MuscleMeat

Gear die over datum nog safe om te gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Kwam in mijn kast nog een doosje Tren-Susp (androxine) tegen maar exp date is 02/2016

Zou het nog safe zijn dit op te maken of beter van niet? Heeft altijd kamer temperatuur in het donker gestaan.
 
Normaal is het g2g maar als dat ook zo op water basis is?...
 
zat ik idd ook te denken, water basis is toch al wat gevoeliger voor bacterien
 
Zonde man......, ben je er al uit?
 
Nee, ik hoopte op wat meer reacties en ervaringen. Kijk opzich denk ik van ach het zal wel meevallen, medische producten verliezen meestal hun werking langzamerhand maar kunnen niet echt over datum, maarja, dalijk heb ik het geinject en heb ik binnen no time een dikke ontsteking of erger.
 
Kun je gewoon gebruiken maat. Heb zelf androxine gebruikt die over datum was. Ben er niet lelijker of knapper op geworden
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Als ik me niet vergis zijn de meeste medicijnen veel langer houdbaar dan aangegeven, maar met iets op waterbasis zou ik dat risico niet zomaar nemen met een ugl. Als je HG hebt weet je nog zeker dat het erg goed is geproduceerd en het wel even door kan, een ugl blijft gokken(en overigens HG ook indien niet direct met een recept van de apotheek, gezien de vele fakes). Ik zou voor die paar tientjes het gokje niet wagen.
 
Puntje bij het paaltje kan niemand je hier een sluitend antwoord op geven want te veel variabelen. De vraag die je jezelf moet stellen is waar Nootmuskaatje al de voorzet voor gaf; is het risico je die paar tientjes besparing waard?
 
Jullie hebben gelijk. Waarom risico lopen, weg ermee!
 
medicijnen nemen doorgaans wat af in potentie naarmate ze langer staan. houdbaarheidsdatum heeft daar vaak meer betrekking op dan op contaminatie.

in principe zou ik niet verwachten dat dit bij een UGL anders is, maar een better safe than sorry aanpak is wat dit soort dingen misschien niet onverstandig. al is het alleen maar voor de geruststelling. :p
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik heb deca gebruikt die 5jaar over datum was. K heb geen problemen mee gehad
 
Nee, ik hoopte op wat meer reacties en ervaringen. Kijk opzich denk ik van ach het zal wel meevallen, medische producten verliezen meestal hun werking langzamerhand maar kunnen niet echt over datum, maarja, dalijk heb ik het geinject en heb ik binnen no time een dikke ontsteking of erger.

Er zijn wel degelijk medicijnen die zeer toxisch worden.
 
Ook juice? Of heb je het dan over andere medicijnen die gebruikt worden bij ziekte?

Ik reageerde op pleurklaat die zei dat de werking van medicijnen gewoon afneemt. Van juice geen idee.
 
Injecteer en doe niet zo moeilijk:cool:
 
Joh die 4 maanden op x aantal jaar, die ug labs die zetten er waarschijnlijk een houdbaarheid op meer om het nog wat realistisch te laten lijken. "Ricardo, wa denkte gij van d'n deze?", "mwoah, februari 2016". "Whaha psies, prima maand". --> 02/2016
 
Decanoaat =/= een watersuspensie.
Ja ik weet dat is groot verschil maar wa ik wou zeggen, dat als deca na 5j nog goed was dan zou die paar mandjes niet uitmaken voor water basis gear.dat is mijn mening.
 
Back
Naar boven