XXL Nutrition

High Tren, low Test & winny! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Back/delts

Pull-up
16
16
12

Dumbbell row
16x30 (slow)
16x30 (slow)

Neck press (stoel 23graden)
10x20
8x60
8x80
4x100
2x105 (laatste iets boven oorhoogte)
12x60
8x60

Nog wat front raises en klaar

Verder weer cheat met doner [emoji30]

Moet echt weer cleaner gaan eten..
 
Donör [emoji7]
Sterke press man.
 
Cheaten door de week? :finger:

Wel goed neckpress zeg :thumbs:
 
Ja ga vanaf vandaag weer beetje op eten letten [emoji30]

Thanks boys, schouders gaan altijd wel lekker, maar ik weeg ook alweer zo'n 85/86, dus niet bijzonder ofzo..
 
Ja ga vanaf vandaag weer beetje op eten letten [emoji30]

Thanks boys, schouders gaan altijd wel lekker, maar ik weeg ook alweer zo'n 85/86, dus niet bijzonder ofzo..
Wat is je lengte bro? Aan foto's te zien heb je toch wel flink wat massa!
 
Wat is je lengte bro? Aan foto's te zien heb je toch wel flink wat massa!
Idd, ik heb hetzelfde gewicht en zie er bijlange zo nog niet uit. Mijn vp is wss wel iets hoger, maar toch. Ik ben 178
 
Wat is je lengte bro? Aan foto's te zien heb je toch wel flink wat massa!

179cm
85/86kg

Heb vooral het kleine beetje massa in opperbody, helaas gaan de benen niet echt mee.., doe alles en ze lijken wel ietsje dikker te worden.., maar helaas groeien die krengen niet lekker mee net als de rest[emoji30]
 
179cm
85/86kg

Heb vooral het kleine beetje massa in opperbody, helaas gaan de benen niet echt mee.., doe alles en ze lijken wel ietsje dikker te worden.., maar helaas groeien die krengen niet lekker mee net als de rest[emoji30]
Bij mij is het omgekeerd. Mijn benen groeien sneller als mijn bovenlichaam, zit ook veel meer massa op. Ziet er ook niet uit, train nu benen nog maar 1 keer per week :p
 
Bij mij is het omgekeerd. Mijn benen groeien sneller als mijn bovenlichaam, zit ook veel meer massa op. Ziet er ook niet uit, train nu benen nog maar 1 keer per week :p

Lucky ass bitch, ik moet ze 3x pakken....., ook nog eens beroerd ivm kut rug haha FML [emoji23]
Roeien met de riemen die we hebben en gezegend voelen met wat er wel hebben [emoji56]
 
Train je nog steeds onderin je hokje?
 
179cm
85/86kg

Heb vooral het kleine beetje massa in opperbody, helaas gaan de benen niet echt mee.., doe alles en ze lijken wel ietsje dikker te worden.., maar helaas groeien die krengen niet lekker mee net als de rest[emoji30]
Toch wel nette stats, ja benen blijft kut voor vele. Ik vind dat ik wel aardige poten hebt, probleem bij mij is de lengte...lijken me benen stukken smaller terwijl ze dat absoluut niet zijn. Vaak wil m'n onderrug het ook wel overnemen van m'n quads en dat gaat je gains wel beïnvloeden als je daar geen rekening mee gaat houden op de lange duur :p
 
Lucky ass bitch, ik moet ze 3x pakken....., ook nog eens beroerd ivm kut rug haha FML [emoji23]
Roeien met de riemen die we hebben en gezegend voelen met wat er wel hebben [emoji56]
Idd, uiteindelijk zijn we toch nooit tevreden :') Mijn kracht in mijn benen is niet eens zo hoog. Heb ook wat last in onderrug waardoor squat en dl wat lager uitvallen op dit moment. Is wel al een stuk beter dan vroeger
 
Ik moet me benen ook met hoog volume pakken willen ze goed groeien.. Lijkt wel of me ub 2x zo snel groeit als me ub. Ben gelukkig wel gezegend dat ik er met gemak strepen in krijg.
 
Ik moet me benen ook met hoog volume pakken willen ze goed groeien.. Lijkt wel of me ub 2x zo snel groeit als me ub. Ben gelukkig wel gezegend dat ik er met gemak strepen in krijg.
Mijn benen groeien wel snel, maar definitie zit er niet in bij mij. Al staan er aders op mijn armen, schouders en staan de strepen op mijn borst dan begint het al wat minder op een kleihoop te lijken :')
 
179cm
85/86kg

Heb vooral het kleine beetje massa in opperbody, helaas gaan de benen niet echt mee.., doe alles en ze lijken wel ietsje dikker te worden.., maar helaas groeien die krengen niet lekker mee net als de rest[emoji30]


Zullen we ruilen?
 
Ik moet me benen ook met hoog volume pakken willen ze goed groeien.. Lijkt wel of me ub 2x zo snel groeit als me ub. Ben gelukkig wel gezegend dat ik er met gemak strepen in krijg.
Ik heb weer dat mijn kuiten bijna net zo dik lijken als mijn bovenbenen. Bovenbenen massief maar zonder vorm. Ben nu druk bezig om er vorm in te krijgen ook op hoog volume. Werkt goed nu!
 
Back
Naar boven