MuscleMeat

Gestopt Wedstrijd cut log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahah kut is ook zo....
Dit was ook nog het eerste wat ik vandaag naar binnen heb gewerkt maar gelukkig bestaat er zoiets als IIFYM. Niet iedereen heeft jouw super overdrive metabolisme helaas
Maar fitte het ook in de macro's?
 
Maar fitte het ook in de macro's?

Uiteraard! Was wel moeilijk om het tweede stuk te laten staan aangezien hier maar 3 werknemers zijn maar het is me gelukt!
 
Uiteraard! Was wel moeilijk om het tweede stuk te laten staan aangezien hier maar 3 werknemers zijn maar het is me gelukt!
The struggle..op een slecht gedisciplineerde dag heb ik weleens 4/5 stukken taart of gebak op :roflol:
 
Gisteren chest, schouders en triceps gepakt ondanks de regen gewoon gegaan.

Flat bench
warmups
60kgx15
70kgx10
80kgx7 zwaar kerel
80kgx4 hallo kracht where are you?
70kgx6 man....
60kgx12 super easy weer dit

OHP
30kgx10
40kgx8
50kgx4 zwaar
40kgx8

Seated chest press voor upper chest
4x10/15 lekker

Machine fly's
4x10/12 oplopend in gewicht

Seated db lateral raises
14kgx12
16kgx12
16kgx12
16kx10

Tricep extensions behind the neck met ez bar
30kg
4x10

machine dips
5x10/12 heerlijk

23 minuten crosstrainer toen was ik er flauw van


Ik geef deze tren 6,5 reeten aangezien kracht echt kut was maar wel een gigantische pomp had.
 
Lekker bezig dude!
23 minuten crosstrainer altijd fijn, gewoon LIIT?

Over 2 week mag ik ook met cardio beginnen. Dat word een cardio date
 
Het zal toch wat zijn als je je door de regen liet weerhouden:roflol:

Lever je veel in op kracht nu je aan het cutten bent?
 
Het zal toch wat zijn als je je door de regen liet weerhouden:roflol:

Lever je veel in op kracht nu je aan het cutten bent?

Als je al 3x nat bent geregend op een dag kan dat een behoorlijk demotivatie zijn.

Ik merk het eigenlijk vooral op squats, bench is altijd al ruk geweest dus dat is niet veel veranderd.

tegenwoordig moeite met 100kg squats 6 reps. Was hiervoor toch echt aanzienlijk hoger. Riem kan ook niet meer strakker want zit op het laatste gaatje en dat zit nu ook aardig los dus binnenkort even extra gaatjes in maken.
 
Lekker bezig dude!
23 minuten crosstrainer altijd fijn, gewoon LIIT?

Over 2 week mag ik ook met cardio beginnen. Dat word een cardio date

Yup gewoon lekkere rustige cardio. HIIT doe ik het liefst in vorm van touwtje springen. Helaas woon ik over 2 week bij m'n ouders en helemaal niet meer in de stad. Hoe is het gisteren afgelopen met je band trouwens?
 
Jaloers op het niet cardio leven. #al1jaarlang #elkedag #cardio

Ik moet eigenlijk ook elke dag cardio doen. Merk dat ik veel beter gewicht verlies als ik dagelijks na het trainen even 20 minuten cardio doe, is ook wel logisch natuurlijk.
 
Ik moet eigenlijk ook elke dag cardio doen. Merk dat ik veel beter gewicht verlies als ik dagelijks na het trainen even 20 minuten cardio doe, is ook wel logisch natuurlijk.
Hoezo is dit logisch?
Want sinds het topic van JW dacht ik eig dat als je bij zo'n sessie 200 kcal zou verbranden je dus net zo goed 200 kcals minder kan eten.
Dit gebruik ik altijd als excuus om geen cardio te doen:p
 
Hoezo is dit logisch?
Want sinds het topic van JW dacht ik eig dat als je bij zo'n sessie 200 kcal zou verbranden je dus net zo goed 200 kcals minder kan eten.
Dit gebruik ik altijd als excuus om geen cardio te doen:p

Aangezien ik maar 2k calorieën op een dag kan eten is het voor mij logisch om er cardio bij te doen ipv nog eens 200 cals lager te gaan.
 
Aangezien ik maar 2k calorieën op een dag kan eten is het voor mij logisch om er cardio bij te doen ipv nog eens 200 cals lager te gaan.
Precies dit! Je hebt groot gelijk gezien je vrij lage onderhoud. Daarnaast zijn de conditionele voordelen van cardio ook maar weer mooi meegenomen. Het klinkt misschien gek, maar ik voel mij echt niet goed als ik 0,0 cardiovasculaire training doe.
 
Aangezien ik maar 2k calorieën op een dag kan eten is het voor mij logisch om er cardio bij te doen ipv nog eens 200 cals lager te gaan.

Precies dit! Je hebt groot gelijk gezien je vrij lage onderhoud. Daarnaast zijn de conditionele voordelen van cardio ook maar weer mooi meegenomen. Het klinkt misschien gek, maar ik voel mij echt niet goed als ik 0,0 cardiovasculaire training doe.

Ja op die manier idd zeker!

Ik zou het doen voor de reden die Bas zegt.
Moet zeggen dat ik bij zware squats en deadlifts nu licht in mn hoofd word soms
 
Precies dit! Je hebt groot gelijk gezien je vrij lage onderhoud. Daarnaast zijn de conditionele voordelen van cardio ook maar weer mooi meegenomen. Het klinkt misschien gek, maar ik voel mij echt niet goed als ik 0,0 cardiovasculaire training doe.

Moet je meer neuken
 
Precies dit! Je hebt groot gelijk gezien je vrij lage onderhoud. Daarnaast zijn de conditionele voordelen van cardio ook maar weer mooi meegenomen. Het klinkt misschien gek, maar ik voel mij echt niet goed als ik 0,0 cardiovasculaire training doe.

Trieste is ook dat ik de dagelijkse 15km die ik fiets niet meereken als zijnde cardio of beweging. Dus als ik straks weer bij m'n ouders ga wonen zal ik of veel moeten fietsen naar de gym of veel cardio moeten doen.
 
Moet je meer neuken

Libido is geen probleem alleen het vrouwtje heeft niet altijd zin als ze om 11 uur pas thuis komt van stage :mad::mad::mad::mad:
 
Trieste is ook dat ik de dagelijkse 15km die ik fiets niet meereken als zijnde cardio of beweging. Dus als ik straks weer bij m'n ouders ga wonen zal ik of veel moeten fietsen naar de gym of veel cardio moeten doen.
FYL.. Hoe kan je onderhoud zo laag zijn dan...
Mijne was 3150 met 4x per week kracht en 1,5 dag staand werk.
 
Libido is geen probleem alleen het vrouwtje heeft niet altijd zin als ze om 11 uur pas thuis komt van stage :mad::mad::mad::mad:

Mayb als je klaar bent met cutten dat ze wel wat meer zin heeft

:trollface:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven