XXL Nutrition

Beginnen met T5

Bezoekers in dit topic

DutchSoldier

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
520
Waardering
65
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB'ers
Ik ben bezig met cutten, maar vetverlies gaat bij de laatste beetjes erg traag. Ik zat er over te denken om T5 een keer te proberen. Nou heb ik hier een aantal vragen over.

1. Ten eerste raden jullie om vet te verliezen T5 aan of toch misschien iets anders? En hoe goed werkt t echt?
2. Wanneer kan ik T5 het beste innemen? Alleen voor trainingen? Of ook gewoon overdag? Ik werk namelijk maandag tot en met vrijdag op kantoor en train altijd in de avond. Ik zou het ook niet erg prettig vinden, als ik op kantoor erg moet zweten door het gebruik ervan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
T5 gaat niet heel veel vet 'verbranden'. Het gaat echter wel je eetlust onderdrukken, daar zit de winst in. Qua zweten e.d. Hoef je geen clen-achtige taferelen te verwachten.
 
Volgends mij heeft beeldkijker hier een logje over gemaakt, miss wel interessant voor je. Verder weet ik niet veel van t5
 
Ik vind het fijn als pre workout.
Zweet er zelf zeker meer door.
Krijg energie en een boost en kan en wil langer doorgaan.
Eerst kon ik er niet op slapen als ik het in de middag nam nu kan ik dat wel makkelijk.
Ook eetlust onderdrukte het eerst super. Nu eet ik er zo doorheen geen probleem.
Ik gebruik t zelf ni continu maar vaak 2 weken wel 3 weken niet.

Maar al met al vind ik het wel fijn en burnt het zeker fat voor mij vanwege de insane hoge trainingintensiteit en duur ervan.
 
Vind het een fijn spulletje. Gebruik het op trainingsdagen als pre workout en soms ook op rustdagen (bijv. lange werkdag). Meestal 2 dagen per week dat ik het niet neem, zodat mijn lichaam ook nog een beetje rust krijgt :) Misschien dat ik het de laatste weken van mijn cut wel iedere dag ga gebruiken en dan op trainingsdagen 2 per dag.

Krijg er goede energie en focus van en ga er goed van zweten. Verder fijn om het hongergevoel mee te onderdrukken! :)
 
Heb een log idd over t5 gedaan.

Cliffs:
-zweten
- geen honger
- soms opgejaagd
- alpha feel soms :D

Lees me log voor verdere details ;)
 
Heb het erg vaak gebruikt en het is precies zo als fiezefur zegt. Je eetlust gaat zo drastisch omlaag dat je geen andere keus hebt dan je aan je voedingsschema te houden. Soms sla je zelfs nog maaltijden over in je cut terwijl veel mensen moeite hebben om zich aan hun schema te houden. Ideaal dus als je je aan je voeding wil houden!! En daarnaast geeft het vanaf dag 1 al een ongelofelijke kracht en motivatie toename tijdens je training. Ik zeg doen
 
Ok, thanks allemaal! Nog 1 vraag, aangezien ik op een kantoor werk. Lijkt jullie het wel slim om dan ook in de ochtend 1tje in te nemen ofzo? Of toch alleen voor het trainen in de avond. Meestal kan ik gewoon goed slapen als ik veel caffeine op heb dus hopelijk hierbij ook.
 
Eph, Dex etc. Zijn prima te nemen ook op werk. Als je er niet mee bekend bent zou ik op zaterdag starten zodat je er aan kunt wennen. Zo kun je ook zelf inschatten of het een goed idee is om dit maandag door te zetten op het werk.
 
Eph, Dex etc. Zijn prima te nemen ook op werk. Als je er niet mee bekend bent zou ik op zaterdag starten zodat je er aan kunt wennen. Zo kun je ook zelf inschatten of het een goed idee is om dit maandag door te zetten op het werk.

Slim idee inderdaad!!!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Mijn 1e T5 had ik genomen na een klein ontbijt, maar voelde toen stuk minder.

Nu neem ik altijd op nuchtere maag en dan voel je em wel lekker! :D Neem het soms ook op een rustdag, maar moet zeggen dat ik mijn werk op kantoor er ook veel beter mee doe hhaha :P
 
Nou heb T5 ondertussen al 2 keer gebruikt.

1e keer in t weekend op n rustdag. Na een uur begon ik pas lichtelijk er iets van te merken. Kreeg er niet echt veel energie van. Het stilde wel mijn honger heel erg goed. Ook kreeg ik er een enorme droge mond van. Na een uurtje of 6 merkte ik dat ik een crash had van energie. Werd heel erg moe.

2e keer heb ik het aan t einde van m'n werkdag ingenomen. Na t werken ging ik trainen. Had wel genoeg energie, enige nadeel was dat als ik hard wilde trainen dat ik licht in m'n hoofd werd. Paar echt t gevoel gehad dat ik bijna zou flauw vallen. Dit was overigens afgelopen donderdag toen t ook 30 graden was ongeveer. Misschien is de combinatie met de hitte gewoon niet zo goed. Op deze manier kon ik in ieder geval minder hard trainen dan normaal.
 
Ik heb T5 gebruikt en deed geen reet bij me.
De laatste keer 3 tabs per dag en mijn hartslag ging misschien 1 slag omhoog.
 
Ik heb T5 gebruikt en deed geen reet bij me.
De laatste keer 3 tabs per dag en mijn hartslag ging misschien 1 slag omhoog.
vind het zelf wel relaxed spul, heb t6 ook geprobeerd en dat was nog nét wat lekkerder om als pwo te nemen. meer focus en wat meer drive
 
Als ik het op een lege maag neem krijg ik een xtc gevoel
 
Dat honger stillende gevoel, is dat een vol gevoel of eerder een brandend maagzuur gevoel. Dat 2e heb ik eens met fatburners gehad en brandend maagzuur heel de dag door zuigt hard.
 
Dat honger stillende gevoel, is dat een vol gevoel of eerder een brandend maagzuur gevoel. Dat 2e heb ik eens met fatburners gehad en brandend maagzuur heel de dag door zuigt hard.
Het eerste, ik heb van tren wel flink last van maagzuur.
 
Back
Naar boven