XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • kan me niet voorstelen dat dat srs worldwide avg is.
    ik heb toch een hoop piemols gezogen maar dat avg was to groter denk ik no homo
    waitwut

    maar srs lijkt me meer zo'n '' oh hier nu hoef je niet te twijfelen aan je mannelijkheid met deze fake stat'' stat

    ik dacht altijd 15.5 ofzo avg.
    Misschien gaat het over alle 'mannen' vanaf de geboorte ofzo.
     
    kan me niet voorstelen dat dat srs worldwide avg is.
    ik heb toch een hoop piemols gezogen maar dat avg was to groter denk ik no homo
    waitwut

    maar srs lijkt me meer zo'n '' oh hier nu hoef je niet te twijfelen aan je mannelijkheid met deze fake stat'' stat

    ik dacht altijd 15.5 ofzo avg.




    De lengte van de penis is een onderwerp waar veel mannen zich nog wel eens druk om maken. Britse onderzoekers stellen deze mannen nu gerust: een penis van 7 tot 8 centimeter in ontspannen toestand is heel normaal. En in erectie is het gemiddelde 13.12 centimeter

    In het onderzoek zijn zeventien eerdere studies naar de penislengte bij elkaar gebracht. Het betrof de gegevens van 15.521 mannen waarbij de penis door een hulpverlener is op gemeten volgens een standaard procedure.

    Lengte
    Volgens onderzoeker David Veale van King's College London kan het onderzoek hulpverleners helpen om mannen te overtuigen dat hun penis 'heel normaal' is. De resultaten kunnen mannen geruststellen, maar ook voor extra stress zorgen. "Sommige mannen moeten begrijpen dat de helft van de populatie per definitie minder bedeeld is dan gemiddeld."

    Bij 95 procent van de mannen is de lengte van de penis in hangende toestand tussen de 6,5 een 11,5 centimeter. In opgewonden staat is dat tussen de 10,5 en 16 centimeter. De onderzoekers vonden geen aanwijzingen voor rassenvariabiliteit en ook leek de penismaat niet afhankelijk van testikelgrootte, schoenmaat, leeftijd en vingerlengte. Alleen de lichaamslengte lijkt beperkt van invloed.

    Dikte
    Ook de omtrek werd door de onderzoekers in kaart gebracht. Een ontspannen lid heeft gemiddeld 9,31 centimeter omtrek, in erectie is dat 11,66 centimeter.

    De resultaten van het onderzoek zijn gepubliceerd in BJU International.




    nicecockman-fuckoff.gif
     
    VDXxab.jpg


    Bezig met m'n cut. Nu 4kg kwijt in 4 weken (waarvan het meeste vocht). Schouders komen wat minder uit op deze foto. <3 paskamer lichten
     
    VDXxab.jpg


    Bezig met m'n cut. Nu 4kg kwijt in 4 weken (waarvan het meeste vocht). Schouders komen wat minder uit op deze foto. <3 paskamer lichten
    Goede rug man! Ben benieuwd naar wanneer die droog staat :)
     
    Luxe problemen..:o

    Mwa, ze mogen nu wel stoppen met groeien, ik verslijt 2-3 werkbroeken per half jaar omdat benen over elkaar schuren.

    Verhoudingen zijn ook ver te zoeken.

    Maar kan moeilijk helemaal stoppen met squatten en DLen.
     
    Mwa, ze mogen nu wel stoppen met groeien, ik verslijt 2-3 werkbroeken per half jaar omdat benen over elkaar schuren.

    Verhoudingen zijn ook ver te zoeken.

    Maar kan moeilijk helemaal stoppen met squatten en DLen.
    Ok..dat is ook niet alles!
     
    Goede rug man! Ben benieuwd naar wanneer die droog staat :)
    Thx bro. Vriendin en vrienden zien idd meer definitie in rug.

    je hebt echt een smal hoofd man
    Ja weet ik. Kan daarom ook nooit een snapback dragen. Koptelefoon nooit uitschuiven want klein hoofd crew.
    Denk dat ik dat ook maar eens moet doen..

    ..ze gaan toch nooit groeien:mad:

    Ashbringer45 Goed fysiek hoor! Tot hoever wil je cutten?

    Thx. Weet niet hoeveel % ik nu ben. Denk 13/14% ofzo. Wil sws 3 maanden cutten en dan kijken of ik verder ga of weer ga clean bulken. Heb echter nu al weer zin om te gaan bulken :o.
     
    Back
    Naar boven