XXL Nutrition

Gestopt DBB/FBB Facebook medewerkers gezocht (vrijwillig maar met mogelijke compensaties)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
We willen het forum graag wat populairder maken op Facebook want om eerlijk te zijn is daar te weinig mee gedaan tot nu toe. Vanaf vandaag gaat dit veranderen, samen met een nieuwe beheerder, sanca, en meerdere redacteurs en mods waar we nog naar op zoek zijn willen wij een grote FB pagina uitbouwen.

Voel jij er wel wat voor om mee te bouwen aan een Facebook pagina van een van de grootste BB fora met nog een enorm potentieel? Solliciteer en meld je dan aan bij sanca, Sayer of mij en we zullen nagaan of jij redacteur of mod kan worden. Later kan je ook doorklimmen als beheerder als je dat wil en je jezelf bewezen hebt.

FB pagina: Bodybuilding.nl Forum op Facebook

Wat verwachten we van jou?

  • Veel interesse hebben in bodybuilding, fitness, gezondheid, andere gerelateerde onderwerpen; zoals wedstrijden, powerlifting, strongman,enz
  • Beetje weten hoe FB werkt en hoe je content plaatst
  • Vriendelijk en open persoon, geen openlijke belangen in verkoop of reclame
  • Tijd hebben en/of maken om bij te dragen aan de pagina (paar uurtjes per week min.)
  • Actualiteit, nieuws, gossip, en info in BB-wereld volgen en gebruiken op pagina

Huidige redacteurs:
Nog geen. Solliciteer hieronder!


Huidige beheerders:
  1. Big-T
  2. Sayer
  3. Sanca Saxon

Solliciteren / aanmelden:

Start convo:https://forum.bodybuilding.nl/conve...acteur, programmeur, webdesigner of moderator
 
Bump, wat aanpassingen gedaan aan bericht. Wil nog toevoegen dat iedereen welkom is ongeacht posts of status hier.

De belangrijkste vereiste is gewoon graag bezig zijn met af en toe content te plaatsen.

Ook tot de mogelijkheden behoort het organiseren van wedstrijdjes en andere acties met de sponsoren, hierin ben je vrij om zelf ook een vergoeding voor je werk te vragen. Zo hou je er zelf naast vrijwilligerswerk ook nog wat aan over
:)
 
Laatst bewerkt:
Btw: natuurlijk zijn ook webdesigners en programmeurs zeer welkom, en je kan je naam zo ook vermelden als eventueel startend bedrijf, dat zien we dan niet als verboden reclame, zolang het niet over concurrentie voor onze sponsoren gaat.
 
Laatst bewerkt:
Wat verwacht je voor opdrachten te hebben voor een programmeur?
 
Wellicht in. Even reactie im lijntje warm te houden
 
We kunnen nog wel iemand gebruiken om wat meer BB gerichte content te posten, daar ben ik niet zo in thuis :P
Ik heb zeker interesse maar even kijken wat ik er dan zelf uit kan halen/uit te halen valt. Ben wel erg druk dus puur tijdsvulling heb ik niet nodig.
 
Ik heb zeker interesse maar even kijken wat ik er dan zelf uit kan halen/uit te halen valt. Ben wel erg druk dus puur tijdsvulling heb ik niet nodig.
Uit ervaring weet ik dat het niet veel tijd kost als het over content gaat waar je al veel mee bezig bent. Wat bij jou dus ook het geval is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven