D:D:D
Heb je je eigen reacties al eens gelezen in deze topic?
 
Laatst bewerkt:
Ben er zeker van dat het tbol was aangezien het merk GS is. Het is zeker de juiste gear en niet fake. Ik zit op 500mg test idd & 350 tbol. Vandaag is 4 weken dus zou ik normaal moeten stoppen met de tbol.
Zal de voeding omhoog gooien en zien wat er gebeurd.

Met ug ben je nooit 100% zeker wat er in zit.

Verder denk ik ook dat je de eerste weken veel vocht hebt gegaind. Nu ben je allicht vocht aan het verliezen en spieren aan het gainen. Vandaar dat je gewicht gelijk blijft.

Leuk topic verder.
 
Met ug ben je nooit 100% zeker wat er in zit.

Verder denk ik ook dat je de eerste weken veel vocht hebt gegaind. Nu ben je allicht vocht aan het verliezen en spieren aan het gainen. Vandaar dat je gewicht gelijk blijft.

Leuk topic verder.

Klopt!

9 kg op 3 weken kan nooit 9 kg spieren zijn. Meer vocht dan spieren dat je zo terug kwijt bent. Dus conclussie: dat UG merk verkoopt brol!! Liever maar 3 kg pakken op 3 weken dan 9 kg, maar dan wel 3 kg pure spiermassa!
 
Gespierde tandestoker :haha:
 
Gespierde tandestoker :haha:

Jij bent ook wel echt een 1 de top 10 een trieste figuren hier. lult alleen maar onzin, weet alles beter. maar als er wordt gevraagd jou resultaten te laten zien ben je daar weer te goed voor. jij komt er wel.
 
Jij bent ook wel echt een 1 de top 10 een trieste figuren hier. lult alleen maar onzin, weet alles beter. maar als er wordt gevraagd jou resultaten te laten zien ben je daar weer te goed voor. jij komt er wel.

Duw jij nu maar wat spuiten in uw kont zodat je wat massa pakt want straks knack je nog in twee aan die baar. :hahaha::laugh::windup::roflol::janken:
 
Duw jij nu maar wat spuiten in uw kont zodat je wat massa pakt want straks knack je nog in twee aan die baar. :hahaha::laugh::windup::roflol::janken:
Wat een trieste kneus ben jij. Kun je de discussie niet winnen en ga je als klein kut kind gedragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven