AndroidHealthClinic

Stimulatie leverfunctie en gezondheid

Bezoekers in dit topic

Zou je dit aanbevelen tijdens bijvoorbeeld een roa kuur? Zo niet, wat zou jouw stack hiervoor zijn en why

Dat zou ik ervoor kunnen aanbevelen. Er zijn nog andere middelen die kunnen ondersteunen zoals calcium ascorbaat en fosfatidylserine. Maar kan ook gecombineerd worden.
 
Cools, bedankt voor dit soort topics. Hier leert een mens nog iets van :)

Ik zou tijdens mijn huidige kuur onderstaand supplement willen gebruiken omdat mijn leverwaarden (ALAT en ASAT) verhoogd zijn. Wat vind je van de samenstelling hiervan, is het het geld waard om tijdens kuur te gebruiken of zou het weinig bijdragen tot betere leverwaarden?

[Link niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je advies :)
 
Waarom neem je dan niet iets wat specifiek voor je lever is ipv een sup van rich?
 
Cools, bedankt voor dit soort topics. Hier leert een mens nog iets van :)

Ik zou tijdens mijn huidige kuur onderstaand supplement willen gebruiken omdat mijn leverwaarden (ALAT en ASAT) verhoogd zijn. Wat vind je van de samenstelling hiervan, is het het geld waard om tijdens kuur te gebruiken of zou het weinig bijdragen tot betere leverwaarden?

[Link niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je advies :)
Verhoging van ALT en AST hoeven totaal niks te betekenen over leverschade. Mijne waren echt throughhhh the roof, zonder kuur, geen alcohol of drugs. Puur krachttraining op hoog volume verhoogd ze flink.
 
Verhoging van ALT en AST hoeven totaal niks te betekenen over leverschade. Mijne waren echt throughhhh the roof, zonder kuur, geen alcohol of drugs. Puur krachttraining op hoog volume verhoogd ze flink.

Klopt. Beste kan je bilirubine laten meten belasting lever te checken of Gamma-GT, maar dan is er al schade (meestal herstelbaar).

Maar wel oppassen want alat en asat verhoging zou toch schade aan levercellen kunnen aanwijzen. Alleen weet je het dan niet door krachttraining :p

Voor je kuur (liefst niet in een trainingloze periode) laten meten en dan vergelijken met als je on bent is ook een optie.
 
Laatst bewerkt:
Cools, bedankt voor dit soort topics. Hier leert een mens nog iets van :)

Ik zou tijdens mijn huidige kuur onderstaand supplement willen gebruiken omdat mijn leverwaarden (ALAT en ASAT) verhoogd zijn. Wat vind je van de samenstelling hiervan, is het het geld waard om tijdens kuur te gebruiken of zou het weinig bijdragen tot betere leverwaarden?

[Link niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je advies :)

Zitten stoffen in die werken, dus het kan.

Graag gedaan ;)
 
Mijn bilirubine was wel te hoog zag ik vandaag.
 
Mijn bilirubine was wel te hoog zag ik vandaag.

Dan is het zeker aan te raden om iets ondersteunend te nemen. Als bilirubine ook verhoogt is wil zeggen dat de lever overbelast is en de werking dus minder. Als het lang genoeg aanhoud stijgt ook Gamma-GT.
 
Klopt. Beste kan je bilirubine laten meten belasting lever te checken of Gamma-GT, maar dan is er al schade (meestal herstelbaar).

Maar wel oppassen want alat en asat verhoging zou toch schade aan levercellen kunnen aanwijzen. Alleen weet je het dan niet door krachttraining :p

Voor je kuur (liefst niet in een trainingloze periode) laten meten en dan vergelijken met als je on bent is ook een optie.
ik moest 2 weken volledig rust pakken (dus trainingloos) voor fatsoenlijke waardes. Juist dan heb je een goede baseline toch? maar dan vergelijken met tijdens kuur en tijdens training heb je dr geen kut aan natuurlijk haha
 
ik moest 2 weken volledig rust pakken (dus trainingloos) voor fatsoenlijke waardes. Juist dan heb je een goede baseline toch? maar dan vergelijken met tijdens kuur en tijdens training heb je dr geen kut aan natuurlijk haha

Je baseline is dan trainen zonder aas en trainen met aas ;) Bilirubine ook laten meten om belasting te checken en Gamma-gt voor schade.
 
Dan is het zeker aan te raden om iets ondersteunend te nemen. Als bilirubine ook verhoogt is wil zeggen dat de lever overbelast is en de werking dus minder. Als het lang genoeg aanhoud stijgt ook Gamma-GT.
Klopt, heb ik al 3 x Daags, zal de waarde vam gister even afwachten
 
Cools was is nou de absolute top 3 om je leverfunctie te verbeteren?
 
Cools was is nou de absolute top 3 om je leverfunctie te verbeteren?
Ik ben Cools natuurlijk niet, maar als ik me niet verkeerd heb geïnformeerd is dit zo'n beetje de beste natuurlijke combinatie:
-phospatidylcholine
-vitamine C calcium ascorbaat
-Mariadistel of Artisjok hart extract
 
Cools was is nou de absolute top 3 om je leverfunctie te verbeteren?

Bovenstaande post ;)

Alleen phosphatidylserine ipv de choline versie, die kan best gebruikt worden icm mariadistel of artisjok (bladextract).

Vitamine C (calcium ascorbaat vorm) en fosfatidylserine kan goed op zichzelf voor ondersteuning van de leverfunctie.

De rest is meer voor zware gevallen.
 
Cools, dat een leverreiniger kan bijdragen tot betere leverwaarden tijdens bijvoorbeeld een cruise is me ondertussen duidelijk. Waarvoor dank :)

Om na je kuur je lever een handje te helpen, wanneer zou je dan beginnen met een leverreiniger. Na je nakuur of tijdens de nakuur?
 
Cools, dat een leverreiniger kan bijdragen tot betere leverwaarden tijdens bijvoorbeeld een cruise is me ondertussen duidelijk. Waarvoor dank :)

Om na je kuur je lever een handje te helpen, wanneer zou je dan beginnen met een leverreiniger. Na je nakuur of tijdens de nakuur?

Tijdens de nakuur en dan nog even erna.
 
Back
Naar boven