Fitness Seller

Macrofitten naar droge 90KG

Bezoekers in dit topic

Dit artikel is in ieder geval zeer interessant om ff door te nemen! :)
Goed leesvoer inderdaad. Ik sta nu de laatste trainingen als een malle op de stairmaster met een hartslag van 160+. Vanavond sta ik op een incline treadmill dus :)
 
Nog getraind?:)
 
Nog getraind?:)
Nope vorige week 1 FB gehad en 1x LB en 1x UB.
Alleen die LB staat nog op een papiertje ergens..

Zijn drukke weken voor me.
Maandag t/m vrijdag stage en zaterdag/ zondag werken.
In de avonduren afwisselend trainen, tijd met mijn vriendin en vrienden en natuurlijk 's avonds eten bij mijn ouders.
Doe dit al een aantal weken en word het nu wel een beetje beu.

Hierdoor ook weinig slaap en tijd voor trainingen.
Gelukkig vorige week nog 3 trainingen kunnen doen.
Deze week worden dat waarschijnlijk 2 FB trainingen.
Niet optimaal zo zeker niet aan het einde van de cut.

Gelukkig volgende week maandag 4 juli 8 dagen All-In Marmaris.
Vanaf dan ga ik het wat rustiger aandoen.
2/3 dagen part time werken bij mijn stage en 1/2 dagen bij mijn weekendwerk.

Dit is eigenlijk ook de reden waarom jullie wat minder van me horen.
Het loggen schiet er soms gewoon bij in. Lees nog wel veel mee met jullie, maar post zelf wat minder.

Verder gaat de cut redelijk.
Heb niet het idee veel massa en kracht verloren te zijn en zat toch op 84,5kg vanochtend.
Dat is -4,5kg sinds einde bulk terwijl ik wat minder strict ben gaan eten, trainen, slapen.
Wanneer ik kan hou ik jullie weer op de hoogte guys!
FB staat iig aanstaande woensdag gepland.
 
Groot gelijk dat je het wat rustiger aan doen Lennart. Met FB 2-3 x in de week zit je ook gewoon prima. Ik kan mij nog goed hernneren dat er in mijn oude gym een onwijs buffe Canadees trainde. Die vent trainde altijd om de 2 dagen en deed als ik mij niet vergis 4 oefeningen. :)
Al een plan voor die FB trainingen dan?
 
Groot gelijk dat je het wat rustiger aan doen Lennart. Met FB 2-3 x in de week zit je ook gewoon prima. Ik kan mij nog goed hernneren dat er in mijn oude gym een onwijs buffe Canadees trainde. Die vent trainde altijd om de 2 dagen en deed als ik mij niet vergis 4 oefeningen. :)
Al een plan voor die FB trainingen dan?

Squats
2x warmup en 4x 6/8

SLDL
1x warmup en 4x6/8

Bench press
1x warmup en 4x 6/8

Pull ups
4x zoveel mogelijk reps met BW

Chin ups
4x zoveel mogelijk reps met BW

Triceps dips
4x zoveel mogelijk reps met BW

Military press
3x 10/15

---------------------------------------------------------

Squats
2x warmup en 4x 6/8

DL
1x warmup en 4x6/8

Bench press
1x warmup en 4x 6/8

Pull ups
4x zoveel mogelijk reps met BW

Chin ups
4x zoveel mogelijk reps met BW

Triceps dips
4x zoveel mogelijk reps met BW

Military press
3x 10/15

Zoiets dacht ik aan.
En dan miss nog iets voor zijkant schouder en buik als ik tijd heb.
Wil wel voor deze trainingen in ieder geval goed de tijd nemen.

Groot gelijk dat je het wat rustiger aan doen Lennart. Met FB 2-3 x in de week zit je ook gewoon prima. Ik kan mij nog goed hernneren dat er in mijn oude gym een onwijs buffe Canadees trainde. Die vent trainde altijd om de 2 dagen en deed als ik mij niet vergis 4 oefeningen. :)
Al een plan voor die FB trainingen dan?

Dat is iedere 2,5 dag... Lekker rustig!
Het voordeel is natuurlijk dat je pezen goed kunnen herstellen wat je extra kracht kan geven.
Maar dat op slechts 4 oefeningen.. Ongelooflijk.
Miss was hij nu meer aan het onderhouden en heeft hij het anders opgebouwd.
Ik denk dat ik met die FB trainingen die ik in Marmaris ook even doorzet wel goed massa kan behouden, het belangrijkste.
Als ik terug ben ga ik weer knallen op LB/UB op een lichte variatie van het schema waarmee ik al die tijd heb getraind want heb er nog lang niet alles uitgehaald!

O en graag jullie mening MBT die FB training
 
Prima. Ik zou je wel aanraden een verticale pull te vervangen voor een horizontale. Bijv: 1 training one-arm Dumbbell rows (:heart:) en pull-ups. De andere training barbell rows en chin-ups.

Uhmm. Jij denkt dat je met FB geen massa op kan bouwen? :P Die gast had nog nooit op een andere wijze getraind hoor.
Nice. Je gaat daar ook gewoon trainen? :D
 
Prima. Ik zou je wel aanraden een verticale pull te vervangen voor een horizontale. Bijv: 1 training one-arm Dumbbell rows (:heart:) en pull-ups. De andere training barbell rows en chin-ups.

Uhmm. Jij denkt dat je met FB geen massa op kan bouwen? :P Die gast had nog nooit op een andere wijze getraind hoor.
Nice. Je gaat daar ook gewoon trainen? :D

Die oefeningen kan ik wel doen idd!

Nog nooit op andere wijze.. Dan is het helemaal sick!

Ja in Turkije gaat ook 1 of 2 x getraind worden. Zit een hele mooie gym aan.
Wil die wel beperken tot 1 uur training maar moet kunnen met een efficiënte Full Body.
 
Die oefeningen kan ik wel doen idd!

Nog nooit op andere wijze.. Dan is het helemaal sick!

Ja in Turkije gaat ook 1 of 2 x getraind worden. Zit een hele mooie gym aan.
Wil die wel beperken tot 1 uur training maar moet kunnen met een efficiënte Full Body.

Gewoon om de dag lekker pompen man ;)
 
Succes morgen bij de verdediging! Laat maar weten als het allemaal is gelukt ;)
 
zou toch ook wel een kuit oefening toevoegen, of heb je al dikke kuiten?:D
 
Lekker eenvoudig, maar gewoon prima schema:thumbs:

Er moet meer gepompt worden op vakantie..! Wait whut?!
 
Lekker eenvoudig, maar gewoon prima schema:thumbs:

Er moet meer gepompt worden op vakantie..! Wait whut?!
Vriendin is er niet bij he:roflol:

Succes morgen bij de verdediging! Laat maar weten als het allemaal is gelukt ;)
Helaas wat minder nieuws m.b.t. studie...
Afstudeerscriptie niet gehaald.
Verdediging was zwaar en werd door het slijk gehaald op punten waar ze nog gelijk hadden ook :o
Jammer. Maar plan B staat uit.
Ik ga in November verdedigen zodat ik nu t/m eind oktober heb om te werken aan de scriptie.
Gelijktijdig ga ik de Pre-Master Marketing Management doen.
Dit kan gelukkig samen omdat ik maar 2/5e van deze pre master hoef te doen.
Kortom: wel kut, wilde het graag afsluiten maar geen vertraging doordat het samen met de Pre-Master kan.

Op gebied van training: vanavond ga ik FB workout doen.
Even flink vlammen :fire::fire::fire:
 
Vriendin is er niet bij he:roflol:


Helaas wat minder nieuws m.b.t. studie...
Afstudeerscriptie niet gehaald.
Verdediging was zwaar en werd door het slijk gehaald op punten waar ze nog gelijk hadden ook :o
Jammer. Maar plan B staat uit.
Ik ga in November verdedigen zodat ik nu t/m eind oktober heb om te werken aan de scriptie.
Gelijktijdig ga ik de Pre-Master Marketing Management doen.
Dit kan gelukkig samen omdat ik maar 2/5e van deze pre master hoef te doen.
Kortom: wel kut, wilde het graag afsluiten maar geen vertraging doordat het samen met de Pre-Master kan.

Op gebied van training: vanavond ga ik FB workout doen.
Even flink vlammen :fire::fire::fire:
Jammer man, balen! Even flink afreageren vanavond dan maar!
 
Godver, mooi klote is dat! Gelukkig lag plan B al klaar!:D
 
Balen kerel. Gelukkig kost het je iig geen extra tijd. Na je vakantie ben je bovendien vast goed uitgerust, dus dan ram je dat werk er zo doorheen bra :D.
Hoe ging de training?
 
Ow, wat klootte man dat je het niet gehaald hebt! Hopelijk ga je het wel redden met plan B. Lekker kunnen vlammen bij de trainingen gister?
 
Balen kerel. Gelukkig kost het je iig geen extra tijd. Na je vakantie ben je bovendien vast goed uitgerust, dus dan ram je dat werk er zo doorheen bra :D.
Hoe ging de training?
Klopt! En dan ook trainingen weer ff lekker oppakken!

Ow, wat klootte man dat je het niet gehaald hebt! Hopelijk ga je het wel redden met plan B. Lekker kunnen vlammen bij de trainingen gister?
Jep.. Maar het idee went snel en nu gewoon doorknallen naar een 8!

Training uiteindelijk d'dag gedaan.
Vriendin belde op dat ze eerder weg kon bij de bardienst dus training flink ingekort..

Squat
20kgx15 80kgx10 100kgx7 100kgx6

Sldl (Sl want deed hem in een vast rack dus kon niet heel diep..)
100x8 110x8 110x8

Pull ups
14 8 7 6

Bench press
20kgx20 85kgx4 70kgx7 65x7

Benen nog redelijk rest waardeloos.
Ook weinig volume.
Merk het heel erg dat ik minder getraind heb afgelopen periode en dat icm cutten.. Toch wel killing.
Zit nu op 84kg en ook wel wat lbm weg....
Zonde natuurlijk. Plan is nu om na de vakantie in Turkije weer te gaan bulken , creatine beginnen te pakken en gewichten omhoog knallen snel.
Hopelijk binnen 3 weken oude gewichten einde bulk terug en vanaf daar opbouwen.
Omdat ik zonder mn vriendin op vakantie ga, Ik wekenlang 7 dagen per week gewerkt heb en de avonduren voor mn vriendin of vrienden waren is trainen er bij ingeschoten en ook motivatie om op voeding te letten(was heel vaak bij een ander, veel minder controle)
Voelt wel kut aan de ene kant want massa löss is kut maar daarom des te harder terugkomen!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Massa verlies zal wel meevallen man, voor je gevoel misschien niet, maar dat zit tussen je oren:), kom op , gewoon blijven knallen en je voeding weer on point krijgen!
 
Back
Naar boven