XXL Nutrition

Progressie januari 2015 tot nu. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kevingie13

Cool Novice
Lid geworden
19 okt 2012
Berichten
59
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
73kg
Hey guys,

Het leek me leuk om mijn progressie met jullie te delen. Ben nu nog steeds bezig met mijn eerste cut ooit en ben nu ongeveer 2 maanden aan het cutten. Links boven is mijn begin rond de 70 kg. Rechts boven einde van mijn bulk 83 kg. En de twee foto's rechts onder 78 kg. Train eigenlijk al non-stop 5 keer per week en ben nu al ruim 5 kg afgevallen met 2900 kcal per dag :) ( wat ik nog vrij veel vind).

image.jpeg
 
Tering wat lijkt jouw lichaam lang, zeker op die eerste foto. Verder nette progressie!
 
Hij heeft z'n broek gewoon te laag:)
 
Geen idee, heb al enkele jaren ook voordat ik deed sporten meer zo'n soort van schijfjes onder mijn tepels. Heb er verder eigenlijk nog nooit last van gehad. Alleen dat vrienden er weleens een opmerking over hebben gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Net z'n DNA patroon op je linker schouder :cool:
 
goeie progressie.
 
Goed bezig man. Zou niet al te lang gaan door cutten.
 
Omdat je nog niet zoveel massa hebt en je lang bent. In een tshirt zie je er dan al snel dun uit. Je moet doen wat jij wilt hoor, maar ik zou weer langzaam gaan bulken als ik jou was en lekker wat massa gaan pakken :)
 
Omdat je nog niet zoveel massa hebt en je lang bent. In een tshirt zie je er dan al snel dun uit. Je moet doen wat jij wilt hoor, maar ik zou weer langzaam gaan bulken als ik jou was en lekker wat massa gaan pakken :)
Klopt, wil alleen nog wat langer cutten zodat mijn buikje wat minder wordt en ik langer kan bulken zonder echt te dik te worden. Ben btw van plan om gewoon te clean bulken.
 
you natty brah
 
Back
Naar boven