AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Maar het was vandaag wel tering warm :(
     
    harder lopen dan ben je eerder van de hitte af
     
    0cb0454226fe98e36d44de8e1d4ac40e.png

    ZkuzW.jpg
     
    pls

    overigens wel gewoon verloren van mn moeder :roflol:

    Ook langere afstanden gedaan of gewoon bij 10k gebleven?

    Zit nu al te denken aan een halve marathon, maar wil eerst mijn 10k onder het uur lopen :(
     
    Ook langere afstanden gedaan of gewoon bij 10k gebleven?

    Zit nu al te denken aan een halve marathon, maar wil eerst mijn 10k onder het uur lopen :(

    Wou eigenlijk gaan focussen op kortere afstanden maar ontwikkelde full blown chondromalacia in mn knieen en dat was t einde van mn doodloperscarriere
     
    Ik heb dit filmpje nu echt wel 20 keer laten loopen maar ik kan nog steeds niet achterhalen wat hier nou gebeurt, hahaha! Briljant!
    >Doet stoer
    >Zet de keu te hard neer
    >Keu breekt
    >Door spanning tijdens breken schiet de keu tegen zijn knie
    >Zakt door knie heen
    >Klapt met kop op rand tafel
    >KO.
     
    >Doet stoer
    >Zet de keu te hard neer
    >Keu breekt
    >Door spanning tijdens breken schiet de keu tegen zijn knie
    >Zakt door knie heen
    >Klapt met kop op rand tafel
    >KO.

    Ja? Is dat het nou? Want ik zie die keu namelijk niet breken, van wat ik kan zien was ie uberhaupt al te kort voor wat die idiot probeert te doen :D
     
    Ja? Is dat het nou? Want ik zie die keu namelijk niet breken, van wat ik kan zien was ie uberhaupt al te kort voor wat die idiot probeert te doen :D
    Je ziet het donkerbruine deel wegspringen wanneer hij hem op de grond zet. Daarna zie je als hij op de grond valt rechtsonder in beeld de ene helft (donkerbruin) en de andere helft (licht) bij zijn hoofd liggen.
     
    Bohh zo lekker richting het vliegveld, is even 11 dagen mijn anabolen lichaam showen in Malta
    hier doe je het allemaal voor, eindelijk shinen !

    inbe4 bloat na 1 dag
     
    Je ziet het donkerbruine deel wegspringen wanneer hij hem op de grond zet. Daarna zie je als hij op de grond valt rechtsonder in beeld de ene helft (donkerbruin) en de andere helft (licht) bij zijn hoofd liggen.

    Oh verdomd! Nu zie ik dat stuk pas inderdaad! :D
     
    Back
    Naar boven