XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bruut hoor, nooit gedacht om classic te pakken?
    jawel, maar wil pas meedoen als ik mezelf een goede kans op 1e plek geef. classic lijkt me zeker de beste keuze voor mij
     
    jawel, maar wil pas meedoen als ik mezelf een goede kans op 1e plek geef. classic lijkt me zeker de beste keuze voor mij

    90 kg op 180cm is immo te zwaar voor classic, dus zal je nog iets dieper moeten gaan dan je nu doet :P
     
    jawel, maar wil pas meedoen als ik mezelf een goede kans op 1e plek geef. classic lijkt me zeker de beste keuze voor mij
    Waarom classic? Denk dat je goed mee zou kunnen bij gewone bb.
     
    90 kg op 180cm is immo te zwaar voor classic, dus zal je nog iets dieper moeten gaan dan je nu doet :P
    zou ik ook sowieso gaan man, kan nog wel procentje of 2 vanaf als ik er echt voor ga zitten, dus dat is denk ik sowieso 4 kg; vocht er nog uit, want dat heb ik ook helemaal niet gedaan nog
     
    Waarom classic? Denk dat je goed mee zou kunnen bij gewone bb.
    gewicht xD
    classic kan ik volgens mij 84 wegen. 80- vind ik erg diep, 90- veel te weinig massa voor
     
    gewicht xD
    classic kan ik volgens mij 84 wegen. 80- vind ik erg diep, 90- veel te weinig massa voor

    -90 won iemand op de JBC ook met 84 kg :P gewicht zegt uiteindelijk niet alles in nederland word hardheid en droogheid door de jury beloond internationaal kijken ze wel sneller naar massa.
     
    Arm day
    rps20160610_163054.jpg
    rps20160610_152907.jpg
     
    20160609_204908_zpsflkmalue.jpg


    20160609_204955_zpsoekbiath.jpg


    Schommel tussen de 94 en 95kg op 188cm, 28 jaar.
     
    Ik geloof er geen ene reet van dat jij zelfs in de buurt komt van 90 kg . Wie probeer je voor de gek te houden man , en nee ben niet jaloers en nee ik haat niet heb zelf een uitstekend fysiek dus haal dat maar uit je gedachte , maar kan gewoon niet tegen leugens . Ja tenzij je 2 meter plus bent maar anders zeg ik 75-82 kg
     
    G
    Ik geloof er geen ene reet van dat jij zelfs in de buurt komt van 90 kg . Wie probeer je voor de gek te houden man , en nee ben niet jaloers en nee ik haat niet heb zelf een uitstekend fysiek dus haal dat maar uit je gedachte , maar kan gewoon niet tegen leugens . Ja tenzij je 2 meter plus bent maar anders zeg ik 75-82 kg
    Go fuck yourself stupid cunt
     
    Back
    Naar boven