MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Oh shit, haal Hell93 en jou altijd door elkaar ;$
    Kan gebeuren.
    Gelukkig blijf jij het tot in de treurigheid herhalen, anders was ik het ook al lang vergeten :heart:


    Jij was diegene die in de lantarenpaal hing toch? Of haal ik nu ook dingen door elkaar?
     
    hier doe je het allemaal voor, eindelijk shinen !

    inbe4 bloat na 1 dag

    Was sarcastisch. Ik hou helemaal niet van dat shine gebeuren. Schema wordt vrij netjes aangehouden, behalve elke avond uit eten dus 0 bloat, trek juist al het vocht eruit door de hitte :).

    Moet wel eerlijk toegeven dat het een positief effect heeft, aardig was bekijks een aanspraak op strand/straat.

    1ste pussy is al verwoest

    Gr
     
    Was sarcastisch. Ik hou helemaal niet van dat shine gebeuren. Schema wordt vrij netjes aangehouden, behalve elke avond uit eten dus 0 bloat, trek juist al het vocht eruit door de hitte :).

    Moet wel eerlijk toegeven dat het een positief effect heeft, aardig was bekijks een aanspraak op strand/straat.

    1ste pussy is al verwoest

    Gr
    goet bezig anabolenbroeder
     
    Hahaha ik heb echt een grafhekel aan mezelf filmen. Maar je bent welkom om hier een keer te trainen
    QM5WVql.gif
     
    Was sarcastisch. Ik hou helemaal niet van dat shine gebeuren. Schema wordt vrij netjes aangehouden, behalve elke avond uit eten dus 0 bloat, trek juist al het vocht eruit door de hitte :).

    Moet wel eerlijk toegeven dat het een positief effect heeft, aardig was bekijks een aanspraak op strand/straat.

    1ste pussy is al verwoest

    Gr
    Toen ik op reis ging en nog niet kuurde had ik op 11 dagen 1 keer gebatst. Jaar daarna zelfde plek en laatste inject gezet twee dagen voor de reis. Groot verschil tegen jaar ervoor :')
    Zeker rekening houdende dat ik jaar ervoor veel dronk omdat ik niet zo snel op meiden afstap anders, en jaar erna 1 avond wat bier gedronken. Droomreis :')
    Woog 15kg meer en had baard wat laten staan. Instant +10 jaar ipv babyface, hielp ook
     
    Besloten om dit jaar nog voor een halve marathon te gaan.
     
    aangenomen voor een jobba :D
    inb4 'de bank'? :mad:
    inb4 meer dan €700 per 2 uur? :mad:
    €700 voor 2u? Voor die prijs krijg je vaak de hele nacht. Dure prijzen als starter hoor.
    :D
     
    Back
    Naar boven