MuscleMeat

Beginnen met T5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is uiteindelijk goed gekomen. De duizeligheid werd daarna wat minder. Ze kreeg erg veel energie en is meteen thuis 45 minuten op de cross trainer gesprongen.

Volgende keer innemen bij het ontbijt, denk ik
Ik vind het het lekkerst als k opsta, gelijk een t5 en dan eten binnen 5minuten, en een 45minuten later trainen
 
Ik vind het het lekkerst als k opsta, gelijk een t5 en dan eten binnen 5minuten, en een 45minuten later trainen

Ik inderdaad ook direct na opstaan, alleen dan niet direct erna eten. Met eten erbij voel ik het namelijk een stuk minder.

Als ik 's middags ga trainen, dan eet ik 4 uur voor de training niets meer en neem ik 1 uur voor de training T5 :)
 
Ik inderdaad ook direct na opstaan, alleen dan niet direct erna eten. Met eten erbij voel ik het namelijk een stuk minder.

Als ik 's middags ga trainen, dan eet ik 4 uur voor de training niets meer en neem ik 1 uur voor de training T5 :)
Dat kan idd ook. Ik heb dat een keer met t6 gedaan en dat viel me toch iets te zwaar, vandaar dat ik het nu zo doe. Misschien is het met t5 wel te overleven, tijd om eens te proberen :p
 
Ik inderdaad ook direct na opstaan, alleen dan niet direct erna eten. Met eten erbij voel ik het namelijk een stuk minder.

Als ik 's middags ga trainen, dan eet ik 4 uur voor de training niets meer en neem ik 1 uur voor de training T5 :)
4 uur geen eten voor de training + T5 pwo? Damn lol ik zou dat niet eens durven. Ik word al duizelig als ik T5 pwo neem, zou zo tijdens het trainen neer kunnen vallen als ik ook nog eens 4 uur niet heb gegeten:o
 
Dat kan idd ook. Ik heb dat een keer met t6 gedaan en dat viel me toch iets te zwaar, vandaar dat ik het nu zo doe. Misschien is het met t5 wel te overleven, tijd om eens te proberen :p

Hoe is T6 je bevallen? Beter dan T5?


4 uur geen eten voor de training + T5 pwo? Damn lol ik zou dat niet eens durven. Ik word al duizelig als ik T5 pwo neem, zou zo tijdens het trainen neer kunnen vallen als ik ook nog eens 4 uur niet heb gegeten:o

Haha ik heb ook wel honger hoor na paar uur niet eten, maar op het moment dat ik honger krijg, neem ik juist de T5 en daar krijg ik dan echt een enorme energie van, waardoor ik een goede training neer kan zetten + heb door de T5 totaal geen honger meer :D
 
Hoe is T6 je bevallen? Beter dan T5?




Haha ik heb ook wel honger hoor na paar uur niet eten, maar op het moment dat ik honger krijg, neem ik juist de T5 en daar krijg ik dan echt een enorme energie van, waardoor ik een goede training neer kan zetten + heb door de T5 totaal geen honger meer :D
Ja iets meer focus en euforisch gevoel zeg maar, tis dat ze ff niet op voorraad waren anders had ik nu t6 ipv 5
 
Ik ben inmiddels begonnen met T5 en merk het direct.

Ik had wel 2tabs nodig maar voel me nu erg energiek, nerveus en trillerig. Mijn maag voelt ook een soort van vol en moet mijn dieet er echt in proppen nu, geen zin in eten.

Voor mij dus positief!
 
Hoelang werkt het trouwens? Ik begin me nu een beetje onprettig te voelen.
 
Hoelang werkt het trouwens? Ik begin me nu een beetje onprettig te voelen.
Waarom begin je ook met 2:p, ik voel me vaak wel aardig wat uren overspannen/zenuwachtig. Uurtje of 4-5 toch wel zeker. Het ene keer veel heftiger dan de andere keer, alsof de caps echt erg verschillen in inhoud.
 
Ja iets meer focus en euforisch gevoel zeg maar, tis dat ze ff niet op voorraad waren anders had ik nu t6 ipv 5

Oké thanks! Ook maar keer T6 proberen dan :)

Ik moet wel zeggen dat ik niet het idee had dat ik extra vet verbrand met T5, jij wel? Het ligt natuurlijk altijd aan kcal in vs kcal out, maar daarbuiten had ik niet het idee dat de vetverbranding sneller ging....


Ik ben inmiddels begonnen met T5 en merk het direct.

Ik had wel 2tabs nodig maar voel me nu erg energiek, nerveus en trillerig. Mijn maag voelt ook een soort van vol en moet mijn dieet er echt in proppen nu, geen zin in eten.

Voor mij dus positief!

Hoelang werkt het trouwens? Ik begin me nu een beetje onprettig te voelen.


Waarom 2 tabs? haha. Zou gewoon lekker met 1 beginnen eventueel met ontbijt en als je het niet genoeg voelt, dan 1 nemen op nuchtere maag. Een 2e tab zou ik pas in de middag weer nemen ipv 2 tegelijk :)
 
Oké thanks! Ook maar keer T6 proberen dan :)

Ik moet wel zeggen dat ik niet het idee had dat ik extra vet verbrand met T5, jij wel? Het ligt natuurlijk altijd aan kcal in vs kcal out, maar daarbuiten had ik niet het idee dat de vetverbranding sneller ging....







Waarom 2 tabs? haha. Zou gewoon lekker met 1 beginnen eventueel met ontbijt en als je het niet genoeg voelt, dan 1 nemen op nuchtere maag. Een 2e tab zou ik pas in de middag weer nemen ipv 2 tegelijk :)
Geen idee, lastig te meten natuurlijk.
 
Haha ik heb het meteen afgeleerd. Heb me flink beroerd gevoeld gisteren, nog tot ik ging slapen.

Wil nu eigenlijk niet eens 1 tab proberen, bang om me weer so kut te voelen. Iemand interesse in het overnemen van mijn potje T5? Heb er dus 2 tabs uit van de 60.
 
Haha ik heb het meteen afgeleerd. Heb me flink beroerd gevoeld gisteren, nog tot ik ging slapen.

Wil nu eigenlijk niet eens 1 tab proberen, bang om me weer so kut te voelen. Iemand interesse in het overnemen van mijn potje T5? Heb er dus 2 tabs uit van de 60.

Tel de tabs maar eens na. Bij mij zaten er meer in dan 60.

Over jouw beroerd voelen: mijn chick voelde zich ook duizelig en beroerd de eerste keer. De dag erna heeft ze gewoon weer 1 genomen smorgens bij het ontbijt en was niks aan de hand. Geen negatieve effecten. Je moet het gewoon nog 1x proberen en dan wel 1 tab ;)
 
Kan iemand mij vertellen waar jullie de goede t5 vandaan hebben? Eventueel in pb als het kan!
 
van de week weer eens 3 genomen in 1x .. kreeg te horen van me collega's dat me ogen er uit knalden en stond te sjemmen als een paard haha (stond echt rete strak en was pannetje vaag) :roflol:
 
Ik moet wel zeggen dat ik niet het idee had dat ik extra vet verbrand met T5, jij wel? Het ligt natuurlijk altijd aan kcal in vs kcal out, maar daarbuiten had ik niet het idee dat de vetverbranding sneller ging....

daarvan merkte ik ook niks het drijft natuurlijk wel lekker vocht af waardoor je wat droger oogt mss
 
daarvan merkte ik ook niks het drijft natuurlijk wel lekker vocht af waardoor je wat droger oogt mss
Lasix drijft vocht goed af ;)

Gisteren geprobeerd na een goede refeed. Was 2 kilo zwaarder na de refeed. Na een dagje lasix was ik meteen weer 2 kilo lichter. Na inname moest ik 5-6x naar de wc binnen 2 uur. Normaal duurt het een 4-5 dagen voordat ik mijn refeed / cheat vocht kwijt ben
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Lasix drijft vocht goed af ;)

Gisteren geprobeerd na een goede refeed. Was 2 kilo zwaarder na de refeed. Na een dagje lasix was ik meteen weer 2 kilo lichter. Na inname moest ik 5-6x naar de wc binnen 2 uur. Normaal duurt het een 4-5 dagen voordat ik mijn refeed / cheat vocht kwijt ben

Hoe lang kan je Lasix eigenlijk achter elkaar gebruiken?
 
Hoe lang kan je Lasix eigenlijk achter elkaar gebruiken?

1 dag

Dat was voldoende

Smorgens 80mg. Een uur later begon het "gezeik". Moest echt vaak naar de wc binnen korte tijd. Ik gok zon3x binnen een uur en dan echt een goede volle blaas. Daarna nam de frequentie af. Na 3-4 uurtjes is het effect wel uitgewerkt. Toen heb ik savonds rond 19.00 nog een keer 40mg genomen. Ik merkte dat dat duidelijk minder effect had (logisch natuurlijk met een lagere dosis) maar merkte het effect wel.

Savonds woog ik al 1,5 kg lichter dan mijn ochtend gewicht. Dat zegt al genoeg. De voldoende ochtend was ik 2 kilo lichter in totaal.


Edit: sorry, las je post verkeerd. Volgens www.drugs.com mag je lasix maximaal 3-4 dagen achter elkaar gebruiken om het effectief te blijven houden.

Lasix is iets voor kortstondig gebruik. Ik zou het bijv niet nemen als alternatief voor een AI tegen vocht

Dosis kan echt verschillen per persoon. Mijn vrouw had lasix na een operatie ivm vocht. Bij haar deed 80mg niks. Zij moest 120-160mg nemen.
 
Woow, 80mg gewoon gelijk. Ik durfde 40mg maar net te nemen, zeker in verband met alle mineralen en dingen die verloren gaan. Had heel de tijd me calcium, kalium & magnesium tabs bij me voor het geval dat.

Trouwens, dank voor je antwoord Pumpie
 
Back
Naar boven