MuscleMeat

Wat vinden jullie van mijn progress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rowindelepper12

Cool Novice
Lid geworden
29 mei 2016
Berichten
53
Waardering
7
Lengte
1m87
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik ben vorig jaar september 2015 begonne met fitness en nu was ik benieuwd wat jullie vinden van mijn progress ik ben nu 16 jaar mijn lengte is 182cm en mijn gewicht is 79,5
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Probeer een foto te maken met of natuurlijk licht of iedere x de zelfde onnatuurlijke bron. En zeker geen filters der overheen zetten want dan kunnen we echt niks zeggen over je progressie
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Ik heb nog deze fotos zonder filter ik heb helaas geen fotos meer van toen ik net begonnen ben
 
je zou beter nu rustig aan doen voor je dezelfde fout maakt als ik, onvolgroeid zijn en al krachttraining , ik heb al veel mizerie gehad, anders sta je wel al scherp voor je leeftijd.
 
Zou flink wat aandacht gaan besteden aan je rug, vind die flink achterlopen. Hoop deadlifts, rows en pullups en progressief verhogen. Heb je ook een foto van je benen?
 
je zou beter nu rustig aan doen voor je dezelfde fout maakt als ik, onvolgroeid zijn en al krachttraining , ik heb al veel mizerie gehad, anders sta je wel al scherp voor je leeftijd.
Goede informatie Florian. Wat is er mis met onvolgroeid zijn en krachttraining?

@TS ziet er goed uit man, officially body engineers approved
 
Goede informatie Florian. Wat is er mis met onvolgroeid zijn en krachttraining?

@TS ziet er goed uit man, officially body engineers approved

iedereen mag doen wat hij wil, maar ik heb er al behoorlijk spijt van
 
Goede progressie, maar gelijk body engineers doe alsjeblieft even normaal man. Net een kilo aan muscles aangekomen. En gelijk tanktop/stringers en die andere bullshit.
Ik train al 3 jaar en sport gewoon in een ''tshirt''

Het zal wel ook met je leeftijd te maken hebben. Het is toch van kijk mij ik heb ''gainz'' bro
 
Heb je dan hier het over steroids ofzo?
nee kerel, over de zware belasting op je lichaam wanneer je nog niet volgroeid bent, en ik ben geen gebruiker.
 
nee kerel, over de zware belasting op je lichaam wanneer je nog niet volgroeid bent, en ik ben geen gebruiker.

wat is er anders aan deze belasting als je volgroeid bent tov niet volgroeid dan?
 
wat is er anders aan deze belasting als je volgroeid bent tov niet volgroeid dan?

weet ik niet, is zelf van horen zeggen van artsen waar ik geweest ben... heb er mij nooit verder in verdiept omdat ik er toch niets kan aan veranderen. kinderarbeid is toch ook niet gezond? haha
 
Florian Knetter, je geeft eerlijk gezegd wel aparte reacties in diverse topics.
En nu je de kinderarbeid kaart trekt, vraag ik me zeker af of je wel serieus bent.
 
Florian Knetter, je geeft eerlijk gezegd wel aparte reacties in diverse topics.
En nu je de kinderarbeid kaart trekt, vraag ik me zeker af of je wel serieus bent.

ik ben serieus, ik denk gewoon soms wat raar, maarja iedereen heeft wel iets zeker :P
 
Zou flink wat aandacht gaan besteden aan je rug, vind die flink achterlopen. Hoop deadlifts, rows en pullups en progressief verhogen. Heb je ook een foto van je benen?
de laatste paar weken geef ik ook al steeds meer aandacht aan mijn rug en nee ik heb helaas nog geen foto van mijn benen
 
Goede progressie, maar gelijk body engineers doe alsjeblieft even normaal man. Net een kilo aan muscles aangekomen. En gelijk tanktop/stringers en die andere bullshit.
Ik train al 3 jaar en sport gewoon in een ''tshirt''

Het zal wel ook met je leeftijd te maken hebben. Het is toch van kijk mij ik heb ''gainz'' bro
Ja iedereen heeft zo zijn eigen style er zijn ook mensen die nog geen maand bezig zijn die al in tanktop/stringers dragen maar dat is meer een eigen keuze of je dat draagt of niet
 
Ja iedereen heeft zo zijn eigen style er zijn ook mensen die nog geen maand bezig zijn die al in tanktop/stringers dragen maar dat is meer een eigen keuze of je dat draagt of niet
Je weet dan al gelijk wat voor mensen dat zijn.
 
Back
Naar boven