XXL Nutrition

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goedemiddag, nieuweling hier. Ik wil erg graag dit ebook kopen maar als ik op de link druk en op ADD to cart druk moet ik iets van 65 euro betalen voor een 7 dagen fat loss programma en allerlei extra opties. Ik wil graag alleen dit boek kopen, dit lijkt geen optie op de link die overal in dit topic staat. Of lees ik er nou echt keihard overheen? Excuses als mijn eerste post gelijk een domme post is.;)
 
Goedemiddag, nieuweling hier. Ik wil erg graag dit ebook kopen maar als ik op de link druk en op ADD to cart druk moet ik iets van 65 euro betalen voor een 7 dagen fat loss programma en allerlei extra opties. Ik wil graag alleen dit boek kopen, dit lijkt geen optie op de link die overal in dit topic staat. Of lees ik er nou echt keihard overheen? Excuses als mijn eerste post gelijk een domme post is.;)
https://forum.bodybuilding.nl/boeken/ (link staat bovenaan forum 'Aanbevolen boeken' onder de grote banner).

Dan kiezen tussen eerste of tweede link. Eerste is lichtere uitvoering kaft ('paperback') en bevat niet het gratis plan. Eerste is budgetversie zeg maar, of als je gewoon geen harde kaft ('hardcover') wilt. Ik zie dat er momenteel geen afbeelding getoond wordt op de eerste link, maar hij is wel te koop en beschikbaar.

Waar jij op klikte is de derde link op onze pagina en is een programma van zeven (7) dagen dat je bijkomend kan aanschaffen, ik zou beginnen met de basics en gewoon het boek nemen, heb je veel voor je geld ook.
 
https://forum.bodybuilding.nl/boeken/ (link staat bovenaan forum 'Aanbevolen boeken' onder de grote banner).

Dan kiezen tussen eerste of tweede link. Eerste is lichtere uitvoering kaft ('paperback') en bevat niet het gratis plan. Eerste is budgetversie zeg maar, of als je gewoon geen harde kaft ('hardcover') wilt. Ik zie dat er momenteel geen afbeelding getoond wordt op de eerste link, maar hij is wel te koop en beschikbaar.

Waar jij op klikte is de derde link op onze pagina en is een programma van zeven (7) dagen dat je bijkomend kan aanschaffen, ik zou beginnen met de basics en gewoon het boek nemen, heb je veel voor je geld ook.

Bedankt! :)
 
Na veel lezen hier op het forum, vandaag toch maar de hard cover besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat bol hem levert:loopband:
 
Laatst bewerkt:
is het boek veel veranderd ten opzichte van 2010?
Ik heb het toen online aangekocht en vind mijn bevestigingsmail terug van toen. Echter ben ik al enkele computers verder en vraag ik me af of er nog een manier is om het opnieuw te downloaden? Ik heb er toen voor betaald.
 
ik denk dat je het terug ga kunnen downloaden want je hebt er voor betaal he
 
Heb het boek net ook gelezen, en vind het erg goed. Heb gewoon de ebook variant besteld via Amazon, 12 euro. Een stuk beter dan die bedragen hierboven, en nog makkelijker meenemen op vakantie ook dan een paperback of hardcover. Gevolg is dus wel dat ik niet zomaar meer van een vette pizza kan genieten, zonder te denken aan m'n macro verdeling en kcals.
 
Is het ook in het Nederlands te krijgen? Vind engels lezen in details nogal ongemakkelijk.
 
Al is dit volgens Guy Droog echt al lang achterhaalt


The problem is when there’s too much insulin and when resistance to insulin is
produced by eating too many simple and refined carbohydrates. When your blood sugar
and insulin levels are abnormally high, you’re not in a fat-burning mode – you’re in a fatstoring
mode


Mensen die diabetes hebben zonder dat ze ht weten vallen meestal altijd af. En die hebben zonder dt ze het weten een hoge bloedsuikerspiegel.

Gewoon simpel. Altijd onder onderhoud en je verbrand vet. Het kan eigenlijk ook niet logischer.
 
Is het ook in het Nederlands te krijgen? Vind engels lezen in details nogal ongemakkelijk.
neen geen Nederlandse versie te vinden. hij leest wel heel gemakkelijk hoor
 
Al is dit volgens Guy Droog echt al lang achterhaalt


The problem is when there’s too much insulin and when resistance to insulin is
produced by eating too many simple and refined carbohydrates. When your blood sugar
and insulin levels are abnormally high, you’re not in a fat-burning mode – you’re in a fatstoring
mode


Mensen die diabetes hebben zonder dat ze ht weten vallen meestal altijd af. En die hebben zonder dt ze het weten een hoge bloedsuikerspiegel.

Gewoon simpel. Altijd onder onderhoud en je verbrand vet. Het kan eigenlijk ook niet logischer.

Correct me if I'm wrong...
De bloedsuiker stijgt omdat het lichaam in geval van diabetes geen of minder insuline aanmaakt. Het bloed zit vol met suikers maar het kan niet worden benut door het gebrek aan insuline. Het lichaam stapt over op het verbranden van vet- en spiermassa omdat het toch ergens energie vandaan wil halen. Hierdoor valt men af terwijl er toch last heeft van hyperglycemie.
 
Correct me if I'm wrong...
De bloedsuiker stijgt omdat het lichaam in geval van diabetes geen of minder insuline aanmaakt. Het bloed zit vol met suikers maar het kan niet worden benut door het gebrek aan insuline. Het lichaam stapt over op het verbranden van vet- en spiermassa omdat het toch ergens energie vandaan wil halen. Hierdoor valt men af terwijl er toch last heeft van hyperglycemie.

Das wel interessant stukje, dat zou betekenen dat als je laag bloedsuiker hebt je volgens deze theorie dus automatisch afvalt :-) Nou heb ik extreem laag bloedsuiker (vastgesteld door de dokter), en zou ik dus eigenlijk altijd moeten afvallen.... Ik kan uit ervaring zeggen dat in de praktijk niet zo werkt ;-)

Laag bloedsuiker is niet automatisch afvallen.
 
Waarom wordt dit boek toch altijd zo verheerlijkt hier? Er is wel beter materiaal te vinden inmiddels.
 
Waarom wordt dit boek toch altijd zo verheerlijkt hier? Er is wel beter materiaal te vinden inmiddels.

Wat vind jij beter dan?:) Ben opzoek naar nieuw leesmateriaal. Ben zelf best fan van Chris Aceto.
 
Flexible dieting van Lyle McDonald bijvoorbeeld. Bred Schoenfelt (schrijf je zijn naam zo?) of Alen Aaragon weten ook erg veel van deze materie. Dit boek is met dit forum verbonden omdat het hier tijdenlang te koop is geweest.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Mag ik hier een link naar het boek plaatsen? Het is namelijk gewoon rechtstreeks als pdf op Google te vinden... :D
 
Mag ik hier een link naar het boek plaatsen? Het is namelijk gewoon rechtstreeks als pdf op Google te vinden... :D
In de tijd van Big-T stond daar de doodstraf op dus nee.
 
Correct me if I'm wrong...
De bloedsuiker stijgt omdat het lichaam in geval van diabetes geen of minder insuline aanmaakt. Het bloed zit vol met suikers maar het kan niet worden benut door het gebrek aan insuline. Het lichaam stapt over op het verbranden van vet- en spiermassa omdat het toch ergens energie vandaan wil halen. Hierdoor valt men af terwijl er toch last heeft van hyperglycemie.

Mijn ervaring met diabetes is dat wanneer ik ga cutten op hogere bloedwaarders of lagere bloedwaarders dat dat voor het cutten geen enkele verschil uit maakt.

Nu ben ik van 18 procent vp met een lage suikerspiegel, dus elke dag me bloed controleren, en dus anticiperen met insuline wanneer het te hoog is, naar 8 a 9 procent gegaan. Wat ik bedoel te zeggen is dat insuline je echt niet dikker maakt zoals velen dat nog steeds geloven. Het is nog steeds de ouderwetse wet van Kcal in en Kcal out. Simpeler is ht eigenlijk niet.

En ik heb af en toe meer insuline gespoten dan welke gezonde meedeforumlid hier dan ook. Insuline is wel een fantastische geleider naar je spieren, maar ook naar je vetopslag. Maar dat is bij een gezond iemand ook zo, als je te veel Kcal binnenkrijgt. Vergeet niet dat je spieren zeeeer insuline gevoelig zijn de eerste uren na een training. Daar kan je met insuline misbruik van maken. En dat doe ik dan ook. Maar voor iemand die er totaal geen ervaring mee heeft is het in mijn ogen levensgevaarlijk. Ik zelf neem na 9 uur s'svonds geen snelwerkende insuline in omdat je dan in je slaap in een coma kan geraken als je per ongeluk te veel eenheden hebt gespoten.
Ik weet namelijk hoe een hypo kan werken, gelukig heb ik in de nacht nog me vrouwtje kunnen wakker maken. Zelf kon ik niet eens meer lopen. Dus was het wel makkelijk dat zij zeeer snel wat snelwerkende druivensuiker voor me pakte. En het geluk was dat ik toen ook nog wakker lag. Een neefe van me vrouw had net wat te veel gespoten en met hem is het snachts verkeerd afgelopen. Dus daarom vind ik slin nemen zonder enige ervaring levensgevaarlijk als iknhoor dat iemand het wil gaan proberen. Doe je ht toch dan altijd het liefst voor 8 uur s'avonds injecteren. Want na 3 uur is de hoogste piek wel over zijn hoogtepunt heen.

Maar je wordt van insuline zeker niet dikker. Dat is mijn ervaring. Van te veel Kcal wel. Na je training het gebruiken is wel een zekerheid, dat wanneer je je shake en maaltijd hebt genutigt, dat het direkt naar je spieren toe geleid wordt. Die zijn dan zo insuline gevoelig.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: In het boek wordt nergens gepraat over de extra calorieen die je moet berekenen als je die dag gesport hebt. Vaak wordt een gemiddelde calorie inname van 2300 genoemd voor een volwassen man, terwijl ik volgens berekeningen al 3200 nodig heb als ik niet sport die dag. Dat klopt dan toch niet? Vreemd dat dit onderdeel nergens in het boek wordt behandeld. Verder is het een fantastisch boek, overigens.
 
Back
Naar boven