Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Rene

    Ik ga aan mijn laatste pot pudding beginnen. Waar blijft die cappucino smaak? :)
     
    Enig idee wanneer de BCAA Caps van jullie eigen merk weer op voorraad zijn? :)
    Zit overigens geen haast bij, nog net genoeg voor 2 weken trainen.
     
    Oke bedankt Rene!


    Besteldatum : 25/05/2016 15:34:08

    Referentie van de bestelling : 625418.1


    Geen lipo-6RX maar extreme test pls;


    Dit pakket is inmiddels aangekomen, maar het is toch de lipo-6RX. Kan hier iets aan gedaan worden?

    #toall; kan je geen prive berichten meer sturen? Of is dat de functie 'start een conversatie' geworden?
     
    Dit pakket is inmiddels aangekomen, maar het is toch de lipo-6RX. Kan hier iets aan gedaan worden?

    #toall; kan je geen prive berichten meer sturen? Of is dat de functie 'start een conversatie' geworden?

    ik moet zeggen dat dit je eigen schuld is hoor. in de opmerking schrijf je geen xxx maar yyy :dunno:

    wat moeten onze inpakkers hier van maken dan?

    lijkt me normaal dat je dan in de opmerkingen zet Geen lipo-6RX maar extreme test leveren
     
    Laatst bewerkt:
    Hahhahahha, dit is goud waard :roflol:
     
    a
    ik moet zeggen dat dit je eigen schuld is hoor. in de opmerking schrijf je geen xxx maar yyy :dunno:

    wat moeten onze inpakkers hier van maken dan?

    lijkt me normaal dat je dan in de opmerkingen zet Geen lipo-6RX maar extreme test leveren

    is dit for real of een joke? :duh::roflol:
     
    ik moet zeggen dat dit je eigen schuld is hoor. in de opmerking schrijf je geen xxx maar yyy :dunno:

    wat moeten onze inpakkers hier van maken dan?

    lijkt me normaal dat je dan in de opmerkingen zet Geen lipo-6RX maar extreme test leveren
    :roflol:
     
    ik moet zeggen dat dit je eigen schuld is hoor. in de opmerking schrijf je geen xxx maar yyy :dunno:

    wat moeten onze inpakkers hier van maken dan?

    lijkt me normaal dat je dan in de opmerkingen zet Geen lipo-6RX maar extreme test leveren



    XXL heeft ondertussen een oplossing aangeboden, waarvoor dank.
     
    Laatst bewerkt:
    ik moet zeggen dat dit je eigen schuld is hoor. in de opmerking schrijf je geen xxx maar yyy :dunno:

    wat moeten onze inpakkers hier van maken dan?

    lijkt me normaal dat je dan in de opmerkingen zet Geen lipo-6RX maar extreme test leveren

    Haha haha lig krom in de auto hier:p hahaha
     
    giphy.gif
     
    2 potjes Xtreme Test besteld, 1 geleverd gekregen. (Geen Lipo-6 RX voor in de plaats)

    ja ik zie het. ik ga dit doorgeven en wordt nagestuurd. (wel de laatste keer dat ik dit zo doe wat blijkbaar werkt dit niet zo goed en zeker niet tijdens een 10% actie dan is het 2x zo druk bij ons).
     
    zo 25 samples van die pudding besteld en wat samples whey delicious

    Heb bewust even na 20.00 besteld, zag bij de goodies dat alleen de roze shakebeker nog als goodie gekozen kan worden. Zou je kunnen kijken of hiervoor een andere kleur erbij kan? welke maakt me niets uit.

    geen xxx maar yyy heb ik er bijgezet.

    bestelling : 627486
     
    Wahahaa dat verzin je toch niet!
     
    Volgens mij hadden we dit beter via de PM kunnen afhandelen :p

    Ps. ik ben vanaf nu tot zondagavond weekendje weg. Bij vragen zal iemand anders van ons antwoorden dan weten jullie dat :wave:
     
    Oke geniet ervan

    Ff een vraagje voor de vervanger: Xtreme test moet tussen maaktijden genomen worden, maar kan het ook direct na het opstaan op lege maag?
    Mag het ook direct na een maaltijd?
    Mag het ook als laatste zijn van wat je eet op een dag?
     
    Back
    Naar boven