XXL Nutrition

Gevonden Powerblock U90/Sport 9.0 Stage 1 + 2

Bezoekers in dit topic

xyberclown

Novice
Lid geworden
9 sep 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Beste

Om mijn homegym uit te breiden zou ik graag adjustable dumbells kopen, namelijk een setje powerblocks U90 of sport 9.0s.
Aangezien de prijzen hier in de benelux nogal hoog zijn nieuw, zou ik ze graag 2dehands kopen dus als iemand ze weg wil doen laat me gerust iets weten met de prijs erbij, mag enkel stage 1 zijn ook dan koop ik stage 2 wel nieuw.

Ik heb geen plek voor een volledig rek en wil snel en makkelijk kunnen wisselen dus ironmaster is uitgesloten ik heb zelf al 50mm set voor dumbells maar deze vind ik niet handig persoonlijk.

Jonas
 
Good luck,

Heel weinig kans dat ze deze 2ehands gaan aanbieden.

Ik heb de powerblock 5.0 tweedehands gevonden omdat die gast geopereerd was en niet meer mocht trainen.Heel veel geluk mee gehad dus.
 
Good luck,

Heel weinig kans dat ze deze 2ehands gaan aanbieden.

Ik heb de powerblock 5.0 tweedehands gevonden omdat die gast geopereerd was en niet meer mocht trainen.Heel veel geluk mee gehad dus.

Merk ook dat ze weinig verkocht worden, ik had er 1 gevonden op marktplaats maar die wou 600eu voor stage 1 alleen, op physiosupplies kan ik ze goedkoper nieuw krijgen
 
Ik had voor mn powerblock 5.0 tweedehands (waren niet gebruikt) 300 euro betaald. Gaat van 5 tot 50 lbs en dan heb ik er nog een expansion set voor gekocht(nieuw) van 10 lbs voor een 160 euro.



Ben er zeer tevreden over.

Ze zien er wel niet uit maar das bijzaak.
 
Ik heb sport 1&2 + stelling gekocht bij fysiosupplies, ook een tijd rondgekeken voor tweedehands maar kon ze nergens vinden, kosten wat maar zijn wel perfect voor een homegym, succes
 
Ik heb sport 1&2 + stelling gekocht bij fysiosupplies, ook een tijd rondgekeken voor tweedehands maar kon ze nergens vinden, kosten wat maar zijn wel perfect voor een homegym, succes
Merci

Ik ga ze waarschijnlijk ook daar kopen sinds ze daar het goedkoopst zijn maar ik wou dat ik ze ergens eens kon gaan testen maar dit lijkt echt moeilijk in België.

Ik vind gewoon geen winkels waar ze ze hebben.
 
Merci

Ik ga ze waarschijnlijk ook daar kopen sinds ze daar het goedkoopst zijn maar ik wou dat ik ze ergens eens kon gaan testen maar dit lijkt echt moeilijk in België.

Ik vind gewoon geen winkels waar ze ze hebben.

Ik had ze getest op de fibo jaren geleden. In Belgie idd moeilijk.
 
Back
Naar boven