XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • cutten gaat redelijk, al 4 dagen niet kunnen trainen ivm hardloopwedstrijd :(

    2823jo8.png
     
    Nice! Looking massive
    Is dat zo'n nieuw shirt van xxl?
    Ja die nieuwe t-shirts zonder mouw. Had L besteld. Ook nieuwe grijze broekjes, zitten ook goed!
     
    Ja die nieuwe t-shirts zonder mouw. Had L besteld. Ook nieuwe grijze broekjes, zitten ook goed!

    L ? Dan vallen ze wel erg groot toch? Bij de volgende bestelling ff paar bestellen :)
     
    L ? Dan vallen ze wel erg groot toch? Bij de volgende bestelling ff paar bestellen :)
    Vallen ruim zat ja. L shirts zitten me te strak, daarin pak ik XL normaal.
     
    Lekker ipf lichaampje :o

    Valt wel mee. Als ik een intra workout picture maak met carbload (wovano style :o) dan kan ik dit soort reacties wel begrijpen. Ik ben enorm depleted op deze foto.
     
    Valt wel mee. Als ik een intra workout picture maak met carbload (wovano style :o) dan kan ik dit soort reacties wel begrijpen. Ik ben enorm depleted op deze foto.
    Carbload? Ik ben zo plat als maar wat momenteel. Enige aan carbs wat ik binnenkrijg is 150 gram brinta en een beetje fruit elke dag.
     
    Knap hoor, zou ik niet trekken. Dan ga ik hele dagen dagdromen over broodjes en gebak.
     
    Knap hoor, zou ik niet trekken. Dan ga ik hele dagen dagdromen over broodjes en gebak.

    Je wordt er wel wat vaag van ja. Het is ook maar voor 2 weken :o
     
    Zit je dan wel hoger in je vet? Of helemaal aan het depleten?
     
    Back
    Naar boven