AndroidHealthClinic

tweede kuur tren, eigen gear.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice man! Best gek zo je eigen gear maken, cool!
 
Ziet er lekker uit! En die tren ook wel [emoji12]
 
Ziet er goed uit. Start ff ug lab. Ik word je vaste klant.
 
wat is er in haarlem?
Anabolenpoli. Ze gaan mensen volgen die kuurtjes gaan doen en d.m.v. bloeddtesten, spermatest enz gaan kijken hoe schadelijk of niet schadelijk aas zijn. Daarnaast wordt de gear ook getest die gebruikt wordt. Weliswaar krijg je daarvan de uitslagen pas nadat je je kuur hebt afgerond.
 
Nou net eerste inject gezet. Had alleen 2ml spuiten, heb gekozen voor frontloaden, dus totaal: 500test, 400tren, 400mast.
Totaal 6ml, dus verdomme 3 keer moeten spuiten, was toch wel heel makkie.
Shape is al erg goed atm, 91kg laatste tijd carbs omlaag gedaan. Zie er nu al juicy uit, ben benieuwd naar komende weken:)
 
Niet heel erg, maar toch fijn dat het weg is nu. Operatie stelde echt niks voor, 500 euro maar. En kan nu na 2 weken weer gewoon trainen, ziet al niks meer van operatie

Adres?
 
Steenberg 70 Hasselt, hij heet Luc Bosmans
 
van de website:

Gynaecomastie zonder liposuctie : 350 Euro + 21% BTW

Is dat voor 1 of voor 2 klieren?
2 klieren, komt nog wel wat verdovingsspul bij. 500 totaal onder lokale verdoving, 1100 onder narcose
 
Die kleur van de tren, wauwww lekker :P
 
Stelt niks voor man, makkelijk 600 bespaart toch. Bovendien is Narcose niet bepaald goed voor je mucci
 
Zolang je het niet voelt dat ze snijden is het goed toch.
 
Lang bezig geweest? (Operatie)
 
Hoezo? Genoeg operaties die onder lokale verdoving worden gedaan.
zeker, maar deze lijkt mij iets te ingrijpend nee?
mss ben ik gewoon een pussy maar het gedacht dat er een mes rondom mn tepel snijdt zou mij wel afschrikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven