MuscleMeat

Test tren deca cycle

Bezoekers in dit topic

BeginnerMuscle

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 aug 2009
Berichten
108
Waardering
14
Lengte
1m92
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Ik ben mijn volgende cleanbulk blast aan het samenstellen en de combinatie tren deca blijft me toch aanspreken. Je hoort vaak dat je het beter niet samen kan pakken maar de vraag waarom wordt eigenlijk nooit beantwoord.
Met een high tren low test bulk gain ik meestal vrijwel niks op de weegschaal dus vandaar de gedachte om er wat deca bij te stacken. Test deca 2x gedaan maar nooit echt tevreden over geweest. Test tren altijd low test high tren.

Mijn ideeen zijn:

Test 450
Tren 500
Deca 200/250

Of toch maar een keer: Test 450 Tren 625 proberen hmm..
En zou bij die laatste 200/250 Mast toevoegen veel meerwaarde hebben bij een cleanbulk?

Deze ideeen spoken allemaal door mijn hoofd, jullie kennen het vast wel haha. Ik hoop dat iemand me wat meer duidelijkheid kan geven of tips.
 
Omdat tren en deca beide zwaar zijn (19nor) worden deze meestal niet samen gedaan. Het is een harde klap voor je lichaam en het herstel zal zwaar worden. Anyway het is en blijft een heerlijke combinatie. Ik vind dat je de kuur goed hebt opgesteld zo maar persoonlijk zou ik in jou schoenen 300 test 200 deca 400 tren zetten met-daarnaast-misschien-nog mast (zeg ik heel voorzichtig aangezien ik weet dat mensen altijd boos kijken als je 4 materies met elkaar gaat mixen :p)
 
Ik zie nu je statts pas en ik ga er daarmee ook gelijk vanuit dat je niet echt de kuur ervaring en massa hebt voor deze kuur maat.. Nog even geduld mee hebben
 
Ik zou voorlopig even van tren weg blijven als je veel kilo's wil pakken
Voor sommigen voegt het weinig toe, o.a. Ook voor mij
Het trengevoel is super, maar weinig kilo's erbij op
Als je echte kilo's erbij op wil waarom niet high test icm dbol?
Die ga ik nu ook doen na 2 tren teleurstellingen
 
Ik zie nu je statts pas en ik ga er daarmee ook gelijk vanuit dat je niet echt de kuur ervaring en massa hebt voor deze kuur maat.. Nog even geduld mee hebben

Stats zijn momenteel 90 kg op 1.92m op 7% zoiets. Zit laatste week van de cut. Ik zie hier vaak veel "betere" stats voorbij komen terwijl ze stuk minder impressive ogen. Dat ik denk van als ik 100 kg zou wegen ben ik echt een monster. Dus vind gewicht niet veel zeggen imo. Of het is dat veel hier wat kgs erbij liegen dan het in werkelijkheid is idk haha. Maargoed, of het komt omdat ik het tot nu toe qua doseringen en weken blasten heel beschaafd heb gehouden. Altijd rond de 600-800mg. Nooit hoger gezeten.
Dus wil deze blast een keer iets meer gaan zetten om dat te ervaren.

Ik zou voorlopig even van tren weg blijven als je veel kilo's wil pakken
Voor sommigen voegt het weinig toe, o.a. Ook voor mij
Het trengevoel is super, maar weinig kilo's erbij op
Als je echte kilo's erbij op wil waarom niet high test icm dbol?
Die ga ik nu ook doen na 2 tren teleurstellingen

Veel kg's pakken hoeft voor mij niet zozeer meer. Als er maar massa bij komt haha. Heb de kg's ook ervaren met Test Deca 2x maar daar ging dan vervolgens ook altijd weer een hoop vanaf als ik uiteindelijk weer ging cutten. Dus pak voortaan liever schoon.
Verder voel ik me inderdaad super op tren en het bevalt me altijd zo goed. Dus vandaar dit sowieso erbij te willen pakken.
Om je andere vraag te beantwoorden, ik dacht inderdaad voor deze cut om high test te gaan (900mg), hier 3 weken op gezeten, waarvan elke week na de inject 2/3 dagen ziek (test flu) en enorme pip. Heb van test altijd heel veel pip ook al zet ik 0,5/1ml in de cruise. Daarna nog met mast erbij geprobeerd of dat hielp maar nee nog steeds pip waardoor je bijna niet kan functioneren. Dus dit is geen optie voor mij. Dus dit is ook een reden waarom ik Tren erbij wil blijven gebruiken. Omdat deze zo lekker dun is heb ik vrijwel nooit last van pip als tren erbij zit.. ;p
 
Ik noem je statts ook niet slecht bro! Maar als je tren en deca gaat combineren moet je imo wel een goed ervaren juicer zijn die tegen een stootje kan
 
Ik noem je statts ook niet slecht bro! Maar als je tren en deca gaat combineren moet je imo wel een goed ervaren juicer zijn die tegen een stootje kan

Haha nee ik vatte het ook niet als aanval op hoor. Oke dat begrijp ik. Kan over het algemeen zelfs in extreme situaties goed tegen tren, zelfs toen ik methyl tren pakte. Dus ik zal het overwegen! Thanks voor je reacties broer
 
Je zegt goed te gainen op test en deca en in cut nadien veel te verliezen?
Neem aan dat je dan veel vocht pakt in je test deca blast dat je nadien zo leegloopt?

Tren en deca in 1 blast heb ik zelf nog niet gedaan maar wat wel goed werkt bij mij (doe bijna niets anders) is bulk met test en deca, zorgen dat vocht binnen de perken blijft, en dan een cruise inlassen om dan te cutten met Test en tren.
Mits je geleidelijk aan je voeding aanpast zou je niet zo mogen 'leeglopen' zoals jij t omschrijft (zo interpreteer ik het toch als ik je post lees).

Kan het niet zijn dat je meteen na je blast te snel en te hard cut dat je zoveel verliest?
 
oke ik ben geen expert maar waarom niet iets als 500mgtest 600mg bold voor 12 weken ofzo?(Diana /en of winny) freestyle erbij?
 
Je zegt goed te gainen op test en deca en in cut nadien veel te verliezen?
Neem aan dat je dan veel vocht pakt in je test deca blast dat je nadien zo leegloopt?

Tren en deca in 1 blast heb ik zelf nog niet gedaan maar wat wel goed werkt bij mij (doe bijna niets anders) is bulk met test en deca, zorgen dat vocht binnen de perken blijft, en dan een cruise inlassen om dan te cutten met Test en tren.
Mits je geleidelijk aan je voeding aanpast zou je niet zo mogen 'leeglopen' zoals jij t omschrijft (zo interpreteer ik het toch als ik je post lees).

Kan het niet zijn dat je meteen na je blast te snel en te hard cut dat je zoveel verliest?

Ja pak sowieso wel vocht maar blijkbaar dus ook snel vet, cruise altijd netjes na een bulk en ga niet gelijk extreem cutten. Zie er tijdens deca gewoon ruk uit en als ik met tren bulk dan gain ik wel bijna geen kg's maar verlies ook bijna niets en blijf meestal vrij droog.
Moet wel zeggen dat ik met de deca bulk niet 100% schoon heb gegeten maar ook niet overdreven slecht.

Denk dat ik high test high tren maar een kans ga geven. 450 test 625 tren of zou 600 test 500 tren beter zijn?
 
Denk dat ik high test high tren maar een kans ga geven. 450 test 625 tren of zou 600 test 500 tren beter zijn?

Hier op forum zie je vaak low test high tren maar persoonlijk heb ik graag om test hoog te doseren met tren.
Ik merk niet minder sides op high test met tren maar de kuur brengt me meer op.

Ik zou zeggen geef het eens een kans en kijk hoe je er op reageert.
Genoeg mensen die test wel hoog doseren met tren en die lekker gaan.
 
mij is altijd verteld, meer test is meer massa. 1g test 1g mast geen optie?
 
mij is altijd verteld, meer test is meer massa. 1g test 1g mast geen optie?

Ik ga nu ook 1g test 350 mast doen
Misschien kickstarten met epi als ik eraan kan komen
En anders dbol icm winstrol
Al die tren kuurtjes leveren weinig op
Veel mast is zeker ook handig mee te laten lopen voor je gyno?
 
Ik ga nu ook 1g test 350 mast doen
Misschien kickstarten met epi als ik eraan kan komen
En anders dbol icm winstrol
Al die tren kuurtjes leveren weinig op
Veel mast is zeker ook handig mee te laten lopen voor je gyno?
Zelf enkel nog maar test-mast kuurtjes gedaan. Nu 630 test en 430 mast EW (450 en 300 e5d).
Telkens mooie resultaten geboekt en droog gebleven met een mooie look. Ook amper sides buiten wat zweten en geil. Geen acne oid te zien. Ga 12 weken doen en misschien in week 6-7 verhogen naar 600 en 400 e5d, afhankelijk van de resultaten.
Kickstart ben ik niet voor, kuur toch 12 weken. En moest ik korter kuren neem ik wel korte esters. Neem liever geen orals.
 
Ik zie de toegevoegde waarde van de deca niet echt.
Niet dat het erger voor je herstel is hoor, dat is uiteraard bro science en nergens op gebaseerd, maar het is een vreemde combinatie aangezien tren voor hardheid zorgt en deca een puffy look geeft.

Test + tren beide op leuke dosering geeft lekker wat massa.

Ik heb high tren low test gedaan en vond het erg tegenvallen.
Ook wbt side effects vond ik high tren low test niet zoveel verschil maken tegenover gewoon testo erbrij.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de toegevoegde waarde van de deca niet echt.
Niet dat het erger voor je herstel is hoor, dat is uiteraard bro science en nergens op gebaseerd, maar het is een vreemde combinatie aangezien tren voor hardheid zorgt en deca een puffy look geeft.

Test + tren geeft lekker wat massa. Ik heb high tren low test gedaan en vond het erg tegenvallen.
\Ook wbt side effects vond ik high tren low test niet zoveel verschil maken tegenover gewoon testo erbrij.
Het geeft lekker wat massa maar je vond het tegenvallen? Of bedoel je dat hij beter wat meer test zet ipv deca erbij?
 
Het geeft lekker wat massa maar je vond het tegenvallen? Of bedoel je dat hij beter wat meer test zet ipv deca erbij?

Ik bedoelde test + tren allebei op een mooie dosering geeft lekker wat masssa. En dat ik high tren low test tegen vond vallen.
Ik zal mijn post even aanpassen, want hij is wat onduidelijk inderdaad.
 
Zelf enkel nog maar test-mast kuurtjes gedaan. Nu 630 test en 430 mast EW (450 en 300 e5d).
Telkens mooie resultaten geboekt en droog gebleven met een mooie look. Ook amper sides buiten wat zweten en geil. Geen acne oid te zien. Ga 12 weken doen en misschien in week 6-7 verhogen naar 600 en 400 e5d, afhankelijk van de resultaten.
Kickstart ben ik niet voor, kuur toch 12 weken. En moest ik korter kuren neem ik wel korte esters. Neem liever geen orals.

Ik ga nu ook voor het eerst mast proberen
Zou 100mg mast p eod genoeg zijn voor een drogere look en om oestrogene sides te verminderen?
Ben zelf wel bang voor acne met dht verwante middelen.
Als ik jou was zou ik wel verhogen halverwege.
Vaak levert het net even iets meer op.
Meer test meer gains :P
Vond met tren bulken wel erg tegenvallen mbt gains
Orals vind ik zelf heerlijk preworkout, mega pomp en energie!
 
Ik bedoelde test + tren allebei op een mooie dosering geeft lekker wat masssa. En dat ik high tren low test tegen vond vallen.
Ik zal mijn post even aanpassen, want hij is wat onduidelijk inderdaad.

Niet iedereen gaat even goed op high tren helaas ik zelf ook niet
Het trengevoel is namelijk wel echt lekker vind ik
 
High test en tren kan zeker leuke massa geven. Voor cut zou ik low test en high tren doen maar voor goede bulk meer test erbij.
 
Back
Naar boven