XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

I can't wait to get my strength back! Doing alt shoulder presses here with I think is 150lbs. Time to eat more and train more I guess!!



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is hij overleden? Zag zoiets op insta van Frank mcgrath? Kan t fout hebben
 
Is hij overleden? Zag zoiets op insta van Frank mcgrath? Kan t fout hebben

Nee, gewoon weer compleet afgegleden en gestopt met trainen en tig kilo's kwijt.
Amper contact met hem te krijgen en weer alleen maar aan het feesten.
 
Hij leeft nog!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij leeft nog!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ik echt blij om.
Ziet er nog steeds dik in orde uit want die rechtse ,hamilton, is geen kleine jongen!
 
Ben geen fan meer van hem, elke keer als zn relatie fout loopt stopt die met trainen en gaat die feesten. 3de keer al dat dit gebeurd, is geen BB materiaal
 
Ben geen fan meer van hem, elke keer als zn relatie fout loopt stopt die met trainen en gaat die feesten. 3de keer al dat dit gebeurd, is geen BB materiaal
Als ik me niet vergis heeft dit niets te maken met een relatie, maar met de dood van zijn beste vriend?
 
Als ik me niet vergis heeft dit niets te maken met een relatie, maar met de dood van zijn beste vriend?

Dat van die vriend is toch al best lang geleden?
 
Grateful to have this guy @dorian_hamilton in my support system! True friends help push each other to higher levels in every aspects of life. Couple more days for this guy until he's a champ!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Om nou 2 jaar van het padje af te gaan is best lang toch...
Als niemand je tegenhoudt en je (evt nieuwe) vrienden zijn zelf feesters/druggebruikers kan het soms lang duren ja.
 
Als niemand je tegenhoudt en je (evt nieuwe) vrienden zijn zelf feesters/druggebruikers kan het soms lang duren ja.

Daar zit wat in. Ik volgde hem maar ben onderhand wel een beetje uitgekeken. Hij presteert toch praktisch niks , is imo meer een lolbroek die toevallig ook lift.
 
Daar zit wat in. Ik volgde hem maar ben onderhand wel een beetje uitgekeken. Hij presteert toch praktisch niks , is imo meer een lolbroek die toevallig ook lift.
Hij HAD toekomst maar heeft t een beetje verneukt was wel een uitzondering qua personaliteit op de meeste bodybuilders idd ^^
 
Daar zit wat in. Ik volgde hem maar ben onderhand wel een beetje uitgekeken. Hij presteert toch praktisch niks , is imo meer een lolbroek die toevallig ook lift.
Idd, bij mij hetzelfde. + wat Drunkenmaster zegt
 
Back
Naar boven