MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • beetje laat maar alsnog op verzoek van TheWasp

    BoM5t7a.jpg
     
    Zonnebankje. Spiertjes depleted van cutten
    rps20160531_224306.jpg
     
    Waarom weeg ik maar 78 kilo :(
    binnenkort maar eens voor de 30% bf gaan misschien hit ik dan die 90 kg wel en kan ik met jullie mee praten :roflol:
     
    Waarom weeg ik maar 78 kilo :(
    binnenkort maar eens voor de 30% bf gaan misschien hit ik dan die 90 kg wel en kan ik met jullie mee praten :roflol:
    Dianabol dan lukt et binnen een maandje als je goed eet haal je mss 100 wel lol
     
    rip deze legs groeien zodra squat rack aan raak maar UB kan geen massa hebben genetics.
    'Ub geen massa'
    *kijkt naar profielfoto*
    U wot m8
     
    :roflol: nee, maar wel goed idee.

    gym heeft alleen geen tennisballen.
    Dumbells van 20kg dan. Die passen misschien wel onder die dikke poten van jou :D
    Ik heb zowat hetzelfde dan jou, benen groeien vrij snel tov UB. Heb de laatste jaren amper benen getraind en zelfs met 3x8x95kg heb ik vrij grote benen. Voor mijn kracht dan toch, zal wel eens recente foto plaatsen dit weekend.
    Ben nu een paar weken bezig met ze terug elke week aan te pakken en merk het al direct :') alleen is een blok en niks van definitie terwijl de aders over armen en zelfs beetje over schouders lopen :(
     
    Dumbells van 20kg dan. Die passen misschien wel onder die dikke poten van jou :D
    Ik heb zowat hetzelfde dan jou, benen groeien vrij snel tov UB. Heb de laatste jaren amper benen getraind en zelfs met 3x8x95kg heb ik vrij grote benen. Voor mijn kracht dan toch, zal wel eens recente foto plaatsen dit weekend.
    Ben nu een paar weken bezig met ze terug elke week aan te pakken en merk het al direct :') alleen is een blok en niks van definitie terwijl de aders over armen en zelfs beetje over schouders lopen :(


    Ik had al best redelijke benen toen ik 100kg squatte ook ja :roflol:

    Vooral van lunges en leg extensions denk ik.

    Ik ben indd ook een lange tijd toen ik nog voor aesthetics liftte benen de helft gaan doen.

    Ik heb 3 maanden niet benen kunnen trainen en toen ik weer begon had ik na 2 trainingen nieuwe stretch marks. Full srs er staan nog ergens posts over in dag verpest.

    Opper body gains komen nooit maar benen kan ik denk ik echt retarded groot laten worden als ik er nu voor zou trainen.

    Ik squat nu 2x pw en dat is letterlijk alles wat ik doe voor mijn legs nu en sommige gasten die 3xpw legs killen op een gram gear dromen van mijn massa.

    Heb ook altijd die lack in definitie gehad, maar dat is nu wel wat beter geworden, er zit voor gevoel meer definitie in dan toen ik op 10% zat en zit nu op 14% ofzo.

    Ub on the other hand..
    Maarja genetics zijn een hoer.
     
    Back
    Naar boven