MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dag vrij, al boodschappen gedaan en nuts about nature 100% pindakaas ontdekt. Hnnnng.
    Productieve vrije dag here I come

    Beter dan die van myprotein? Vind die namelijk ook best goed!
     
    Beter dan die van myprotein? Vind die namelijk ook best goed!
    Geen idee, nooit gehad. Dit kan je in ieder geval gewoon bij de ah halen voor 1.75 voor 350 gram... zou zeggen haal een potje en probeer het.
    Voordeel is dat het voor 100% uit pinda bestaat en er dus geen suiker, zout en gehard palmvet aan toegevoegd is zoals wel bij alle andere pindakazen in de supermarkten.
     
    Geen idee, nooit gehad. Dit kan je in ieder geval gewoon bij de ah halen voor 1.75 voor 350 gram... zou zeggen haal een potje en probeer het.
    Voordeel is dat het voor 100% uit pinda bestaat en er dus geen suiker, zout en gehard palmvet aan toegevoegd is zoals wel bij alle andere pindakazen in de supermarkten.
    Bak gestampte pinda's?
     
    hallo wil er iemand een pinkpop hardcopy weekendticket kopen ik ga zelf liever een weekend naar schreeuwende retards in badpakken kijken die zware dingen tillen gr jan
     
    Na een week fucked door zeevruchtenvergiftiging toch vandaag eens naar mn doelen voor mei gepiekt

    dl 205kg zeer nipt gelukt
    dumbell press 5*5*30kg en 1 minuut pauze gelukt met goed overschot
    no cheat Dumbell curl topset van 5*26kg ook zeer goed gelukt, mn goal was 5*30kg topset maar dat is voor maandag.

    niet verwacht, spiergeheugen ruleert. Gewicht zit wel nog steeds op 120kg maar de spiegel zegt duidelijk dat er veranderingen zijn.
     
    dumbbell curl pieken :roflol:
     
    Ik kan m'n kcal verhogen :D
    En qbase tickets gekocht
     
    Naar de markt gegaan; voor 15 euro twee tassen vol groenten (zelf pastasaus maken) en een kilo zalmsnippers.
     
    dumbbell curl pieken :roflol:

    Het is niet echt pieken, maar ik heb rustig opgerampt, nu moet ik met de 30kg dumbbells aan de slag, het zijn de zwaarste die er zijn.

    Dan is het opwerken naar 5x5x30kg met 1 minuut rust, op db curl, overhead db press, db bench, dumbell rows, en dumbell clean&press, wat de basis zal zijn van mn krachtdeloads als ik een fail heb in mn reguliere schema.

    db bench heb ik al, db overhead en rows zijn voor morgen om te testen, de rest maandag of dinsdag.
     
    Vriendin heeft me meegenomen naar Thermae 2000 in valkenburg voor mn verjaardag +1.
    Nu in de hotelkamer al ruim uur aan het meegenieten van Rowwen Heze op Festivalkenburg ofzoiets +oneindig
    diaephi
     
    Vriendin heeft me meegenomen naar Thermae 2000 in valkenburg voor mn verjaardag +1.
    Nu in de hotelkamer al ruim uur aan het meegenieten van Rowwen Heze op Festivalkenburg ofzoiets +oneindig
    diaephi
    Kut sauna dat man
     
    Preud'homme heeft knoop doorgehakt: hij blijft coach van Club Brugge
    woohoo.gif
     
    Back
    Naar boven