MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb zowel ostarine als lgd gebruikt en ik zou kiezen voor ostarine. Sterker nog ik heb mijn nieuwe ostarine alweer binnen.

Lgd onderdrukt 5x zoveel als ostarine maar that's it.... verwacht niet dat de gains 5x zo groot zijn. Met 7 weken op 25mg ostarine had ik nergens last van.

Osta blijft natuurlijk een zwak middel maar ik ga ermee cutten.
 
Ik heb zowel ostarine als lgd gebruikt en ik zou kiezen voor ostarine. Sterker nog ik heb mijn nieuwe ostarine alweer binnen.

Lgd onderdrukt 5x zoveel als ostarine maar that's it.... verwacht niet dat de gains 5x zo groot zijn. Met 7 weken op 25mg ostarine had ik nergens last van.

Osta blijft natuurlijk een zwak middel maar ik ga ermee cutten.

Hier je zegt het zelf al ''een zwak middel''. Tijdens een cut wil je toch zoveel mogelijk spierbehoud, ik zelf zou dan geen zwak middel pakken. Dan zou ik persoonlijk een sterker middel pakken ookal onderdrukt het dan 5x zo erg. Je doet toch een pct dus je test productie word toch wel weer zoals het daar voor is geweest. Op lgd krijg je ook geen complete shutdown, t zijn geen roids.
 
Ik vond lgd ook een zwak middel kwa gains, nam het uiteindelijk op 12 of 16mg. Ik had OL. Voelde me op lgd wel degeijk onderdrukt. Ik kies overduidelijk voor ostarine. Tijdens een cut heb je niet veel nodig. Maar goed ieder zijn ding.
 
Hier je zegt het zelf al ''een zwak middel''. Tijdens een cut wil je toch zoveel mogelijk spierbehoud, ik zelf zou dan geen zwak middel pakken. Dan zou ik persoonlijk een sterker middel pakken ookal onderdrukt het dan 5x zo erg. Je doet toch een pct dus je test productie word toch wel weer zoals het daar voor is geweest. Op lgd krijg je ook geen complete shutdown, t zijn geen roids.

Het is een zwak middel in vergelijking tot andere anabolica ja. Zelf ben ik ermee gaan cutten en heb ik mijn % omlaag gehaald en mijn kracht omhoog. Of ik massa heb verloren? Ja vetmassa misschien met minimaal spierverlies wat nagenoeg onvermijdelijk is. Als jij een middel zou pakken dat 5x zo erg onderdrukt waarom praat je dan nog uberhaupt over sarms? kan je net zo goed winny of anavar pakken.
 
Het is een zwak middel in vergelijking tot andere anabolica ja. Zelf ben ik ermee gaan cutten en heb ik mijn % omlaag gehaald en mijn kracht omhoog. Of ik massa heb verloren? Ja vetmassa misschien met minimaal spierverlies wat nagenoeg onvermijdelijk is. Als jij een middel zou pakken dat 5x zo erg onderdrukt waarom praat je dan nog uberhaupt over sarms? kan je net zo goed winny of anavar pakken.

Sarms hebben mss nog andere voordelen :)
 
Het is een zwak middel in vergelijking tot andere anabolica ja. Zelf ben ik ermee gaan cutten en heb ik mijn % omlaag gehaald en mijn kracht omhoog. Of ik massa heb verloren? Ja vetmassa misschien met minimaal spierverlies wat nagenoeg onvermijdelijk is. Als jij een middel zou pakken dat 5x zo erg onderdrukt waarom praat je dan nog uberhaupt over sarms? kan je net zo goed winny of anavar pakken.

Ik denk eigenlijk zelfs dat lgd je meer gaat opleveren dan var of winny. En daar komt bij dat het niet toxisch is. Geen idee of dat nog steeds zo is bij een hogere dosis. Maargoed bij mijn volgende cycle zal ik lgd4033 kickstart gebruiken laat wel even weten hoe het heeft bevallen.
 
Ik vond lgd ook een zwak middel kwa gains, nam het uiteindelijk op 12 of 16mg. Ik had OL. Voelde me op lgd wel degeijk onderdrukt. Ik kies overduidelijk voor ostarine. Tijdens een cut heb je niet veel nodig. Maar goed ieder zijn ding.

Dan vraag ik me af of je echte lgd hebt gehad of dat het maybe ondergedoseerd is geweest. Op 10mg was ik al opgepompt de hele dag. Kleine stukjes lopen al dikke pumps in me kuiten.
 
Ik heb besloten om in de zomermaanden voor het eerst SARM's te proberen.

MK 677 week 1-8: 10/20/30/30/30/30/30/30
LGD 4033 week 1-8: 4/8/12/12/12/12/12/12
GW1516 week 1-8: 10/20/20/20/20/20/20/20 (optioneel)

PCT week 9-11: clomid 25/25/12,5

ofwel

nolva 10/10/5

Omdat ik in september een vakantie gepland heb, zal ik de cyclus beperken tot 8 weken, gevolgd door een kleine PCT van 3 weken.

Als PCT zal ik zowieso gebruik maken van clomid of nolva. LGD is en blijft onderdrukkend, en ik ga geen risico's nemen gebasseerd op de persoonlijke mening van enkele individuen.
Maar gezien ik na die 8 weken waarschijnlijk slechts licht tot matig onderdrukt zal zijn, lijkt mij een korte PCT voldoende. ik wil mijn lichaam niet onnodig verder ontregelen met overdreven hoeveelheden nolva/clomid.

Nu had ik wel nog enkele vragen waarop ik niet onmiddellijk een antwoord vond in dit topic:

1) Omdat het effect van MK677 op de GH en IGF-1 niveaus pas na enkele weken merkbaar wordt, en ik toch zoveel mogelijk van de synergie tussen LGD en MK677 wil profiteren, was ik aan het denken om de MK677 voor een bepaalde periode gebruiken vooraleer met de LGD te beginnen. MK677 is echter verre van goedkoop, dus meer dan 2 weken " pre-loaden" zit er voor mij niet in. Heeft deze aanpak enig nut, of kan ik mij de kosten van de extra MK677 beter besparen?

2) Ondanks de relatief lichte onderdrukking van LGD zijn er toch verschillende logs te vinden waarin gebruikers melden veel last te ondervinden van sides zoals lethergie. Om dit tegen te gaan wordt vaak Dermacrine als oplossing aangehaald.
De transdermale versie lijkt mij hier zeer geschikt voor gezien er dan geen nood is aan extra lever bescherming. Dermacrine op zich is slechts licht onderdrukkend, maar in combinatie met de LGD is het misschien toch beter om mijn PCT uit te breiden. Enige gedachten?

Tenslotte zou ik nog willen vragen of er hier mensen zijn op het forum met een betere bron voor dit soort producten dan websites zoals jwsupplements, bodyconsious, enz....? Deze online winkels zijn dan misschien wel betrouwbaar, maar hun prijzen liggen hoog en het risico dat mijn pakketje aan de douane wordt onderschept is nog steeds reeël. Daarom dat ik er toch maar achter vraag, ook al is het misschien niet helemaal de bedoeling in deze thread.

Indien hier geen reactie op komt ga ik waarschijnlijk voor deze gaan Mass-GH vanwege de juiste verhouding tussen LGD en MK677. Zijn er mensen met ervaring met dit product?
 
Ik heb besloten om in de zomermaanden voor het eerst SARM's te proberen.

MK 677 week 1-8: 10/20/30/30/30/30/30/30
LGD 4033 week 1-8: 4/8/12/12/12/12/12/12
GW1516 week 1-8: 10/20/20/20/20/20/20/20 (optioneel)

PCT week 9-11: clomid 25/25/12,5

ofwel

nolva 10/10/5

Omdat ik in september een vakantie gepland heb, zal ik de cyclus beperken tot 8 weken, gevolgd door een kleine PCT van 3 weken.

Als PCT zal ik zowieso gebruik maken van clomid of nolva. LGD is en blijft onderdrukkend, en ik ga geen risico's nemen gebasseerd op de persoonlijke mening van enkele individuen.
Maar gezien ik na die 8 weken waarschijnlijk slechts licht tot matig onderdrukt zal zijn, lijkt mij een korte PCT voldoende. ik wil mijn lichaam niet onnodig verder ontregelen met overdreven hoeveelheden nolva/clomid.

Nu had ik wel nog enkele vragen waarop ik niet onmiddellijk een antwoord vond in dit topic:

1) Omdat het effect van MK677 op de GH en IGF-1 niveaus pas na enkele weken merkbaar wordt, en ik toch zoveel mogelijk van de synergie tussen LGD en MK677 wil profiteren, was ik aan het denken om de MK677 voor een bepaalde periode gebruiken vooraleer met de LGD te beginnen. MK677 is echter verre van goedkoop, dus meer dan 2 weken " pre-loaden" zit er voor mij niet in. Heeft deze aanpak enig nut, of kan ik mij de kosten van de extra MK677 beter besparen?

2) Ondanks de relatief lichte onderdrukking van LGD zijn er toch verschillende logs te vinden waarin gebruikers melden veel last te ondervinden van sides zoals lethergie. Om dit tegen te gaan wordt vaak Dermacrine als oplossing aangehaald.
De transdermale versie lijkt mij hier zeer geschikt voor gezien er dan geen nood is aan extra lever bescherming. Dermacrine op zich is slechts licht onderdrukkend, maar in combinatie met de LGD is het misschien toch beter om mijn PCT uit te breiden. Enige gedachten?

Tenslotte zou ik nog willen vragen of er hier mensen zijn op het forum met een betere bron voor dit soort producten dan websites zoals jwsupplements, bodyconsious, enz....? Deze online winkels zijn dan misschien wel betrouwbaar, maar hun prijzen liggen hoog en het risico dat mijn pakketje aan de douane wordt onderschept is nog steeds reeël. Daarom dat ik er toch maar achter vraag, ook al is het misschien niet helemaal de bedoeling in deze thread.

Indien hier geen reactie op komt ga ik waarschijnlijk voor deze gaan [Link niet meer beschikbaar] vanwege de juiste verhouding tussen LGD en MK677. Zijn er mensen met ervaring met dit product?

Zeker een goed kuurtje gaat je vast wel gainz brengen! Ik heb onderzoeken gezien van mk677 dat de proefpersonen dit 2 jaar gebruikt hebben op 25mg ed. Pre-loaden voor mk677 heeft ook weinig zin en kost idd veel geld. Een 3 weken pct zou wel genoeg zijn, persoonlijk zou ik voor de clomid kiezen aagezien deze een bewezen beter herstel heeft dan nolvadex. Mocht je evt een gyno ontwikkelen (of al hebben vanuit de puberteit, zoals bij mij het geval was) dan kun je beter met nolvadex nakuren. Maargoed haal gewoon beide middelen mocht je een gyno ontwikken kun je gewoon de nolvadex pakken. Ik heb verder geen ervaring met Mass-GH. Risico dat het onderschept word blijft natuurlijk altijd aanwezig, heb dit zelf ook al enkele keren meegemaakt. Maar als je vanuit een land binnen de EU besteld zal dit niet zo gouw gebeuren.
 
+ kans op je shit vermengd met prohormonen
 
M'n Alzheimer speelt op maar ik meen me te herinneren dat er hier een of meerdere bbers waren die cardarine in hun aas cycle toevoegden. Hoe is dit bevallen tov eerdere resultaten zonder cardarine? Ik bulk nu op test primo en wil eigenlijk de laatste weken op onderhoud gaan met cardarine erbij om wat droger uit te komen. Wil liever niet onder onderhoud ivm evt spierverlies..
 
M'n Alzheimer speelt op maar ik meen me te herinneren dat er hier een of meerdere bbers waren die cardarine in hun aas cycle toevoegden. Hoe is dit bevallen tov eerdere resultaten zonder cardarine? Ik bulk nu op test primo en wil eigenlijk de laatste weken op onderhoud gaan met cardarine erbij om wat droger uit te komen. Wil liever niet onder onderhoud ivm evt spierverlies..

Geen idee wie het in hun cycle hebben gebruikt. Ik gebruik het momenteel in me pct voor wat energie en een anti katabole werking. Denk zo wel meer te behouden dan zonder GW. En gw heeft geen invloed op je eigen test productie, officieel is het ook geen sarm maar een peptide. Tijdens een cycle kan het ook alleen maar voordelen hebben je hdl stijgt en ldl daalt en natuurlijk dat vetverbranding is altijd leuk. Maar als je echt snel vet wil verbranden kun je denk ik beter clen of t3 nemen. Heb ook wel logjes gezien van mensen die in een cut clen en gw namen scheen ook toppie te werken.
 
M'n Alzheimer speelt op maar ik meen me te herinneren dat er hier een of meerdere bbers waren die cardarine in hun aas cycle toevoegden. Hoe is dit bevallen tov eerdere resultaten zonder cardarine? Ik bulk nu op test primo en wil eigenlijk de laatste weken op onderhoud gaan met cardarine erbij om wat droger uit te komen. Wil liever niet onder onderhoud ivm evt spierverlies..

Ik heb 't met tren gedraaid en dat was een life saver. Tren zonder GW-501516 was een drama qua uithoudingsvermogen, de trap op lopen om vervolgens boven aan te komen buiten adem alsof ik een roker met overgewicht was. Het maakt niet uit aan wat voor cycle je cardarine toevoegt, je kunt gewoon exact dezelfde resultaten verwachten, de werking blijft gelijk.
 
moet zeggen dat ik van de verbrandende eigenschappen geen ene reet merkte, maar voor uithoudingsvermogen is het echt een knaller.
 
Weet iemand een goede link voor ostarine of andere sarms?
Zou top zijn als iemand mij een pm zou sturen:)
 
Back
Naar boven