Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja, had gevonden inmiddels dat het aminozuur tabletten zijn. Vooral de 3 BCAA's toch?
Van mij hoeven al die chemische dingen niet zo. Hou het wel bij een stukje vlees, ei of zuivel :)
Het is meer enkelvoudige aminos of de combinatie BCAA en EAA.
 
Game on!
YBF 2016 staat op het programma.


Ik ga knallehhhhh, groter, harder, scherper en ja ook ouder. :p
 
Succes Ron. Zie dat er bij 50+ alles van aerobics model tot superzwaar in een klasse zit. Dat is lastig!
 
Succes Ron. Zie dat er bij 50+ alles van aerobics model tot superzwaar in een klasse zit. Dat is lastig!
Yep het is zaak om er rete strak te verschijnen. Dus ik ga voor een verbetering van 2015 :rolleyes:
Mijn poten gaan groeien, het moet gewoon hahaha
 
De trainingen gaan lekker de kracht wordt groter en de spieren reageren goed.
Benen worden iets voller. De weg naar okt 2016 gaat verder.
 
Klinkt goed Ron. Benen waren je zorgenpuntje toch?
 
Klinkt goed Ron. Benen waren je zorgenpuntje toch?
Ja mijn benen lopen ver achter. Probeer nu een ander methodiek. Kost zo ontzettend veel moeite en enorm geduldig proces.
Leeftijd speelt een grote rol. Dus wellicht een les voor de jonkies. Benen benen benen en dan nog een beetje bovenlijf en armen.
3 daagse split voorstel benen, rust, bovenlijf repeat
 
Ik leef met je mee hoor. Mijn poten willen ook niet groeien, zitt nu op 3x/week benen met Texas Method. Er komt wel betere doortekening in, maar omvang blijft al jaren op max 59 cm (60 warm en op een heel goeie dag).
 
Ik leef met je mee hoor. Mijn poten willen ook niet groeien, zitt nu op 3x/week benen met Texas Method. Er komt wel betere doortekening in, maar omvang blijft al jaren op max 59 cm (60 warm en op een heel goeie dag).
Waar meet je dan Rene, of pak je de grootste omvang. ;)
Mijn grootste omvang koud 64cm :grumble::treuren:
 
De grootste omvang, en dat is gek genoeg niet in het midden zoals bij biceps, maar vrij hoog.
En 64 cm, zou ik een moord voor doen (nou ja.... een bromvlieg of zo :) )
 
omvang zegt niet veel zonder vetpercentage erbij
ik heb ook wel 60 cm omtrek beentjes gehad ;)

ik hoop dat de nieuwe methode werkt Ron en wens je onzettend veel succes!!
 
omvang zegt niet veel zonder vetpercentage erbij
ik heb ook wel 60 cm omtrek beentjes gehad ;)

ik hoop dat de nieuwe methode werkt Ron en wens je onzettend veel succes!!
Met vet% zegt het ook niets. Ligt er maar net aan waas je dat vet draagt.
Bij mij voornamelijk in en op de buik, rug en zijkant. grrrrrrr
Nu nieuw voedingsschema, ik geloof dat dit het doet.
 
Wow Ron, respect, ziet er vet uit.

Hier ook 44 nu (trainingsjaren 2+), benen zijn ook mijn zorgenkindje (van de week voor het eerst 2 x 100 kg aangetikt met squatten :()
________________________________________________________________________________________________________________

Ga je zeker volgen
 
Wow Ron, respect, ziet er vet uit.

Hier ook 44 nu (trainingsjaren 2+), benen zijn ook mijn zorgenkindje (van de week voor het eerst 2 x 100 kg aangetikt met squatten :()
________________________________________________________________________________________________________________

Ga je zeker volgen
Leuk dat je me volgt. Ik post niet meer zoveel echter. Beetje post moe zeg maar. ;)
Zo nu en dan zal ik wel wat vooruitgang posten.
Mijn shape wil ik overtreffen. En dit is mijn mooiste back double biceps, ik sta in het midden.
2natbub.jpg
 
Morgen shape check.

Kijken of de voeding en trainingsmethodiek voldoende aanslaat en alles even bijsturen waar nodig.
 
Ja, hoe was de sjeep sjek?
 
Alles loopt volgens plan. Maar het gaat altijd te langzaam.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven