MuscleMeat

(Welke) wrist wraps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitwasser

Novice
Lid geworden
1 sep 2014
Berichten
14
Waardering
0
Beste DBB-fanaten :cool:,

Ik heb onlangs met werk mijn pols (buitenzijde) geblesseerd, en wil hiervoor wrist wraps aanschaffen, om mijn pols tijdelijk te ontlasten.

Zijn deze wrist wraps van goede kwaliteit? Iemand die hier bekend mee is? (Harbinger/Gorilla)
Ik weet dat de meeste zweren bij Titan, maar toch ben ik eigenwijs en ben ik benieuwd of deze net zo goed zullen zijn.

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/wristwraps/Harbinger/red-line-wrist-wraps/
http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/wristwraps/gorilla-wear/wrist-wraps-pro/review/
 
Ik gebruik ook regelmatig wrist wraps bij rug oefeningen of dumbell presses. ikzelf heb deze van XXL: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/wrist-wraps#tab_Description zijn redelijk lang en geven een zeer goede ondersteuning.
Tussen die twee van jou zit er volgens mij niet zoveel verschil, de eerste is volgens mij iets langer rekbaar en kan je dus een klein beetje meer ondersteuning geven, maar dat verschil zal echt miniem zijn denk ik.
 
Beste DBB-fanaten :cool:,

Ik heb onlangs met werk mijn pols (buitenzijde) geblesseerd, en wil hiervoor wrist wraps aanschaffen, om mijn pols tijdelijk te ontlasten.

Zijn deze wrist wraps van goede kwaliteit? Iemand die hier bekend mee is? (Harbinger/Gorilla)
Ik weet dat de meeste zweren bij Titan, maar toch ben ik eigenwijs en ben ik benieuwd of deze net zo goed zullen zijn.

http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/wristwraps/Harbinger/red-line-wrist-wraps/
http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/wristwraps/gorilla-wear/wrist-wraps-pro/review/

Ik vind de kwaliteit van Harbinger erg tegenvallen. Stiksels laten los bij het klittenband. En ze hadden nog wel iets stijver gemogen.
 
Ik heb de geel/zwart gestreepte van Inzer, deze bieden goede steun. Tussen setjes wel af doen, anders knelt het behoorlijk.
 
Niet die van gorilla wear, worden snel minder.
 
koop gewoon titan of inzer. weet je tenminste dat je kwaliteit hebt en kosten maar een paar euro meer.
 
Ik ga zelf binnenkort Gangsta wraps van slingshot kopen via roguefitness USA. Schijnen erg goed te zijn, zal zeker even laten weten of ze bevallen.
 
koop gewoon titan of inzer. weet je tenminste dat je kwaliteit hebt en kosten maar een paar euro meer.

Precies

inzer iron Z of titan titanium wraps zijn allebei prima dingen

of titan THP als je wat stuggere wraps wil

---------- Post added at 13:11 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

Ik ga zelf binnenkort Gangsta wraps van slingshot kopen via roguefitness USA. Schijnen erg goed te zijn, zal zeker even laten weten of ze bevallen.

die wil ik stiekem ook

niet eens vanwege de kwaliteit, alhoewel die goed is

maar omdat ze gewoon cool zijn :roflol:

succesvolle marketing is succesvol
 
Ik ga zelf binnenkort Gangsta wraps van slingshot kopen via roguefitness USA. Schijnen erg goed te zijn, zal zeker even laten weten of ze bevallen.

er is een UK website die ze ook verkoopt, improveyourbench.co.uk , weet niet hoe het verschil in prijs is qua wraps, maar verzendkosten (en tijd) kan het je wel wat schelen.
 
ik heb Harbinger en het klitteband liet na 4 weken los... heb het kunnen naaien maar denk dat je beter af bent met roge inzer of die van mark bell gasta wraps
 
Ik heb de Titan THP Wrist Wraps en die bevallen prima, lekker stug ook. Gebruik ze nu al bijna meer dan een jaar en zijn nog steeds prima. De wrist wraps van Gorilla Wear heb ik gratis gekregen, vorige week, die kunnen wel iets strakker, maar weet niet hoe zit met lange termijn gebruik omdat ik ze pas een weekje heb. Als je voor Gorilla Wear kiest, zou ik ze niet bij Bodyenfitshop bestellen, maar gewoon rechtstreeks bij Gorilla Wear zelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Gorilla Wear wraps en deze bevallen mij prima. Ik kan deze niet vergelijken met andere wraps (buiten die slappe gevallen van body&fit shop, maar deze zijn nu niet echt stevige wraps...) Ik gebruik ze nu drie maanden zonder problemen en zie mezelf hiermee nog wel een tijdje verdergaan. Volgende keer denk ik wel een klasse hoger te gaan (titan THP of gangsta wraps), maar had de laatste tijd heel wat kosten en wou niet te veel uitgeven aan wraps. Deze zitten naar mijn mening heel stug (hangt er ook van af hoe hard je ze aantrekt, logisch) en de klittenband werkt nog prima. Prijs/kwaliteit zeker in orde!
 
er is een UK website die ze ook verkoopt, improveyourbench.co.uk , weet niet hoe het verschil in prijs is qua wraps, maar verzendkosten (en tijd) kan het je wel wat schelen.

20" of 36"?
 
BUMP!

Geen zin om een nieuw topic hier voor te openen..

Iemand ervaring met de SBD wrist wraps? Twijfel erg over welke ik halen moet, de stijve variant of de flexibele variant.
 
BUMP!

Geen zin om een nieuw topic hier voor te openen..

Iemand ervaring met de SBD wrist wraps? Twijfel erg over welke ik halen moet, de stijve variant of de flexibele variant.

Ik heb stijve, vind ze erg fijn zelf.
 
Precies

inzer iron Z of titan titanium wraps zijn allebei prima dingen

of titan THP als je wat stuggere wraps wil

---------- Post added at 13:11 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

signature gold is echt stukken beter dan THP imo. Vooral ook heel veel betere kwaliteit. Die signature golds die ik nu heb, heb ik al ander half jaar en zijn nog als nieuw. Vind de THP beetje een gefaalde mix tussen titaniums en signature golds.
 
signature gold is echt stukken beter dan THP imo. Vooral ook heel veel betere kwaliteit. Die signature golds die ik nu heb, heb ik al ander half jaar en zijn nog als nieuw. Vind de THP beetje een gefaalde mix tussen titaniums en signature golds.

heb die een keer aan gehad en lijkt me nogal overkill voor de meeste mensen die signature golds
 
Back
Naar boven