MuscleMeat

Training overslaan bij vermoeidheid of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Newton

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2010
Berichten
465
Waardering
50
Lengte
1m79
Massa
73kg
Hallo, ik zat met een vraag.

Ik heb weinig geslapen en was zeer moe vanmorgen. Verder heb ik vandaag reeds wat activiteiten gedaan waardoor ik nog steeds moe ben.
Normaal zou ik vandaag trainen, maar ik kon dit in de namiddag maar een half uurtje volhouden.

Wat kan ik nu best doen? Vanavond nog een beetje verder trainen of een rustpauze inlassen?
 
Ik zou vanavond dan eens overslaan.

Af en toe eens overslaan kan geen kwaad,zolang je hier geen gewoonte van gaat maken naturlijk.

Ik moet wel moe gaan trainen omdat ik een slaapprobleem heb :) ik slaap altijd slecht.
 
Dikwijls blijken trainingen op dit soort dagen de betere.
 
Dikwijls blijken trainingen op dit soort dagen de betere.
Hangt er wat vanaf natuurlijk. Is hij moe omdat hij twee dagen na mekaar zwaar is weggeweest en bier gezopen, dan zou ik vnv toch ff skippen :p
Als je eens een korter nachtje hebt gehad omdat je moeilijker in slaap bent geraakt zou ik gewoon gaan trainen.
 
Alles wat lichter pakken en gaan trainen imo
 
Ga lekker training, als je vervolgens thuis komt van de training heb je weer enorm veel energie. Trust me
 
Hangt er vanaf op wat voor manier je moe bent. Dit klinkt dom, maar hopelijk snap je wat ik bedoel :P

Ben je meer lui/futloos kan je alsnog prima trainen.
Heb je gewoon echt geen energie en weet je zeker dat je training nergens op gaat slaan, lekker overslaan.
 
PWO en gaan ;)
 
Wat is PWO ?
 
Voor 1 slechte nacht? Lekker knallen en jezelf moe maken, dan slaap je vannacht vast ook lekker diep.
 
Juist toch een uurtje getraind. Het gaat ondertussen weer beter :)
 
gewoon gaan, ik gebruik zulke dagen om techniek/vorm te beteren en rekken en strekken.
 
Ik heb vaak zat pr's gezet na een nacht bijna niet slapen. Gewoon gaan. Ook een lichte training is beter dan geen training.
 
Altijd gaan..

Spreek uit ervaring want ik ging ook nooit wanneer ik niet echt zin had of beetje moe was. Het heeft mij helemaal niets gebracht nog..
 
Back
Naar boven