MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gesmolten nog net niet, wel waren de capsules erg zacht, toen ik ze in mijn bezit had wel direct in de koelkast gezet maar vind het toch niet echt een fijn idee. Omdat er ook een visgeur vanaf kwam zal het wss geoxideerd zijn.
 
Why zou je vit D3 halen? Zomer komt er aan

Is niet altijd genoeg, vooral niet als je weinig buitenkomt of een donkere huidskleur hebt. Daarbij is vit D3 zeer goedkoop.
 
eeek gesmolten?



We hebben van alles nog enkele, te de bedragen even bij elkaar op en bestel iets met dezelfde waarde. Zet dan even in de opmerkingen geen aaa maar bbb ;)

magazijnen zijn zeker niet leeg je zou schrikken als je hier komt hoe vol alles staat. Capsules duren plotseling door een reorganisatie bij de producten 4 weken langer.

Top! Zojuist gedaan. Thnx
 
Welke supps gebruiken jullie (XXL & atleten) eigenlijk?
 
We hebben dat niet los (wel staan als grondstof).

Oke dat is jammer. Wil het namelijk eens proberen pwo in combinatie met agmatine en citruline (wat ik nu al gebruik).
 
Welke supps gebruiken jullie (XXL & atleten) eigenlijk?

Ik weet niet precies wat iedereen gebruikt maar wel weet ik dat vrijwel iedereen whey hydrolisaat neemt en essential amino stack (tijdens de training) ;)
 
Hmm ik wilde vandaag een bestelling plaatsen met 10% korting, zijn niet alle sups op voorraad (oa test booster).
 
Hmm ik wilde vandaag een bestelling plaatsen met 10% korting, zijn niet alle sups op voorraad (oa test booster).

we hebben nog enkele potten xtreme test, bestel even iets anders voor 34,95 en zet in de opmerkingen geen xxx maar yyy ;)
 
Gedaan: bestelling 625274

Geen Lipo-6 RX maar Xtreme Test
 
Wat is de '.1' achter het bestelnummer? Maat van me had dat ook en ik heb dat nog nooit gehad (gewoon nieuwsgierigheid).
 
Wat is de '.1' achter het bestelnummer? Maat van me had dat ook en ik heb dat nog nooit gehad (gewoon nieuwsgierigheid).

dat is van ogone die kent dat nummer toe wij niet
 
Die samples van aardbei choco pudding zijn echt op ? Of

Pot is teveel, vind alle smaken zo lekker dat ik van elk 7 of 8 wou haha
 
Kan ik eigenlijk PeptoPro mengen met een pre-workout met bv. beta-alanine erin of vermindert dat de werking van de beta-alanine? Hoeveel tijd moet ertussen zitten?
 
Kan ik eigenlijk PeptoPro mengen met een pre-workout met bv. beta-alanine erin of vermindert dat de werking van de beta-alanine? Hoeveel tijd moet ertussen zitten?

Dat kan prima samen, ik ken veel mensen die dit zo doen. Of je kan ervoor kiezen de peptopro tijdens de training te drinken.
 
Zag vanmorgen dat ik er bijna doorheen was, nieuwe bestelling gedaan dus!
626867.1
 
Back
Naar boven