Fitness Seller

Bloedtest

Bezoekers in dit topic

Breedbutnotlate

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2015
Berichten
182
Waardering
49
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
9%
Mijn vraag is of iemand hier ervaring heeft met medichecks wonende in Nederland.
Ze hebben daar vrij complete tests maar hoelang duurt het voordat je de prikspullen krijgt en deze weer retour zijn gezonden? Duurt dit niet te lang, dat het bloed niet meer geschikt is o.i.d.? Het zit gevestigd in Engeland.

Alvast bedankt.
 
Niemand ervaring ermee?
 
waarom zou je dit willen als je het gewoon via de huisarts een bloedtest kunt aanvragen
 
waarom zou je dit willen als je het gewoon via de huisarts een bloedtest kunt aanvragen

Omdat de huisarts je niet laat checken mits je bepaalde klachten hebt, daarnaast selecteert de huisarts zelf waarop er wordt getest, oftewel niet alle waardes die ik wil laten testen.
 
testjegezondheid.nl
bloedwaardentest.nl

Waarom een Engelse als er zat opties in Nederland zijn? Zelf gebruik ik testjegezondheid, daarbij hoef je geen buisjes op de post te krijgen/versturen en kun je gewoon een prikpost inlopen. Volgende dag krijg je je resultaat op de mail.
 
testjegezondheid.nl
bloedwaardentest.nl

Waarom een Engelse als er zat opties in Nederland zijn? Zelf gebruik ik testjegezondheid, daarbij hoef je geen buisjes op de post te krijgen/versturen en kun je gewoon een prikpost inlopen. Volgende dag krijg je je resultaat op de mail.

Klopt, ik die het ook via testjegezondheid. Je kan zelf aangeven wat je wilt testen en vervolgens loop je naar dichtsbijzijnde prikpost. Je kan ook je testosterone laten testen.
 
Back
Naar boven