MuscleMeat

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De stikstofanalyses + koolhydraten en suikers meting van Performance en First Class Nutrition zijn geplaatst. Een aminozuuranalyse moet nog uitgevoerd worden.

Performance%20tabel%20foto.png

http://www.supplementlabtest.com/tests/pure-whey-performance-nitrogen-analysis-supplementlabtestcom

first%20class%20tabel%20site.png

http://www.supplementlabtest.com/te...rition-nitrogen-analysis-supplementlabtestcom
 
Laatst bewerkt:
Welke gains van filemon?
 
Er wordt vermoed dat Filemon zijn resultaten vooral hier aan te danken heeft.

Lol, zijn resultaat kwam door de Steroïden die hij gebruikte en zelfs dat was niet veel.
 
We hebben de mogelijkheid toegevoegd om de geteste supplementen zelf te beoordelen. Klik op het aantal sterretjes wat je denkt dat het product waard is. Je kan je stem altijd veranderen op een later tijdstip.
 
Laatst bewerkt:
We hebben de mogelijkheid toegevoegd om de geteste supplementen zelf te beoordelen. Klik op het aantal sterretjes wat je denkt dat het product waard is. Je kan je stem altijd veranderen op een later tijdstip. Bij de comments (Disqus) kan je ook, anoniem indien gewenst, een review plaatsen.
Waarom dat?
Een labtest en de uitslag is objectief, meningen van de gebruiker is subjectief.
Ik vind in dit geval de mening van iemand irrelevant.
 
We hebben de mogelijkheid toegevoegd om de geteste supplementen zelf te beoordelen. Klik op het aantal sterretjes wat je denkt dat het product waard is. Je kan je stem altijd veranderen op een later tijdstip. Bij de comments (Disqus) kan je ook, anoniem indien gewenst, een review plaatsen.
Wat is de gedachte daar precies achter?
 
Waarom dat?
Een labtest en de uitslag is objectief, meningen van de gebruiker is subjectief.
Ik vind in dit geval de mening van iemand irrelevant.

Wat is de gedachte daar precies achter?

Klopt, maar de meningen over smaak bv. kunnen wel verschillen. Ook andere factoren zoals hoe de leverancier met klanten omgaat, verzending, retouren, enz.. kunnen bepalen hoe mensen een product ranken.

Maar het heeft vooral te maken met dat afwijkingen anders bekeken kunnen worden. Een product dat korter bij de 7% maximale afwijking voor vanille zit zou voor iemand een slechtere score kunnen betekenen en voor een ander niet als bovenstaande factoren meer meespelen.

Het systeem kan natuurlijk misbruikt worden en zodra ik dat opmerk wordt het verwijderd. Bekijk het voorlopig als een experiment zodat we eens kunnen zien wat anderen ervan vinden. En is ook mooi die sterretjes, maar geheel niet relevant voor de testen :p
 
Denk dat als je op deze manier afstapt van objectieve waarderingen ogv feiten (analyses etc) en daar een subjectief forum-idee aan toevoegt je al heel snel niet meer serieus wordt genomen. Biased fanboys enzo. Verder ook lastig zicht te houden op genuine en fake reviews...
 
Denk dat als je op deze manier afstapt van objectieve waarderingen ogv feiten (analyses etc) en daar een subjectief forum-idee aan toevoegt je al heel snel niet meer serieus wordt genomen. Biased fanboys enzo. Verder ook lastig zicht te houden op genuine en fake reviews...
.
Dan hebben marc100 syle en die stevanovisch er een dagtaak bij.

Het stukje van de reviews heb ik verwijderd. Houden het alleen bij de sterretjes en zodra ik misbruik opmerk corrigeer ik dat wel.

Voorop blijft de uitslag van de test. Die rode, oranje of groene duim geeft ook duidelijk aan hoe een product getest is. 5 sterren bij een product met rode duim + rode X voorpagina en grote afwijking gaat dan ook opvallen. En het blijven persoonlijke meningen, meeste mensen kunnen dat onderscheid wel maken met de gegevens voorhanden.
 
Het wordt weer eens hoog tijd voor een testje van bijv. XXL, die zijn inmiddels ook weer meer dan jaar oud. Niet dat ik ze wantrouw, maar hoe meer up to date die testen blijven, en dan louter positief, hoe meer er met vertrouwen besteld zal worden gok ik.
 
Het wordt weer eens hoog tijd voor een testje van bijv. XXL, die zijn inmiddels ook weer meer dan jaar oud. Niet dat ik ze wantrouw, maar hoe meer up to date die testen blijven, en dan louter positief, hoe meer er met vertrouwen besteld zal worden gok ik.

Xxl zit wel goed, ben eerder benieuwd naar de nieuwe batches van body en fitshop en bodylab die beweren nu wel aan de juiste waarden te voldoen.
 
Slechte trainingen en slechte supps. Is in ieder geval wel consequent.
 
Back
Naar boven