XXL Nutrition

L-Glutamine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij weggesmeten geld. De winst in spiermassa zal wrs zelfs niet meetbaar zijn.

Creatine,beta alanine gaan meer opleveren voor minder geld.
 
Volgens mij weggesmeten geld. De winst in spiermassa zal wrs zelfs niet meetbaar zijn.

Creatine,beta alanine gaan meer opleveren voor minder geld.

Top! Thnx :)
 

Weet niet of je al lang traint of nog maar net. Als je maar net traint dan zou ik nog wachten met creatine en beta alanine.In heb begin win je nog makkelijk massa.

En ja eerst voeding op orde mocht dit nog niet het geval zijn.
 
tsja , voor de non-believers zou ik zeggen probeer eens

Glutamine Peptiden Matrix van XXL , vrij prijzig maar werkt stukken beter als de reguliere glutamine




(niet lullig bedoelt maar dit is meer iets voor de echte harde en veel trainende atleet en niet voor

de gemiddelde ecto of 1 of 2 keer per week sporter want dan is het gewoon i.d.d weggegooid

geld )
 
tsja , voor de non-believers zou ik zeggen probeer eens

Glutamine Peptiden Matrix van XXL , vrij prijzig maar werkt stukken beter als de reguliere glutamine




(niet lullig bedoelt maar dit is meer iets voor de echte harde en veel trainende atleet en niet voor

de gemiddelde ecto of 1 of 2 keer per week sporter want dan is het gewoon i.d.d weggegooid

geld )

Voor mij deed het niets merkbaars. En heb er verschillende geprobeerd. En toen trainde ik hard. Zat toen op 80 kg en 10% bf
 
Voor mij deed het niets merkbaars. En heb er verschillende geprobeerd. En toen trainde ik hard. Zat toen op 80 kg en 10% bf


ook de peptide matrix uitvoering ?

( bij de normale glutamine merkte ik ook niets ,wasted money)
 
ook de peptide matrix uitvoering ?

( bij de normale glutamine merkte ik ook niets ,wasted money)

Neen en ga deze ook niet proberen. Daar stop ik mn geld niet meer in. Mss als je echt op hoog niveau traint,maar voor 99% hier op dbb overbodig dus.
 
Neen en ga deze ook niet proberen. Daar stop ik mn geld niet meer in. Mss als je echt op hoog niveau traint,maar voor 99% hier op dbb overbodig dus.


bij mij ook alleen nog maar crea ,eiwitten , zink ,glutamine peptiden en pepto pro

de rest komt er bij mij ook nooit meer in , kan ik net zo goed meteen mijn geld door de wc spoelen :D
 
Weet niet of je al lang traint of nog maar net. Als je maar net traint dan zou ik nog wachten met creatine en beta alanine.In heb begin win je nog makkelijk massa.

En ja eerst voeding op orde mocht dit nog niet het geval zijn.

Train al een aantal jaren maar nu ongeveer anderhalf jaar serieus met voeding etc.

Voeding is op orde :)
 
Train al een aantal jaren maar nu ongeveer anderhalf jaar serieus met voeding etc.

Voeding is op orde :)

En wat verwacht je van glutamine of waarom zou je het willen nemen?
 
Als je 70 jaar bent is het misschien worth. Als je per se je geld uit wilt geven aan iets buiten eten en je wilt een 'algemeen' supplement (dus niet iets wat jij als individu specifiek nodig hebt en een ander niet):

ubergod tier: anabole androgene steroiden (niet aan te raden voor beginners of leken)
god tier: vitamine d3, omega 3, creatine monohydraat
good tier: beta-alanine, caffeine, whey, casein
ok tier: individuele vits/mins (bv. vit K2, magnesium, ...,), citrulline-malaat, spirulina, curcumin+piperine
 
de conclusie tot nu toe :

1 ecto en 1 manlet vinden het niets ,

1 sterkste man /pl en 1 bodybuilder kiezen voor de peptiden variant :rolleyes:
 
Glutamine suppleren :o
 
Glutamine suppleren :o


yep , maar wel de peptiden variant van XXL , B&F heeft of had ze ook maar dat was niet veel





jammer dat hier zoveel schapen zijn die het nog nooit geprobeerd hebben

(de peptiden variant)

maar wel als "ervaringsdeskundigen" verkondigen dat het niets doet :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Pls stop[/QUOTE


nee , zie bovenstaande reactie

als ze hier meningen gaan verkondigen zonder het echt geprobeerd te hebben

dan ga ik ook dom reageren, deze sectie is om ervaringen te delen ,

niet om iets af te branden zonder het ooit geprobeerd te hebben
 
Laatst bewerkt:
yep , maar wel de peptiden variant van XXL , B&F heeft of had ze ook maar dat was niet veel





jammer dat hier zoveel schapen zijn die het nog nooit geprobeerd hebben

(de peptiden variant)

maar wel als "ervaringsdeskundigen" verkondigen dat het niets doet :rolleyes:

Ga nog wat peptide glutamine snuiven :D
 
Back
Naar boven