Fitness Seller

Pokemon Go Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn god, er zijn ook echt serieus mensen onder ons die dit doen!?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je eerst zegt dat je buffed bent, geweldige stats hebt en serieus bezig bent, maar vervolgens ga je kinder spelletjes doen?
Ik zie bij mij in de buurt jochies van 10 tot 15 als zombies over de straat lopen. Ik zie het al voor me, een groep buffed "bb's" die met hun pokkie's Pikachu's vangen :roflol:
 
tng_s5_thegame.jpg


mycroft___living_in_a_world_of_goldfish__by_ilcielocapovolto-d71hbar.png
 
Deze is wel handig voor wat er uit je eitjes kan komen:

vW1kv.jpg
 
Net speciaal een rondje gefietst van een half uurtje om langs zo'n 30-40 stops te komen, had balls nodig om de dag door te komen:)
 
Mijn god, er zijn ook echt serieus mensen onder ons die dit doen!?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je eerst zegt dat je buffed bent, geweldige stats hebt en serieus bezig bent, maar vervolgens ga je kinder spelletjes doen?
Ik zie bij mij in de buurt jochies van 10 tot 15 als zombies over de straat lopen. Ik zie het al voor me, een groep buffed "bb's" die met hun pokkie's Pikachu's vangen :roflol:


De doelgroep van dit spel lijkt me eerder de groep 15-25 dan 10-15.




OT

Net een Aerodactyl en 32 candy at een ei van 10km, meteen gemaxed naar 1250 cp.
 
Mijn god, er zijn ook echt serieus mensen onder ons die dit doen!?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je eerst zegt dat je buffed bent, geweldige stats hebt en serieus bezig bent, maar vervolgens ga je kinder spelletjes doen?
Ik zie bij mij in de buurt jochies van 10 tot 15 als zombies over de straat lopen. Ik zie het al voor me, een groep buffed "bb's" die met hun pokkie's Pikachu's vangen :roflol:
Nerds op een internetforum, who knew!
 
Mijn god, er zijn ook echt serieus mensen onder ons die dit doen!?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Dat je eerst zegt dat je buffed bent, geweldige stats hebt en serieus bezig bent, maar vervolgens ga je kinder spelletjes doen?
Ik zie bij mij in de buurt jochies van 10 tot 15 als zombies over de straat lopen. Ik zie het al voor me, een groep buffed "bb's" die met hun pokkie's Pikachu's vangen :roflol:


je zus speelt nochtans geweldig met mn diglett.
 
Elke keer zie ik op werk zeldzame pokemon in me pause maar kan niet weg ffs.

Gister mr mime en nu evolutie van shelder.
 
Elke keer zie ik op werk zeldzame pokemon in me pause maar kan niet weg ffs.

Gister mr mime en nu evolutie van shelder.
Evolutie van shelder... alsof je niet nerd genoeg bent en niet weet dat het cloyster is
 
Elke keer zie ik op werk zeldzame pokemon in me pause maar kan niet weg ffs.

Gister mr mime en nu evolutie van shelder.

Je mag in je pauze toch gaan en staan waar je wilt?

Sommige mensen hebben wel echt echt mazzel met het vangen van pokemon.. hier in mijn stad valt het allemaal behoorlijk tegen :(
 
Het ziet er voor mij als buitenstaander vreemd uit om adolescenten in het luchtledige te zien staren met een telefoon in de hand geplakt wanneer plotseling opwinding zich van hen meester maakt. Marketing game is strong by Nintendo.
 
Het ziet er voor mij als buitenstaander vreemd uit om adolescenten in het luchtledige te zien staren met een telefoon in de hand geplakt wanneer plotseling opwinding zich van hen meester maakt. Marketing game is strong by Nintendo.
Ieder jongetje van 10 heeft toch wel eens ge(dag-)droomd over pokémons vangen in het echt? Dat kan nu min of meer met de augmented reality functie. Gisteren bij een lure gezeten waar een kerel van 30 vol passie zat te vertellen dat hij al Duitse pokémonkaarten had voordat ze in NL uit waren omdat hij het zo cool vond destijds, deze beleving is dus pure nostalgie en ik vind het prachtig.

Verder: miljoenen mannen (en vrouwen) wereldwijd die aan de buis gekluisterd hangen terwijl hun favoriete voetbalclub speelt en dat is normaal, terwijl dat ook een spelletje is, maar dit is ineens kinderachtig? Mensen en hun dubbele standaarden.. Gingerbreadman
-edit- bovenstaand over voetbal is ook van toepassing op mensen die e-sports toernooien of gameplay commentaries/footage kijken. Dat kan eeeecht niet en is voor twaalfjarigen terwijl voetbal wel oké is. Spelletje = spelletje.
 
Laatst bewerkt:
Een sport met een computerspelletje vergelijken, funny. Enige positieve aan dit spel is dat een hoop mensen weer buiten komen. Pokemon was net na mijn tijd, dus ik heb er niks mee, ik snap wel dat het vooral de 20-30 ers dit spelen uit nostalgie.
 
Vanmorgen al bijna een wannabe pokemon trainer op z'n fiets op mijn motorkap gehad...

De volgende krijgt een flinke trap onder zijn pokeballs! :mad:
 
Ieder jongetje van 10 heeft toch wel eens ge(dag-)droomd over pokémons vangen in het echt? Dat kan nu min of meer met de augmented reality functie. Gisteren bij een lure gezeten waar een kerel van 30 vol passie zat te vertellen dat hij al Duitse pokémonkaarten had voordat ze in NL uit waren omdat hij het zo cool vond destijds, deze beleving is dus pure nostalgie en ik vind het prachtig.

Verder: miljoenen mannen (en vrouwen) wereldwijd die aan huis buis gekluisterd hangen terwijl hun favoriete voetbalclub speelt en dat is normaal, terwijl dat ook een spelletje is, maar dit is ineens kinderachtig? Mensen en hun dubbele standaarden.. Gingerbreadman
-edit- bovenstaand over voetbal is ook van toepassing op mensen die e-sports toernooien of gameplay commentaries/footage kijken. Dat kan eeeecht niet en is voor twaalfjarigen terwijl voetbal wel oké is. Spelletje = spelletje.
Goed verhaal man. Lekker lang ook.
Voetbal is ook gay trouwens.
Doei.
 
Back
Naar boven