MuscleMeat

Sticky Het grote wie/wat te volgen om te leren over training/voeding topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De artikelen zijn ook echt kut :roflol:
 
Jezus, kies dan op zijn minst een andere forumnaam...
 
Vind zelf het youtube kanaal van Alan Thrall wel boeiend, maar misschien omdat ik nog wat noob ben. Tis ook beetje entertainment.

 
Ja Alan Thrall is gewoon cool
 
Alan Thrall legt alles zo uit dat zelfs ik het meteen begrijp. Dankzij zijn filmpjes kan ik nu powercleanen en snatchen met een licht gewicht.
 
Even z'n supplementen video's checken!
 
Maakt het wel lastig voor de leek, zoals ik. Hoe kun je nou het best beoordelen of een bron betrouwbaar is? Kritieken op de onderzoeken zoeken? Maar hoe weet je dan of die betrouwbaar zijn? Alleen zoeken naar meta-studies? Maar zonder achtergrond in statistiek is het ook weer lastig om te beoordelen wat goed is en wat niet..
 
Maakt het wel lastig voor de leek, zoals ik. Hoe kun je nou het best beoordelen of een bron betrouwbaar is? Kritieken op de onderzoeken zoeken? Maar hoe weet je dan of die betrouwbaar zijn? Alleen zoeken naar meta-studies? Maar zonder achtergrond in statistiek is het ook weer lastig om te beoordelen wat goed is en wat niet..

Dat is inderdaad het struikelblok wat jezelf dingen eigen maken mbv het internet betreft, een overvloed aan informatie en zeker niet alles klopt. Ik denk dat je zoiets het beste al doende leert.

Mijn doel met dit topic was dan ook om alleen maar high quality bronnen te noemen zodat ook de leek dingen kan lezen met enige zekerheid dat het klopt. Niemand is natuurlijk perfect, maar om maar een voorbeeld te noemen is de kans wel extreem groot dat als Brad Schoenfeld een uitspraak doet over iets hypertrofie gerelateerds dat dat een vrij juiste uitspraak is aangezien er maar weinig mensen zijn met meer kennis van het onderwerp dan hij.

Heb de lijst al een tijd niet meer bijgewerkt, zal het binnenkort weer even doen. :)
 
Is al eerder gesuggereerd maar ik vind hem behoorlijk uhh 'creatief' in de uitspraken die hij doet en wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt nogal eens bij uitspraken die dat wel vereisen (zowel in de zin dat hij de onderbouwing niet geeft als dat hij die niet bestaat)

dit is 1 van de eerste en meteen t laatste van m wat ik serieus gelezen heb http://www.benpakulski.com/uncategorized/how-one-can-of-diet-coke-kills-all-muscle-gains/

edit: onderbreekt en ontbreekt zijn 2 verschillende woorden
 
Back
Naar boven