MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Your guess is as good as mine..
    Ah. Ik dacht misschien heb je meting gedaan. Je bent ongeveer even droog als ik, dus dat zou meteen een mooie indicatie zijn voor mijn % ;)
     
    IMG_20160609_192052.jpg
     
    Iedereen is aan het cutten of staat er droog bij, kom ik hier aan met mijn bulk :o

    Hopelijk binnen 3-5 jaar een wedstrijd pakken.
    Same here. Zeg altijd paar maand voor de zomer 'ik ga cutten' en na twee weken ben ik het reeds beu :') Meer massa moet erop
     
    Same here. Zeg altijd paar maand voor de zomer 'ik ga cutten' en na twee weken ben ik het reeds beu :') Meer massa moet erop
    Haha idd! Nu proberen redelijk clean 85kg te halen en dan te cutten naar 8-10% voor zomer 2017, that feel when itsn't even summer 2016:sad:
     
    Haha idd! Nu proberen redelijk clean 85kg te halen en dan te cutten naar 8-10% voor zomer 2017, that feel when itsn't even summer 2016:sad:
    85kg op hoeveel % dan ongeveer? Zit nu op +-89 maar wel 13-14%. Probeer dit wat steady te houden na de winter op max 15% te staan. Misschien december/januari al minicut om naar 12% te gaan :p
    8% is voor mij niet nodig. Op 11-12% zijn abs al vrij goed zichtbaar, zelfs strepen op borst/schouders. Op 15% heb ik nog steeds aders op biceps staan, is niet normaal bij mij :p veel van mijn vet zit op onderrug en benen.
     
    Met je wedstrijd stond je er al prachtig bij waar ik respect voor had, maar volgens mij sta je de rest van de tijd bijna net zo hard en droog?

    Thnx man, dit was wel na dropsets side raises hoor dus flinke pomp in me schouders maar ik sta bijna wedstrijd droog nog ja. Wil dit zeker de zomer proberen te behouden. Over 9 weken ga ik weer bulken. Maar proberen % niet boven de 12 te laten komen 10/12 is streef
     
    Back
    Naar boven