AndroidHealthClinic

Meneer Octo Summerproof (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iFDnxvr.jpg
muovSI0.jpg



Net borst en biceps gepakt. Hier gelijk een close up van mijn pomp en mijn crooked fucked up abs. Janken. Voelde wel weer lekker. :P

Oja, ook even helling gelopen. 10 minuten maar want anders was ik te laat voor het eten, 15% en 5.5km/h, lekker hoor. Volgens dat apparaat bijna evenveel calorieën verbruikt als bij hardlopen.
 
Laatst bewerkt:
Staat al redelijk droog man, hoelang train je al?
 
Staat al redelijk droog man, hoelang train je al?
Serieus ongeveer een een jaar denk ik, maar ben pas sinds 2 maanden serieus op mijn voeding aan het letten. Daarna vrat ik altijd maar wat weg na een training. :)
 
Ik volg ! Op kamers in Nijmegen? Zeker goede progressie , wat weeg je nu en hoelang ben je ?
 
Godver goeie genetics ook als je nog maar een jaar bezig bent. Ik ben al 5 jaar bezig en zie er nog niet zo uit. Je gaat erg hard ook met de shredzzszszs lekker man!
 
Ik volg ! Op kamers in Nijmegen? Zeker goede progressie , wat weeg je nu en hoelang ben je ?
In Leiden! Ik woog in november nog 77 en nu 71kg. Ben 1,75m!
Aankomende week kan ik op mijn werk op de InBodyscan, dan zal ik een analyse krijgen van vocht/vet/skeletmassa, handig dus. :)
Godver goeie genetics ook als je nog maar een jaar bezig bent. Ik ben al 5 jaar bezig en zie er nog niet zo uit. Je gaat erg hard ook met de shredzzszszs lekker man!
Daarvoor deed ik wel 3 dagen split maar met een hoop alcohol en slechte voeding, vorm was wel oke maar maakte geen enkele progressie. Bedankt voor de motivatie!!
 
Zelfde lengte en gewicht als mij, alleen jou vetpercentage is nog wat lager:) .netjes!
 
Zelfde lengte en gewicht als mij, alleen jou vetpercentage is nog wat lager:) .netjes!
En hij is nog een jonge god en geen verwelkt plantje :)
 
Bedankt dat je me eraan herinnert:)

Voel me trouwens nog wel een jonge God:p
Ik heb net weer 30 minuten berg beklommen, had alleen geen muziek dus was het wel echt zat uiteindelijk, maar een keer bedankt voor de tip. :D Kuiten inderdaad lekker in de fik.

Verder nog core gepakt.
4x15 hanging knee raises
4x10 beide zijdes barbell side bends 23kg
4x10 decline crunch
4x12 cable crunch 35kg

Core trainen ben ik echt een noob mee, heb dat vroeger niet echt mee gepakt behalve wat grondwerk. Overal brand en nergens spierpijn. GRR
 
Zondag rug triceps gepakt, gisteren legs schouders.

Zondag;
pullup 4x8
deadlift 4x8 90kg
dumbell row 4x8 24kg
hyper extension met schijf van 20 4x12

weighted dips 4x8 10kg
skullcrusher 4x8 35kg
V-bar pressdown 4x8 26,1kg

Maandag;
squat 5x8 60 70 80 85 85
leg extension 4x8 66kg
(leg press machine)calf press 4x15 73kg

schouder
shoulder press 4x8 44 44 44 48 (6 reps)
front raise 4x8 12kg per arm
rear delt raise 4x8 9kg per arm
face pull 4x8 24.1 kg

Tevens gestopt met intermittent fasting, eet nu wat noten (vetten) als ontbijt zodat ik wel energie binnenkrijg maar geen insuline ga pieken. :)
 
nODghpr.jpg

WYy1LdO.jpg


Pompje na fullbody gisteren.
Deadlift
Pullup
Leg Curl
Dips
Incline bench press
Military Press

Ik ben nu aan het carb cyclen op aanraden van iemand maar ik ben mijn doelen een beetje zoek,... Nog veel cutten? Bulken? Ik weet het even niet meer.
 
Shape is summerproof, misschien nog maandje cutten en dan weer rustig kcals verhogen.
 
Shape is summerproof, misschien nog maandje cutten en dan weer rustig kcals verhogen.
Ik ga 18 juni naar Spanje dus ik denk dat mijn doel bereikt is dan. Vervolgens kan ik 2,5 week niet trainen en dan knal ik er 2 weekend festivals achteraan. Zal wel een zware aanslag zijn :( ga iig weinig drinken, zo goed mogelijk proberen te eten, etc.
TOt 18 juni cut ik nog even denk ik maar op een wat lager pitje, 2100 kcal ofzo.
 
Goede progressie zeg, vond het interessant om door te nemen!
Haha, met festivals blijft het idd lastig... maarja zo nu en dan wat gekkigheid blijft ook belangrijk.
Uit interesse, weet je nog hoe je qua voeding en macros zat voordat je ging cutten?
 
Goede progressie zeg, vond het interessant om door te nemen!
Haha, met festivals blijft het idd lastig... maarja zo nu en dan wat gekkigheid blijft ook belangrijk.
Uit interesse, weet je nog hoe je qua voeding en macros zat voordat je ging cutten?
Ehh ik denk hoog eiwit en carbs en medium vet. 35/40/25, 3000-3200 kcalgok ik.

Ik hou wel van eten. :(

Dankjewel trouwens!
 
Back
Naar boven