AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ik snatch nooit :P , bp max 6x100, 1x120, squat max ass to grass 136kg hier heb ik een filmpje van xp , en normale squads 12x130kg, lunges in de tuin zonder pause 24 stappen 70kg deadlift doe ik nooit omdat ik een lumbago erdoor gekregen heb, beetje de angst ervoor nu. dit waren mijn stats voor mijn traps blessure, schouderpress barbell 10x50kg, bent over 8x80kg...
     
    Zijn je normale squats halve squats dan?
     
    ben ik de enige die het echt fucking hilarisch vind dat deze man gewoon in zn garage wat traint al jarenlang, nog maar 17 is en echt flinke fucking armen heeft :roflol:

    ow, ben ondertussen al 22jaar en ik heb de laatste 5 jaar nog geen enkele maaltijd overgeslaan om de 2 a 3u max ;) ik heb de eerste 3jaar 12uur per week getraind, dan is dat wat geminderd.
     
    Je hebt een meer dan prima fysiek man, dikke pl'ers be mirin en wat boeien krachtstats nou ook voor een bb'er?
     
    Je hebt een meer dan prima fysiek man, dikke pl'ers be mirin en wat boeien krachtstats nou ook voor een bb'er?

    inderdaad vind ik ook niet zo belangrijk meer, vroeger wel maar dan besefte ik plots dat ik meer aan het powerliften was dus nu train ik ook anders of vroeger met lichtere gewichten meer mind muscle connection en veel burn
     
    ik twijfel wel sterk aan de normaalheid van ''normale'' squats als je 12rm daarop ongeveer evenveel is als je 1rm atg squat :roflol:
     
    ik twijfel wel sterk aan de normaalheid van ''normale'' squats als je 12rm daarop ongeveer evenveel is als je 1rm atg squat :roflol:

    tja, de ene doet zijn werksetjes boven parrallel en een ander doen zijn max squat boven parrallel:trollface:

    Alsof curlstats onbelangrijk zijn......
    30+kg dumbell curl master race checking in
     
    tja, de ene doet zijn werksetjes boven parrallel en een ander doen zijn max squat boven parrallel:trollface:


    30+kg dumbell curl master race checking in


    op wie doel je nou? ik squat uberhaupt niet.
     
    Back
    Naar boven