Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lol I know bro :)
    Maar als je op zoek bent naar iets serieus kun je toch beter niet de vrouw met kinderen kiezen als 23-jarige. Hoe goed je ook met kinderen om kunt gaan.
     
    Maar als je op zoek bent naar iets serieus kun je toch beter niet de vrouw met kinderen kiezen als 23-jarige. Hoe goed je ook met kinderen om kunt gaan.

    Nee dat is idd geen verstandige keuze, ook al lijk je wel 30 ipv 23 :p
     
    Voordeel is dat je dan geen eigen meer hoeft te maken...
     
    • Like
    Waarderingen: C0R3
    Hee poepiemonster jij hebt wel iets weg van rob s.

    Groetjes
     
    Ieder jaar dat ze al oud zijn hoef je niet meer aan pampers te betalen = meer geld over = meer aas en voeding = meer gains. #thinkbb

    Of gewoon zorgen voor genoeg geld voor beiden ;) + ik ga niet voor iemand anders z'n kids zorgen.
     
    Of gewoon zorgen voor genoeg geld voor beiden ;) + ik ga niet voor iemand anders z'n kids zorgen.
    Wanneer is een kind van iemand? Ik mag toch hopen dat de meeste kinderen niet het eigendom zijn van hun ouders.

    Daarnaast zijn ouders in mijn optiek niet de personen die een kind maken. Dat kan immers iedere randdebiel. Maar de mensen die een kind opvoeden.

    Groetjes, een trotse stiefvader.
     
    Wanneer is een kind van iemand? Ik mag toch hopen dat de meeste kinderen niet het eigendom zijn van hun ouders.

    Daarnaast zijn ouders in mijn optiek niet de personen die een kind maken. Dat kan immers iedere randdebiel. Maar de mensen die een kind opvoeden.

    Groetjes, een trotse stiefvader.
    Tot hun 18e zeker. De ouders maken ook het kind(of breken)groeten een trotse stiefvader.
     
    Rug na schouder training. Minimale pomp dus

    20160702_142431.jpg
     
    Back
    Naar boven